کیف پول اسمال لاو پوشن چیست؟ با آموزش ساخت کیف پول Small Love Potion

1402/06/13
کیف پول اسمال لاو پوشن چیست؟ با آموزش ساخت کیف پول Small Love Potion

فهرست مطالب

مطمئنم هممون وقتی بچه بودیم و با کامپیوتر یا کنسول بازی میکردیم بزرگترا بهمون میگفتن که به جای گیم زدن، درسامونو بخونیم تا تو آینده بتونیم با مدرکمون تو یه شغل خوب استخدام بشیم و پول در بیاریم. غافل از اینکه تو این دوره زمونه حتی میشه با بازی و گیم هم پول درآورد. این روزا که تب و تاب ارز های دیجیتال بالا رفته و همه دنبال فرصتی برای کسب درآمد با سرمایه گذاری و ترید از این حوزه هستن، شما میتونین فقط با بازی کردن ارز دیجیتال بدست بیارین. کدوم بازی؟ بازی Axie Infinity؛ اکسی اینفینیتی یه بازی مبتنی بر بلاک چینه که میشه اون رو ترکیبی از بازی های پوکمن و کریپتوکیتیز بدونیم.

ارز دیجیتالی که تو این بازی به شما داده میشه، ارز دیجیتال Small Love Potion هستش که با نماد SLP تو صرافی ها خرید و فروش میشه. اگه مقداری از این ارز رو دارین، بهتره که چند سالی نگهش دارین، چون آینده ارز SLP خیلی خوبه و میتونه رشد چند هزار درصدی داشته باشه. در واقع این ارز الان پایین تر از ارزش ذاتیش داره خرید و فروش میشه. به همین دلیله که ما بهتون توصیه میکنیم، که سفت و سخت به این رمز ارز بچسبین اینطوری وقتی که قیمت SLP سر به فلک کشید، با فروختنش زندگیتون متحول شه.

 اولین چیزی که برای نگهداری این ارز بهش احتیاج دارین یه کیف پول امنه. به همین خاطر هم بهتره این مقاله رو تا آخر دنبال کنین چون تو این مقاله در مورد ساخت کیف SLP صحبت کردیم. کیف پول های ارز دیجیتال که تو این مقاله به شما معرفی میشن، بهترین کیف پول SLP هستن؛ ما همه ی کیف پول اسمال لاو پوشن رو به طور کامل بررسی کردیم و در نهایت به لیستی که تو این مقاله هست رسیدیم. در انتها هم آموزش ساخت کیف پول Small Love Potion رو براتون با همه ی جزئیاتش گذاشتیم.

معرفی بازی Axie Infinity

کیف پول Small Love Potion چیست؟ بازی Axie Infinity چیست؟

بعد از شروع شدن قرنطینه های طولانی از وسطای سال 2020، آدما دیگه نمیتونستن با دوستاشون برن بیرون و وقتشون رو با اونا بگذرونن و یا اینکه زود به زود همدیگه رو ببینن. به همین خاطر هم مجبور شدن که از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با هم استفاده کنن. از طرفی هم چون سرگرمی های کمتری تو خونه داشتن، بازار بازی های آنلاین به شدت گرم شد. اینطوری هم میتونستن با دوستاشون وقت بگذرونن و حوصله ­شون سر نمیرفت.

یکی از این بازی های آنلاین که به شدت اعتیاد آوره، بازی اکسی اینفینیتی هستش. به شخصیت هایی که تو این بازی وجود دارن Axies گفته میشه که در واقع یه انفتی (NFT) هستن. NFT چیه؟ به توکن های غیر مثلی NFT گفته میشه. توکن غیر مثلی به توکنی گفته میشه که خاصه و فقط یک عدد ازش وجود داره. برای اینکه بتونین راحت تر متوجه بشین، فرض کنین که یه انگشتر خاص و سفارشی برای شما ساخته شده و هیچ نمونه ی دیگه ای از این انگشتر تو این دنیا وجود نداره؛ به چنین انگشتری، یه دارایی غیر مثلی گفته میشه.

تو این بازی از دو تا رمز ارز میشه استفاده کرد، اولیش ارز AXS، که رمز ارز اصلی این بازیه و با اون میتونین آیتم هایی مثل زمین بازی، تجهیزات و. . . بخرین. ارز بعدی که تو این بازی وجود داره، ارز دیجیتال SLP هستش که در ادامه بیشتر در موردش توضیح میدیم. تمرکز اصلی ما تو این مقاله روی آموزش ساخت کیف پول SLP هستش، چون ارز lov پتاسیل بیشتری رو برای رشد داره.

