کیف پول مناسب برای ارز TLM چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول TLM | نحوه اتصال کیف پول به بازی Alien Worlds

1402/06/18
کیف پول مناسب برای ارز TLM چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول TLM | نحوه اتصال کیف پول به بازی Alien Worlds

یکی از ارز های دیجیتالی که این روز ها به شدت ترند شده و تقاضای بالایی براش وجود داره ارز تریلیوم هستش. این ارز تو بازی Alien Worlds به عنوان پاداش استخراج به بازیکن ها داده میشه. البته کسایی که علاقه ای به بازی ندارن هم میتونن با خرید ارز دیجیتال TLM از رشد اون استفاده کنن. خبر خوبی که میتونم در این مورد بهتون بدم اینه که، ارز TLM تو صرافی ایران بایننس موجود شده و الان راحت تر از هر وقت دیگه ای میشه اونو خرید.

اما نکته ی مهم اینه که این ارز رو کجا نگهداریم. با توجه به سوالاتی که در مورد نگهداری از ارز Trilium وجود داره، تصمیم گرفتیم که یه مقاله ی اختصاصی در مورد کیف پول تریلیوم بنویسیم. قراره تو این مقاله کیف پول ارز دیجیتال رو بهتون معرفی میکنیم که، برای بازی باید از اون استفاده کنین، همچنین آموزش ساخت کیف پول TLM رو تو اون کیف پول براتون میزاریم تا مشکلی برای نصبش نداشته باشین.

فرقی نداره که گیمر هستین یا سرمایه گذار، در هر صورت آینده ارز TLM وسوسه تون میکنه که روش سرمایه گذاری کنین؛ بهتره این مقاله رو از دست ندین چون اطلاعاتی که تو اون وجود داره رو هیچ جای دیگه نمیتونین پیدا کنین.

ساختار و کاربرد ارز TLM

کیف پول tlm چیست؟ | ساختار و کاربرد ارز دیجیتال tlm

قبل از اینکه خرید tlm داشته باشین لازمه در موردش بدونین. توکن بومی که تو بازی Alien Worlds ازش استفاده میشه، تریلیوم نام داره که نمادش TLM هست. این ارز با استفاده از استاندارد های BEP-20، ERC-20 و WAX ساخته شده. برای اینکه بتونین این ارز رو بین شبکه های مختلفش (اتریوم، بایننس اسمارت چین و پروتکل WAX)، باید از پلتفرمی به اسم Porting TLM استفاده کنین.

 توجه داشته باشین که باید از کیف پولی برای این ارز استفاده بشه که از این شبکه ها پشتیبانی میکنه. ارز تریلیوم کاربرد های متفاوتی رو تو این بازی داره که به منظور آشنایی بیشترتون بعضی از اونا رو توضیح میدیم:

پول رایج تو بازی: Alien Worlds به معنی دنیا های بیگانه هستش. همونطور که موقع سفر به یه کشور خارجی باید ارز رایج اون کشور رو تهیه کنیم، تو این بازی هم باید از ارزی استفاده کنیم که مخصوص این بازیه. با استفاده از Trilium میتونین آیتم هایی که تو این بازی وجود داره رو بخرین و یا ارتقاشون بدین. همچنین برای شرکت کردن تو جنگ ها، ماموریت های بازی و فعالیت های دیگه میتونین از این ارز استفاده کنین.                                                              

خرید NFT ها: اگه تو بازار ارز های دیجیتال فعالیت کرده باشین، تو یکی دو سال گذشته بار ها اسم توکن های غیر مثلی رو شنیدین. این نوع ارز ها فرصت سرمایه گذاری خوبی رو ایجاد کردن. جالبه بدونین که همین اواخر یه پسر بچه دوازده ساله با فروختن NFT، 400 هزار دلار پول درآورده. بیشتر آیتم هایی که تو بازی Alien Worlds وجود دارن، به شکل انفتی طراحی شدن. برای اینکه بتونین اونا رو بخرین باید از ارز TLM استفاده کنین.

استیک یا سپرده گذاری: تو این بازی 6 تا سیاره مختلف وجود داره. شما میتونین ارز تریلیوم رو تو هر کدوم از اونا استیک و سپرده گذاری کنین. با این کار به شما سود داده میشه و تعداد ارزهاتون افزایش پیدا میکنه.