کیف پول اسمال لاو پوشن

تو بازی Axie Infinity، حالتی به اسم PVP وجود داره که مخفف عبارت Player Vs. Player هستش. تو این حالت میتونین با استفاده از اِکسی هاتون با بازیکنای دیگه مبارزه کنین. اگه بتونین تو این مبارزه ها بهتر از رقیبتون عمل کنین و پیروز میدان بشین، به عنوان جایزه به شما ارز دیجیتال اسمال لاو پوشن یا همون SLP داده میشه. (معنی Small Love Potion، معجون کوچک عشق میشه)

ارز دیجیتال SLP توی صرافی های آنلاین به عنوان یه دارایی خرید و فروش میشه و شما میتونین برای سرمایه گذاری اقدام به خرید SLP کنین. البته کاربرد اصلی این رمز ارز برای تقویت و خلق اکسی های جدید هستش، ولی این روز ها به یه منبع درآمد خوب برای بازیکن های حرفه ای تبدیل شده. در واقع اگه شما بتونین هر روز 150 تا SLP بگیرین، تو یه ماه تقریبا میشه4500 تا ارز دیجیتال Love؛ حالا با یه حساب سر انگشتی و با توجه به قیمت SLP، میشه هر ماه حدودا 25 میلیون تومن درآمد داشت از این بازی. به تازگی صرافی FTX اعلام کرده که از 137 بازیکن برتر، بازی اکسی اینفینیتی حمایت میکنه. در واقع میتونیم بگیم که کسب درآمد از این سایت به یه شغل پرسود تبدیل شده.

معرفی کیف پول SLP | انواع کیف پول اسمال لاو پوشن

بعد از آشنا شدن با رمز ارز SLP، نوبت به معرفی بهترین کیف پول اسمال لاو پوشن رسید. ما این کیف پول ها رو با بیشترین دقت و ظرافت ممکن انتخاب کردیم، به همین خاطره که میتونیم بهتون با اطمینان بگیم که بهترین کیف پول SLP همین موارد هستن. در آخر هم با دنبال کردن آموزش ساخت کیف پول SLP موفق خواهین شد به راحتی ساخت کیف پول اسمال لاو پوشن داشته باشین. 

کیف پول لجر (Ledger Wallet)

کیف پول اسمال لاو پوشن چیست؟

از سال 2014 بود که شرکت فرانسوی Ledger شروع به ساخت کیف پول های سخت افزاریش کرد و تونست به یکی از دو شرکت برتر تو این زمینه تبدیل بشه. این شرکت تا به الان تونسته بیش از 2.5 میلیون کیف پول رو به سرمایه گذاران ارز های دیجیتال بفروشه. محبوب ترین مدل هایی که وسط این شرکت ارائه شدن، کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S) و کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)هستش.

والت های لجر، از بیش از 1000 رمز ارز مختلف پشتیبانی میکنن، و این موضوع دست شما رو برای سرمایه گذاری کاملا باز گذاشته و شما میتونین هر رمز ارزی رو که میخواین روش سرمایه گذاری کنین رو به این کیف پول اضافه کنین. از نظر امنیت، کیف پول های سخت افزاری بهترین انتخاب ممکن هستن، چون تو این کیف پول ها کلید های اختصاصی روی والت ذخیره میشه و غیرممکنه که هک بشن و یا به سرقت برن. حتی اگه بر فرض محال کسی بتونه این کار رو بکنه، بدون داشتن کیف پول این کلید ها به دردش نمیخورن، چون موقع انتقال دادن وجه باید کلید های فیزیکی که روی کیف پول هستن رو فشار بدین تا تراکنش تایید بشه.

شاید براتون سوال بشه که اگه کسی هم کیف پول رو بدزده و هم بتونه به کلید های خصوصی دسترسی پیدا کنه، چه اتفاقی میفته؟ آیا اونموقع میتونه حسابتون رو خالی کنه؟ جوابش خیلی کوتاهه، نه! خوشبختانه شرکت لجر به این اجتمالات هم فکر کرده و برای همین، موقع راه اندازی کیف پول به شما یه پین 4 رقمی داده میشه که برای استفاده از کیف پولتون، باید اون رو وارد کنین. فقط به این نکته حتما توجه کنین که، این رمز غیرقابل بازیابیه و نباید گمش کنین. اگه هم بیشتر از سه بار رمز رو به اشتباه وارد کنین، کیف پول شما یه مدت طولانی قفل میشه و نمیتونین ازش استفاده کنین.

ویژگی های کیف پول کیف پول اسمال لاو پوشن:

متأسفانه، اطلاعات دقیق در مورد کیف پول مخصوصی به نام "کیف پول اسمال لاو پوشن" (Small Love Potion Wallet) به عنوان یک کیف پول دیجیتال خاص وجود ندارد. اگر این کیف پول به تازگی منتشر شده و یا به صورت غیررسمی توسط جامعه توسعه‌دهندگان Axie Infinity یا دیگر ارائه‌دهندگان معتبر معرفی شده باشد، اطلاعات بیشتری درباره آن ممکن است در دسترس باشد. در هر صورت، برای امانت دادن به کیف پول دیجیتال خود (هر کیف پولی که ارزهای دیجیتال را در آن نگه می‌دارید) و اطمینان از امنیت آن، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1.منبع دانلود: اگر می‌خواهید کیف پول رسمی یک پروژه را دانلود کنید، همیشه از منبع رسمی و وب‌سایت اصلی آن پروژه استفاده کنید. از دانلود کیف پول از منابع ناشناس و امکانی که به شما توسط افراد دیگر ارائه شود پرهیز کنید.

2.کلیدهای خصوصی: کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال شما را کنترل می‌کنند. از اشتراک این کلیدها با دیگران پرهیز کنید و آنها را در مکانی امن و آفلاین نگه دارید.

3.آپدیت و امنیت: کیف پول شما باید به صورت منظم به روزرسانی شود تا از امکانات جدید و بهبودهای امنیتی بهره‌برداری کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که از کیف پول‌هایی استفاده کنید که استانداردهای امنیتی را رعایت کرده و به خوبی مورد بازبینی و تست قرار گرفته‌اند.

4.منابع معتبر: برای اطلاعات بیشتر و توضیحات رسمی در مورد کیف پول، به وب‌سایت رسمی پروژه یا توسعه‌دهندگان معتبر مراجعه کنید.

لطفاً به خاطر داشته باشید که امنیت کیف پول دیجیتال بسیار مهم است و هرگز کلیدهای خصوصی خود را به دیگران ارائه ندهید و از منابع رسمی استفاده کنید تا از از دست دادن دارایی‌های دیجیتال خود جلوگیری کنید.

 

 کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

 کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) | کیف پول slp

 دومین کیف پولی که میخوایم بهتون معرفی کنیم، کیف پول اتمیک هستش. این کیف پول تو سال 2014 بدست کنستانتین گلادیچ، که مدیر اجرایی و بنیانگذار و مدیر عامل صرافی Changelly، ساخته شده. رابط کاربری این کیف پول به ساده ترین شکل ممکن طراحی شده، جوری که از یه بچه 9 ساله تا پیرمرد 99 ساله میتونن بدون هیچ مشکلی ازش استفاده کنن. همچنین میتونین 500 تا رمز ارز و توکن مختلف از جمله ارز دیجیتال SLP رو تو این کیف پول ذخیره کنین.

شاید براتون سوال بشه که چرا اسم این کیف پول اتمیکه؟ اسم اتمیک، به خاطر قابلیت اصلی این کیف پوله. این قابلیت که بهش مبادلات اتمی یا Atomic Swap گفته میشه، به شما این امکان رو میده که بدون انتقال ارز هاتون به صرافی ارز دیجیتال، اونها رو با هم مبادله کنین. اتمیک ولت جزو معدود کیف پول هاییه که از همه ی سیستم عامل ها پشتیبانی میکنه، اینطوری میتونین کیف پولتون رو روی همه ی دستگاه هاتون نصبش کنین تا همیشه و همه جا به کیف پولتون دسترسی داشته باشین.

کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet)

کیف پول کوینومی (Coinomi Wallet) | کیف پول اسمال لاو پوشن

یکی دیگه از کیف پول های شناخته شده­ای که از رمز ارز Smooth Love Potion پشتیبانی میکنه، کیف پول کوینومیه. این کیف پول یکی از قدیمی ترین کیف پول های دنیای کریپتوکارنسیه که از سال 2014 تا الان در حال خدمات دادن به سرمایه گذار هاست. این کیف پول رو میتونین روی سیستم عامل های اندروید و IOS، ویندوز، مک و لینوکس نصب کنین. البته لازم به ذکره که این کیف پول برای گوشی های موبایل عرضه شده بود ولی با توجه به محبوبیتی که تو مدت کوتاهی بدست آورد، توسعه دهنده هاش تصمیم گرفتن که بقیه ی نسخه های این کیف پول رو بسازن.

در حال حاضر این کیف پول از 500 رمز ارز و توکن مختلف که روی 125 بلاک چین بنیان گذاری شدن، پشتیبانی میکنه. لازم به ذکره که با استفاده از اکسچنج داخلی که به تازگی به این کیف پول اضافه شده، میتونین رمز ارز هاتون رو بدون نیاز به صرافی چنج کنین. نکته ی مهمی که باید یادتون باشه اینه که برای نصب و دانلود کیف پول SLP تو این کیف پول، حتما از سایت رسمی این کیف پول و یا از پلتفرم هایی مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین.

البته این کیف پول یه ایراد بزرگ داره، اون هم اینه که از احراز هویت دوعاملی پشتیبانی نمیکنه. به همین خاطر هم اگه گوشی تون به سرقت بره و یا هک بشه، سارق میتونه خیلی راحت کیف پولتون رو خالی کنه. برای جلوگیری از چنین اتفاقی بهتره که مواظب بد افزار هایی که ممکنه روی گوشیتون نصب کنین، باشید. همچنین از عبارات بازیابی حسابتون به خوبی محافظت کنین تا اگه گوشیتون به سرقت رفت، بتونین کیف پولتون رو روی یه دستگاه دیگه بازیابی کنین و قبل از ینکه سارق به رمز ارز هاتون دسترسی پیدا کنه، اونا رو به جای امنی منتقل کنین. برای این کار کافیه که کیف پول رو تو یه دستگاه دیگه نصب کنین و تو صفحه اول ساخت کیف پول روی عبارت بازیابی حساب بزنین.

کیف پول متامسک (Meta Mask Wallet)

کیف پول متامسک (Meta Mask Wallet) | کیف پول slp

کیف پول متامسک فقط از گوشی های موبایل اندروید و آی او اس پشتیبانی میکنه، ولی به شکل یه افزونه تو مرورگر گوگل کروم و فایر فاکس هم قابل استفاده است. متامسک مثل بقیه ی کیف پول ها، فقط برای ذخیره و نگهداری از رمز ارز ها نیست. این کیف پول ابزار هایی رو در اختیار کاربر هاش گذاشته که به شما اجازه ی تعامل بیشتر با بلاک چین اتریوم رو میده. مثلا میتونین با استفاده از این ابزار ها، برنامه های غیر متمرکز رو اجرا کنین و یا این که NFT خودتون رو بسازین.

تیم پشتیبانی کیف پول متامسک، بسیار حرفه ای و با تجربه هستن که این موضوع یه امتیاز مثبت برای این کیف پوله. در واقع یه تیم قوی میتونه ایرادات و خلا های امنیتی کیف پول رو به حداقل مقدار ممکن برسونه، و با انجام دادن بروزرسانی های مداوم، امنیت کیف پول رو دائما ارتقا بده. یکی از نقاط قوتی که این کیف پول داره، رابط کاربری ساده و جذاب اونه. شما میتونین با چند دقیقه استفاده از این کیف پول، کاملا به اون مسلط بشین.

در کنار این ویژگی های مثبت، این کیف پول یه سری ویژگی منفی هم داره. شاید بتونیم بزرگترین عیب این کیف پول رو، دائما آنلاین بودنش بدونیم. توجه کنین که شما برای استفاده از این کیف پول و انجام تراکنش ها به اتصال اینترنتی احتیاج دارین، همین مسئله هم باعث میشه که این کیف پول در معرض حمله های بیشماری از طرف هکر ها قرار بگیره. البته تیم توسعه دهنده ی این کیف پول حواسشون جمع هستش تا هیچ خلایی تو سپر امنیتی این کیف پول وجود نداشته باشه.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) | کیف پول اسمال لاو پوشن