تاثیر گذاری تو حاکمیت سیاره ها: وقتی که ارز هاتونو در یک سیاره سپرده گذاری میکنین، به این معنیه که از اون سیاره و نحوه مدیریتش حمایت میکنین. به این ترتیب به شما اجازه داده میشه که تو تصمیم گیری های مهم اون سیاره نقش داشته باشین. البته میزان تاثیر شما بستگی به مقدار ارز هایی داره که استیک کردین. این کار مزایای دیگه ای هم داره و پاداش های دیگه ای هم بهتون داده میشه.

کسب درآمد بازیکنان: کاربرای بازی Alien Worlds با فعالیت تو این بازی میتونن به استخراج ارز TLM بپردازن و به یک درآمد مناسب برسن. میزان درآمد شما بستگی به قدرت ابزار های استخراج شما داره. علاوه بر این توسعه دهنده هایی که روی ارتقا و بهبود بازی و اکوسیستم Alien Worlds فعالیت دارن، به ازای کاری که انجام میدن ارز TLM دریافت میکنن.

کیف پول ارز TLM چگونه کار میکند؟

کیف پول (Wallet) ارز TLM (Tokenomy) نسبت به ارز دیجیتال TLM عملکردی مشابه با کیف پول‌های ارزهای دیجیتال دیگر دارد. یک کیف پول TLM به شما امکان می‌دهد توکن TLM را ذخیره کنید، مدیریت کنید و تراکنش‌های مختلفی با آن انجام دهید. در زیر، عملکرد کلی یک کیف پول TLM توضیح داده شده است:

1.ذخیره توکن TLM: ابتدا، شما باید یک کیف پول TLM ایجاد کنید یا از یک کیف پول موجود استفاده کنید. کیف پول حاوی کلیدهای خصوصی و عمومی (private key و public key) است که برای دسترسی به توکن‌های TLM و امضاء تراکنش‌ها استفاده می‌شوند.

2.دریافت TLM: با استفاده از آدرس کیف پول TLM خود، دیگران می‌توانند TLM به شما ارسال کنند. شما می‌توانید این آدرس را به دیگران ارائه دهید تا انتقال TLM دریافت کنید.

3.ارسال TLM: شما می‌توانید توکن TLM را به دیگران ارسال کنید. برای این کار، شما باید مقدار مورد نظر TLM را و آدرس مقصد وارد کنید و تراکنش را امضاء کنید. سپس تراکنش به شبکه TLM ارسال می‌شود و پس از تایید، مقدار TLM به آدرس مقصد انتقال پیدا می‌کند.

4.مشاهده موجودی: شما می‌توانید موجودی TLM خود را در کیف پول مشاهده کنید و به تاریخچه تراکنش‌های خود دسترسی داشته باشید تا تراکنش‌های قبلی را بررسی کنید.

5.امنیت: کیف پول‌های TLM باید به دقت نگهداری شوند. کلیدهای خصوصی باید محفوظ و امن باشند و از دسترس دیگران جلوگیری شود. همچنین، می‌توانید از امکانات امنیتی اضافی مانند چندمرحله‌ای (multi-factor) و رمزگذاری (encryption) برای تقویت امنیت کیف پول استفاده کنید.

6.پشتیبانی از نسخه های مختلف: کیف پول‌های TLM ممکن است در قالب نسخه‌های وب، نسخه‌های دسکتاپ، یا نسخه‌های موبایل موجود باشند، به شما امکان می‌دهند که از طریق دستگاه‌های مختلف به توکن‌های TLM خود دسترسی داشته باشید.

لطفاً توجه داشته باشید که انتخاب کیف پول مناسب و اهمیت امنیت آن بسیار مهم است، زیرا کیف پول‌های دیجیتال اهداف ممکنه برای حملات کامپیوتری باشند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که از کیف پول‌های معتبر و امن استفاده می‌کنید و کلیدهای خصوصی خود را به امانت نسپرید.

بهترین کیف پول ارز TLM کدام است؟

بهترین کیف پول ارز TLM کدام است؟ | کیف پول tlm چیست؟

کیف پولی که بازی Alien Worlds پیشنهاد میده ازش استفاده کنین، Wax Cloud Wallet (کیف پول ابری وکس) هستش. البته از کیف پول های دیگه مثل تراست ولت هم میتونین برای این ارز استفاده کنین ولی اگه میخواین از پاداش هایی که برای استیک تو بازی وجود داره استفاده کنین، و یا این که میخواین تو این بازی به عنوان یه بازیکن فعالیت داشته باشین؛ بهتره از کیف پول وکس استفاده کنین.