به جرعت میتونیم بگیم که از بین کیف پول های معرفی شده، بهترینشون کیف پول تراست والته. این کیف پول که به دست کمپانی مطرح Six Days LLC ساخته شده، از همه ی کوین هایی که از استاندارد ERC 20 و ERC 233 استفاده میکنن، پشتیبانی میکنه. به همین خاطر هم میتونین علاوه بر ارز دیجیتال اسمال لاو پوشن، از بیشتر رمز ارز های دیگه مثل بیت کوین، اتریوم، امیگسو، کوانتوم و. . . پشتیبانی میکنه. این کیف پول ترکیبی از راحتی، امنیت و دسترسی ساده هستش. ناگفته نمونه که این کیف پول تو سال 2018 توسط صرافی باینانس خریداری شد، به همین خاطر هم خیلی ها از این کیف پول به عنوان کیف پول رسمی باینانس اسم میبرن.

چرا تراست والت امنه؟ تو این کیف پول کنترل و محافظت از کلید های خصوصی به عمده ی کاربر هستش، و به همین خاطر با استفاده از این کیف پول خطر هک شدن این کلید ها تا حد قابل توجهی کاهش پیدا میکنه. مورد دیگه ای که تو امنیت این کیف پول تاثیر زیادی داشته، اینه که از هیچ کدوم از کاربر های این کیف پول اطلاعات شخصیشون گرفته نمیشه و به این ترتیب میشه گفت که ناشناخته باقی میمونین.

چرا تراست والت اینقدر محبوبه؟ رابط کاربری این کیف پول طوری طراحی شده که، به شما اجازه میده تو کمترین زمان ممکن و خیلی راحت تمام مراحل ساخت کیف پول SLP رو انجام بدین و بعد از اون هم بلافاصله ازش استفاده کنین. این موضوع باعث شده که بیش از 5 میلیون نفر به تراست والت اعتماد کنن و از اون برای ذخیره ی ارز های دیجیتالشون استفاده کنن. البته نباید نقشی که صرافی باینانس تو محبوبیت این کیف پول داشته رو نادیده بگیریم. در حال حاضر این کیف پول یکی از بهترین و پرکاربر ترین کیف پول های دنیا به حساب میاد.

عملکرد تیم پشتیبانی کیف پول تراست ولت چطور بوده؟ کیف پول تراست والت یکی از بهترین تیم های پشتیبانی دنیا رو داره. این تیم در 24 ساعت شبانه روز و هر 7 روز هفته، آماده ی کمک کردن برای حل مشکلات شما هستن. البته با توجه به حجم زیاد سوال های ارسالی کاربرها، ممکنه که جواب دادن به سوال شما کمی طول بکشه. البته اگه با مشکلی مواجه شدین میتونین از قسمت تنظیمات گزینه ی Help Center رو انتخاب کنین، تو این قسمت به همه ی سوالات متدوال پاسخ داده شده.

با توجه به توضیحاتی که در مورد تراست والت و سایر کیف پول ها بهتون ارائه کردیم، تصمیم داریم که تو قسمت آموزش ساخت کیف پول SLP، بهتون ساخت کیف پول تو تراست والت رو آموزش بدیم.

آموزش ساخت کیف پول Small Love Potion در تراست والت

 آموزش ساخت کیف پول اسمال لاو پوشن

درسته که ما ساخت کیف پول تراست والت رو بهتون یاد میدیم، ولی شما میتونین از این آموزش برای ساخت کیف پول SLP تو نرم افزار های دیگه هم استفاده کنین، چون فرایند ساخت کیف پول تو همه ی برنامه ها تا حد زیادی مثل هم هستن.

اولین مرحل برای ساخت کیف پول SLP، دانلود کیف پول تراست والت از سایت و یا پلتفرم مطمئن و امن هستش. شما میتونین این کار رو از سایت رسمی کیف پول تراست والت انجام بدین و یا اینکه از اپ هایی مثل گوگل پلی و یا اپ استور استفاده کنین. البته تو وبسایت اصلی Trust Wallet لینک دانلود این کیف پول از گوگل پلی و اپ استور هم قرار داده شده، که با کلیک روی اون ها مستقیما به صفحه ی مربوط به تراست والت تو این اپلیکیشن ها منتقل میشین. همچنین در کنار لینک این پلتفرم ها، لینکی برای دانلود مستقیم قرار داده شده.