تو ادامه ی این مقاله بیشتر در مورد این والت ابری و نحوه ساخت کیف TLM تو اون بهتون توضیح میدیم.

کیف پول وکس (Wax Cloud Wallet)

کیف پول وکس (Wax Cloud Wallet) | کیف پول ارز دیجیتال tlm

اگه بخوایم خیلی ساده و کوتاه این کیف پول رو بهتون معرفی کنم، باید بگم که کیف پول وکس یه والت ابری ساده ولی قدرتمند هستش که برای نگهداری رمز ارز ها ساخته شده. کیف پول WAX تو سال 2017 ساخته شده و بخشی از اکوسیستم پروژه ی بلاک چینی WAX هستش. تو این کیف پول کلید های خصوصی تو سرور های این کیف پول ذخیره نمیشن ولی با این وجود ورود به بلاک چین WAX با استفاده از این کیف پول TLM بسیار ساده و آسان است. در حال حاضر این کیف پول تو دو تا نسخه ی مختلف برای دسکتاپ و گوشی های موبایل وجود داره و همین باعث شده که کاربراش بتونه تو هر مکان و زمان بتونن به دارایی هاشون دسترسی پیدا کنن.

ایمنی این کیف پول قابل قبوله و دارایی های دیجیتالی کاربر ها امنیت کافی رو داره. البته بخشی از امنیت کیف پول دست صاحب اونه و با رعایت نکات ساده ای تامین میشه.

آموزش ساخت کیف پول تریلیوم در وکس ولت

برای ساخت کیف پول  TLM باید قبل از هر چیزی به سایت رسمی این کیف پول به آدرس wallet.wax.io برین. تو این سایت گزینه های متفاوتی برای ورود به سیستم وجود داره. برای ثبت نام میتونین از حساب های کاربری که تو شبکه های اجتماعی دارین، استفاده کنین، یا اینکه از ایمیل برای ثبت نام تو این کیف پول استفاده کنین. با تعیین رمز و تایید اون کیف پول شما آماده استفاده میشه. همونطور که تو تصویر میبینین، اسم حساب و آدرس کیف پولتون بالا تو گوشه سمت راست صفحه نوشته شده که به کلمه ی .wam ختم میشه.

آموزش ساخت کیف پول تریلیوم در وکس ولت

آموزش استفاده از کیف پول TLM در وکس ولت

برای اینکه بتونین ارز TLM رو به کیف پول دیگه ای ارسال کنین، باید روی گزینه ی Send کلیک کنین. بعد از اون باید گزینه ی Token to Send رو انتخاب کنین و گزینه ی WAXP رو بزنین تا به مرحله بعد منتقل بشین.

آموزش استفاده از کیف پول TLM در وکس ولت

 تو مرحله ی بعدی باید مقدار ارزی رو که میخواین به فرد دیگه ای بفرستین رو وارد کنین.  بعد از اون باید آدرس کیف پول گیرنده رو تو قسمت مربوطه وارد کنین و سپس درخواست تراکنش رو تایید کنین. به این ترتیب تراکنشتون تو کمتر از جند دقیقه انجام میشه.

برای فرستادن ارز TLM به کیف پولتون، باید از گزینه ی Receive استفاده کنین. با زدن این گزینه آدرس کیف پولتون به شما داده میشه. برای اینکه ارزی که از صرافی ارز دیجیتال خریداری کردین رو به کیف پولتون بفرستین، آدرس رو تو در اختیار صرافی بزارین. بعد از چند دقیقه تراکنش انجام میشه و اون ارز به کیف پولتون منتقل میشه.

نکته ی مهم: موقع ارسال ارز دقت کنین که شبکه ی فرستنده و گیرنده ارز TLM یکسان باشه. در صورتی که این شبکه ها با هم متفاوت باشن و تراکنش انجام بشه، به احتمال زیاد دیگه هیچ وقت نتونین ارز هایی که خریدین رو بدست بیارین. به همین خاطر پیشنهاد میکنیم که قبل از تایید تراکنش، شبکه ها و آدرس کیف پول رو مجددا بررسی کنین و بعد از اطمینان پیدا کردن، دستور انجام تراکنش رو بدین. در صورتی که آشنایی زیادی با شبکه های مختلف بلاک چینی ندارین، میتونین مطلبی که در این مورد، تو قسمت راهنمای استفاده از سایت براتون گذاشتیم رو مطالعه کنین.

استفاده از کیف پول TLM در وکس ولت برای ذخیره ی NFT

استفاده از کیف پول TLM در وکس ولت برای ذخیره ی NFT

همونطور که قبلا تو مقاله ارز TLM چیست؟ گفتیم، تو بازی Alien Worlds، آیتم های زیادی وجود دارن که به شکل توکن های غیر مثلی طراحی شدن. گاهی این توکن ها ارزشمند هستن و به همین خاطر بهتره که تو محیط امن تری نگهداری بشن. کیف پول وکس  از NFT هایی که تو این بازی وجود دارن پشتیبانی میکنه و به همین خاطر میتونین از اون برای ذخیره ی این توکن ها استفاده کنین.

علاوه بر اون توکن های غیر مثلی تازه اول راه هستن. با توجه به اینکه تو آینده NFT ها محبوبیت بیشتری رو میتونن بدست بیارن، گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری هستن. توجه داشته باشین که کیف پول ابری وکس فقط برای انفتی هایی که تو بازی Alien Worlds وجود دارن، ساخته نشدن و شما میتونین بقیه ی توکن های غیر مثلی تون رو به این کیف پول انتقال بدین. همچنین این کیف پول رو میتونین به پلتفرم LGND متصل کنین و مستقیما توکنی که میخواین رو خریدارری کنین.

برای انتقال این توکن ها به کیف پولتون کافیه مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین:

در صورتی که به طور مستقیم و با استفاده از پلتفرم LGND، اقدام به خرید NFT کنین، موجودی شما مستقیما به کیف پولتون منتقل میشه. برای اینکه بتونین موجودیتون رو مشاهده کنین، روی گزینه ی NFT که تو سمت چپ پنل کاربریتون وجود داره، کلیک کنید. در صورتی که بخواین جزئیات مربوط به اون توکن رو ببینین، کافیه روش کلیک کنین. به این ترتیب میتونین اطلاعاتی مثل شماره ضرابخانه، نام مجموعه، سابقه ی انتقال اون توکن و موارد دیگه ای رو مشاهده کنین.

استفاده از کیف پول TLM در وکس ولت برای ذخیره ی NFT

در صورتی که بخواین توکن هاتون رو به کیف پول دیگه ای منتقل کنین، باید گزینه ی انتقال که تو بالای این صفحه وجود داره رو بزنین. سپس اطلاعات حساب مورد نظر رو وارد کنین و روی گزینه ی ارسال بزنین. در مرحله ی بعد از شما خواسته میشه که تراکنش رو تایید کنین، تا تراکنش انجام بشه. برای دریافت NFT ها باید مراحلی رو که به دریافت ارز شباهت دارن طی کنین.

کیف پول تراست ولت (Trust wallet)

تراست والت یکی از بهترین کیف پول های دنیاست که بیشتر به عنوان کیف پول رسمی صرافی بایننس شناخته میشه. این کیف پول رو میتونین روی گوش های اندروید و آی او اس نصب و استفاده کنین. کمی قبلتر گفتیم که این کیف پول بیشتر برای هولد و نگهداری طولانی مدت ارز TLM مناسبه و در صورتی که بخواین تو پلتفرم Alien Worlds فعالیت کنین، بهتره از کیف پول وکس استفاده کنین.

در صورتی که تو کیف پول تراست ولت اکانت ندارین و تا به امروز ازش استفاده نکردین، ما تو این قسمت مختصرا نحوه نصب اون رو بهتون توضیح میدیم. البته میتونین راهنمای نصب و استفاده تراست ولت رو از قسمت راهنمای سایت پیدا کنین. تو اون مطلب یک محتوای ویدیویی از نحوه نصب کیف پول تراست والت تا آموزش ساختش رو براتون گذاشتیم. همچنین نحوه کار با تراست ولت رو به طور کامل و تخصصی بهتون یاد دادیم. نکته ی مهم اینه که تو تراست والت، ارز TLM به شور پیش فرض وجود نداره، به همین خاطر باید خودتون به طور دستی به کیف پول اضافه اش کنین.