آموزش ساخت کیف پول slp در تراست ولت

بعد از اینکه کیف پول رو به طور کامل دانلود و نصب کردین، برنامه اش رو روی گوشی موبایلتون اجرا کنین. وقتی که برای اولین بار وارد کیف پول بشین، با صفحه ای مثل تصویر زیر روبرو میشین. همونطور که میبینین وسط صفحه نوشته شده که تو این کیف پول جای کلید های خصوصی شما کاملا امنه، چون این کلید ها روی گوشیتون ذخیره میشن و به غیر از شما هیچ کس دیگه ای نمیتونه بهشون دسترسی پیدا کنه.

پایین صفحه به شما دو تا گزینه داده شده، گزینه س اول برای ساختن یه کیف پول جدیده که ما برای ساخت کیف پول SLP از این گزینه باید استفاده کنیم. (البته اگه قبلا تو تراست ولت کیف پول ساختین، نیازی به ساخت کیف پول جدید ندارین) از گزینه ی دومی که تو این صفحه بهتون داده شده میتونین برای، بازیابی کردن حساب های قبلیتون استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول slp در تراست ولت

بعد از این که گزینه ی Create A New Wallet رو زدین به صفحه ای مشابه شکل زیر منتقل میشین، تو این صفحه از شما خواسته میشه که از کیف پولتون بکاپ بگیرین تا در صورتی که گوشی شما با مشکلی مواجه شد که نمیتونستین بهش دسترسی پیدا کنین، با استفاده از عبارت های پشتیبانی و از طریق دستگاه دیگه ای وارد کیف پولتون بشین. برای رفتن به مرحله بعد تیکی که در مقابل عبارت I understand وجود داره رو فعال کنین و بعد گزینه ی Continue رو بزنین.

تو مرحله ی بعد به شما دوازده عبارت داده میشه که همون عبارت های پشتیبانی حساب شما هستن. توجه داشته باشین که این عبارات رو حتما باید روی یه برگه ی کاغذ یادداشت کنین و جای امنی نگهدارین. توجه داشته باشین که اگه کسی به غیر از شما به این عبارت ها دسترسی پیدا کنه، میتونه وارد حساب شما بشه و دارایی هاتون رو به سرقت ببره. همچنین اگه این کاغذ رو گم کنین، تا ابد دسترسی به اون کیف پول رو از دست میدین. بهترین جایی که میتونیم برای نگهداری از این کاغذ بهتون پیشنهاد بدیم، گاوصندوق و صندوق امانات بانک هستش، تو این دو جا جز خودتون هیچ کس نمیتونه به این برگه دسترسی پیدا کنه.

تو مرحله ی بعد از شما خواسته میشه که به ترتیب این عبارت ها رو انتخاب کنین. این مرحله بیشتر برای اینه که شما و کیف پول از ترتیب درست این عبارات که روی کاغذ یادداشتشون کردین، مطمئن بشین.

آموزش ساخت کیف پول slp در تراست ولت

بعد از گذروندن مرحله ی تایید کلمات ریکاوری، کیف پول شما ساخته میشه و میتونین ازش استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول slp در تراست ولت

چطور ارز دیجیتال Small Love Potion رو به صفحه اول کیف پول اضافه کنیم؟

 برای اضافه کردن رمز ارز SLP به صفحه اصلی کیف پولتون کافیه که وارد قسمتی که در بالا و سمت راست صفحه اول کیف پول قرار داره، بشین. تو این قسمت میتونین همه ی رمز ارز هایی که تو تراست والت وجود دارن رو مشاهده میکنین. حالا کافیه که ارز Small Love Potion رو از تو لیست پیدا کنین و گزینه ای که مقابلش قرار داره رو فعال کنین. حالا اگه به صفحه اول کیف پولتون برگردین، باید رمز ارز SLP رو که به تازگی اضافه شده، ببینین.

آموزش ساخت کیف پول slp در تراست ولت | آموزش انتقال ارز در تراست ولت

کلام پایانی

تو این مقاله هر چیزی که لازم بود در مورد بهترین کیف پول اسمال لاو پوشن بدونین رو بهتون گفتیم، امیدواریم که با استفاده از مطالب ارائه شده تو این مطلب، بتونین سود های خوبی رو از خرید ارز دیجیتال و نگهداری اون بدست بیارین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول اسمال لاو پوشن چیست؟ با آموزش ساخت کیف پول Small Love Potion
  • من کیف تراست ولت و کینومی رو دارم ولی توی جستجوی ارز slp در هیچ کدوم از ک

    • در تراست ولت هست و میتونین در شبکه bep20 هم اد کنین

سوال امنیتی :1+96 = ?