آموزش ساخت کیف پول TLM در تراست ولت

تو قدم اول باید تراست ولت رو دانلود کنین. برای اینکار بهتره که از گوگل پلی یا اپ استور استفاده کنین. البته تو سایت اصلی این کیف پول لینکی برای دانلود مستقیم وجود داره. بعد از اینکه دانلود و نصب این کیف پول تموم شد، اونو اجرا کنین. تو صفحه اول به منظور ساخت کیف پول جدید، گزینه ی Create A New Wallet رو میزنیم. در ادامه از ما خواسته میشه که شرایط و قوانین استفاده از این کیف پول رو قبول کنین. تو مرحله بعد در مورد تهیه ی بکاپ و اهمیت اون نکاتی رو بهتون متذکر میشه.

آموزش ساخت کیف پول TLM در تراست ولت

همونطور که تو تصویر مشاهده میکنین، تو مرحله بکاپ گیری از حسابتون 12 کلمه متفاوت بهتون داده میشه که باید اونا رو تو یه برگه کاغذ یادداشت کنین. توجه داشته باشین که حتما با ترتیب درست این عبارات رو یادداشت کنین. با زدن گزینه ی Continue به مرحله ی تایید بکاپ هاتون میرین. تو این قسمت از شما خواسته میشه که عبارات بازیابی رو به ترتیب انتخاب کنین. این مرحله برای اینه که ترتیب عبارات بازیابی تایید بشن وجود داره. در صورتی که بتونین به درستی این مرحله رو بگذرونین، گزینه ی ادامه فعال میشه و میتونین به مرحله بعد برین.

آموزش ساخت کیف پول TLM در تراست ولت

به همین راحتی کیف پولتون ساخته شد. شما میتونین نوتیفیکیشن های این برنامه رو روشن کنین تا موقع دریافت و ارسال از تراکنش های انجام شده با خبر بشین. نکته ی مهمی که باید حتما بهش اشاره کنیم، اینه که هیچ کس جز شما نباید به عبارات کلیدی دسترسی پیدا کنه. به همین منظور پیشنهاد میکنیم که برای نگهداری برگه ای که عبارات رو روش یادداشت کردین تو گاو صندوق یا صندوق امانت بانک نگهدارین. توجه داشته باشین که دسترسی به این عبارت ها برابر با دسترسی به کیف پول و سرمایه ی شماست.

آموزش ساخت کیف پول TLM در تراست ولت

آموزش اضافه کردن تریلیوم به تراست والت

برای افزودن Trilium به تراست والت باید آدرس contract یا قرارداد هوشمندی که ارز TLM روش ساخته شده رو به تراست ولت اضافه کنین. برای پیدا کردن آدرس contract میتونین از دو روش استفاده کنین:

 1. عبارت TLM bsc contract رو تو گوگل سرچ کنین و اولین سایت رو باز کنین. تو این سایت مشخصات فنی ارز تریلیوم نوشته شده.

2. به سایت BscScan مراجعه کنین و تو قسمت جستجو اسم ارز TLM رو بنویسین. از بین گزینه هایی که براتون پیدا میشن، Trilium رو پیدا و انتخاب کنین.

حالا صفحه ای که براتون باز شده باید مشابه تصویر زیر باشه. تو این مرحله باید آدرس کنترکت رو از قسمتی که در مقابش نوشته contract کپی کنین.

آموزش اضافه کردن تریلیوم به تراست والت | ساخت کیف پول tlm

تو گام بعدی ساخت کیف پول TLM در تراست ولت باید کیف پولتون رو باز کنین و به انتهای تو لیست ارز های دیجیتال برین. تو این قسمت با استفاده از گزینه Add Custom Token، میتونین هر ارزی که تو این کیف پول به شکل پیش فرض وجود نداره رو اضافه کنین. همونطور که تو عکس میبینین، برای اضافه کردن هر توکن به یک آدرس contract احتیاج دارین.

آموزش اضافه کردن تریلیوم به تراست والت | کیف پول tlm

تو این مرحله باید آدرسی که از سایت کپی کرده بودین رو تو قسمت مربوطه وارد کنین. دقت داشته باشین که قسمت NetWork روی بایننس اسمارت چین تنظیم شده باشه. اگه این مراحل رو درست انجام داده باشین بقیه ی فیلد ها به طور اتوماتیک پر میشن. بهتره که برای اطمنان بیشتر مجددا اطلاعاتی که تو کیف پولتون وارد کردین رو با داده های سایت چک کنین. در نهایت با زدن گزینه ی Done این ارز به کیف پولتون اضافه میشه.

آموزش اضافه کردن تریلیوم به تراست والت | ساخت کیف پول tlm

تو قسمت راهنمای استفاده از سایت تمامی این موارد به طور کامل توضیح داده شدن. در صورتی که برای نصب و راه اندازی این کیف پول به مشکلی برخوردین، بهتره از مطالب تکمیلی که تو راهنما وجود داره، استفاده کنین.

چطور کیف پول WAX رو به بازی Alien Worlds وصل کنیم؟

تو مقاله ی ارز TIM چیست؟ قسمتی رو به آموزش بازی جهان های بیگانه پرداخته بودیم و اطلاعات فنی لازم رو در اختیارتون گذاشتیم. تو این قسمت میخوایم توضیحات تکمیلی لازم رو در اختیارتون بزاریم.

 حالا که به طور کامل با کیف پول وکس و نحوه استفاده از اون آشنا شدین، حالا باید ببینیم که چطور میشه این کیف پول رو به بازی الین وردز وصل کرد تا بشه از امکاناتی که تو این بازی براتون فراهم شده استفاده کرد. برای اینکار اول باید به سایت این بازی به آدرس alienworlds.io مراجعه کنین. بعد روی گزینه ی عضویت بزنین و با استفاده از کیف پول WAX تو این بازی ثبت نام کنین.

چطور کیف پول WAX رو به بازی Alien Worlds وصل کنیم؟ | کیف پول tlm

تو قدم بعدی باید اکانتتون رو بسازین برای این کار قبل از هر چیزی باید یه نام کاربری برای خودتون انتخاب کنین. بعد از اون به طور پیش فرض دو تا آواتار مختلف وجود داره که میتونین یکی از اون ها رو انتخاب کنین. البته این ها تنها آواتار های بازی نیستن و شما میتونین با ماین کردن، شخصیت های جدیدی رو خریداری کنین. بعد از اون باید تیک گزینه های شرایط و ضوابط بازی رو فعال کنین. در نهایت بعد از تکمیل کردن تمام این مراحل، گزینه ی I’m Ready رو بزنین تا اکانتتون کامل بشه و وارد بازی بشین.

چطور کیف پول WAX رو به بازی Alien Worlds وصل کنیم؟

حالا که موفق شدین حساب کاربریتون رو بسازین، باید سیاره ای رو برای کاوش انتخاب کنین. در کل 6 سیاره مختلف وجود داره که هر کدوم ویژگی های خاص خودش رو داره. مثلا ویژگی The Current Mining Pot نشون میده که تو اون سیاره چه تعداد ارز TLM وجود داره که میشه استخراجشون کرد، ویژگی بعد Fillrate هستش که نشون دهنده ی سرعت پر شدن TLM است.

تو مرحله بعد باید انتخاب کنیم که میخوایم تو کدوم زمین معدن داشته باشیم. برای انتخاب یه زمین باید به نکات زیر دقت کنین:

  1. کمیسیون: مقدار ارز TLM که بعد از استخراج باید به صاحب زمین بدین. مثلا اگه 100 واحد ارز دیجیتال تریلیوم استخراج کنین و نرخ کمیسیون 20 درصد باشه، 80 واحد از ارز های استخراج شده متعلق به شماست و بقیش مال صاحب زمینه.
  2. ضریب عملکرد TLM: این عدد نشون دهنده ی میزان عملکرد زمین شماست. هر چه قدر که این میزان بیشتر باشه، میتونین مقدار بیشتری ارز TLM استخراج کنین.
  3. ضریب شانس NFT: این عدد نشون میده که شانس شما برای پیدا کردن کارت های NFT تو زمینتون چقدره.
  4. مدت زمان شارژ شدن زمین: این عدد نشون میده که برای استخراج مجدد به چقدر زمان احتیاج دارید.

کلام آخر

درسته که تعداد توکن های تریلیوم بسیار بالاست ولی تقاضای زیادی برای اون وجود داره، همین مسئله نشون میده که آینده TLM پر از نوسانات قیمتی خواهد بود. نوسانات قیمت tlm میتونن سود زیادی رو براتون بوجود بیارن. امیدواریم که به بهترین شکل ممکن ازشون استفاده کنین. مطالب ارائه شده تو این مقاله برای تکمیل مواردی هستن که تو مطلب قبلی بهتون گفته بودیم. امیدواریم که این مطالب براتون مفید واقع بشن.

سربلند و پر سود باشین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول مناسب برای ارز TLM چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول TLM | نحوه اتصال کیف پول به بازی Alien Worlds
سوال امنیتی :9+64 = ?