آموزش تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2

1401/06/30
آموزش تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2


ما امروز قصد داریم مقاله اطلاعاتی در مورد آموزش تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2 برای شما ارائه کنیم. این روزها بنظر می رسد در کنار اینکه سرمایه گذاری بلند در این بازار سودده هستش؛ باید هر روز از وضعیت این بازار اطلاع کسب کرد و اخبار و اطلاعات پیرامون این بازار رو رصد کرد تا بدونیم که چه زمانی بهترین زمان برای خرید یک ارز دیجیتال بوده و چه زمانی باید یک ارز دیجیتال رو بفروشیم. چون اخبار و تصمیمات کشورها و همچنین بروزرسانی ها و پیشرفت پروژه یک ارز دیجیتال تاثیر بسزایی بر روی قیمت اون ارز خواهد داشت.

ارز دیجیتال سیف مون هم جزو ارزهایی هست که با این که در این بازار نوپا بوده ولی در همین مدت کوتاه مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته و همانطور که می دانیم این روزها این پروژه تصمیم گرفته که ورژن یک این ارز رو از 1 به ورژن 2 سیف مون ارتقا بده. در این مقاله قصد داریم آموزش تبدیل سیف مون ورژن 1 به ورژن 2 رو به شما یاد بدیم. مقاله رو تا انتها بخونین و بطور کامل با این قضیه آشنایی پیدا کنین.

ارز دیجیتال سیف مون Safemoon چیست؟

ارز دیجیتال سیفمون در ماه مارس سال 2021 میلادی معرفی شد. سیفمون یک توکن مالی غیر متمرکز BEP20 هست که در اکوسیستم بایننس اسمارت چین در 8 مارس 2021 راه اندازی شد و دارای چندین ویژگی مثل پاداش های استاتیک، جمع آوری نقدینگی و استراتژی سوزاندن توکن به صورت دستی هستش. همچنین ساختار ارز دیجیتال SafeMoon مشابه سایر ارزهای رمزنگاری شده هست ولی برخلاف اون ها، هدف ارز دیجیتال سیفمون این هست که مشکلات نوسانات قیمت رو حل کنه. 

ارز دیجیتال Safemoon با نماد اختصاری SAFEMOON یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 1.21 میلیارد دلار و سهم 0.05 درصدی از کل بازار، در رتبه 211 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. جالبه که بدونین توسعه دهنده های سیفمون اون رو به عنوان یک ارز دیجیتال معرفی نکردن، بلکه اون رو یک توکن دیفای می دونن. مدیر عامل تیم سیفمون، شخصی به نام جان کارونی هست و طبق گفته این تیم، ارز دیجیتال سیفمون قصد داره تا یک NFT و همچنین پروژه های خیریه و برنامه های آموزشی ارز دیجیتال اجرا کنه.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ارز دیجیتال سیفمون، نحوه پاداش دهی و کارمزدهای تراکنش هست. برخلاف دیگر رمزارزها، سیفمون ادعا کرده به افرادی که این توکن رو خریده و به جای ترید و معامله اون رو نگهداری می کنن، پاداش میده. علاوه بر این، این پروژه برای افرادی که توکن های خودشون رو بفروشن، کارمزد 10 درصدی به عنوان جریمه در نظر گرفته که 5 درصد اون بعدا میان هولدرها توزیع میشه و در واقع با این کار، به هولدرها پاداش و انگیزه فروش رو کاهش میده.

بررسی آینده سیفمون:

در این قسمت از مقاله آموزش تبدیل سیفمون ورژه 1 به ورژن 2، آینده سیفمون رو مورد بررسی قرار می دیم. برای پیش بینی قیمت و آینده سیفمون باید عوامل و فاکتورهای متعددی رو زیر نظر بگیریم که بر آینده سیفمون تاثیر میذارن. اخبار و رسانه های اجتماعی، وضعیت اقتصادی کشورها، میزان تقاضا برای خرید سیفمون و اهداف پروژه سیفمون نمونه هایی از عواملی هستن که باعث تاثیر مثبت و منفی بر قیمت و آینده سیفمون میشه. البته علاوه بر این ها، باید نمودار قیمتی سیفمون رو نیز زیر نظر داشته باشیم.

بررسی آینده سیفمون:

ارز دیجیتال Safemoon، برنامه های خوبی برای آینده داره و صرفا یک ارز در دنیای بی کران ارزهای دیجیتال نیست. بلکه سیفمون با برنامه هایی که داره قصد داره در آینده به یکی از پروژه های محبوب و پر کاربرد در بین سایر پروژه ها تبدیل بشه. اما باید دید چقدر در به تحقق رسوندن برنامه هاش موفق عمل می کنه. البته تا به اینجا که عملکرد مناسب و خوبی داشته و بسیاری از تحلیلگران فاندامنتال، بارها از این توکن به عنوان شت کوین نام می برن. ولی این حالت تدافعی همیشه جلوی ارزهای تازه وارد بوده و خواهد بود.

اگرچه صحبت درباره آینده سیفمون کاره سختیه ولی اکثر سایت های معتبر پیش بینی قیمت، پیش بینی خوش بینانه ای درباره این ارز دیجیتال دارن و معتقدن قیمت سیفمون در آینده کوتاه مدت و هم بلند مدت افزایشی هست. با این حال همچنان درباره اینکه قیمت ارز دیجیتال Safemoon به بالای یک دلار برسه، تردید وجود داره. به این ترتیب سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس در آینده و پیش بینی قیمت سیفمون در سال 2022 ادعا کرده که قیمت این ارز در این سال نیز روند صعودی داره و به طور متوسط قیمت سیفمون در این سال چیزی حدود 0.00000606 خواهد بود.

آموزش تبدیل سیف مون ورژن 1 به ورژن 2:

الان نوبت این رسیده که بهتون آموزش تبدیل سیفمون ورژن 1 رو به ورژن 2 رو برای شما ارائه کنیم. بهتره قبل از اینکه سیفمون هاتون از بین بره، زودتر به ورژن 2 تبدیلش کنین. نحوه تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2 راحته و کافیه با گذروندن چند مرحله این تبدیل رو انجام بدین. در ادامه این مراحل رو همراه با عکس برای شما آموزش می دیم، پس در ادامه همراه باشین.

مرحله اول: ورود به تراست ولت و سایت سیفمون

در مرحله اول تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2، طبق تصویر زیر که مشاهده می کنین، در صورت داشتن برنامه تراست ولت روی گوشیتون، ابتدا کیف پول تراست ولت خودتون رو باز کنین و به قسمت Dapp برین و در قسمت سرچ، عبارت swap.safemoon.net رو تایپ و اجرا کنین.

اتصال به تراست ولت

مرحله دوم: اتصال به شبکه بایننس اسمارت چین

بعد از انجام مرحله اول، وارد مرحله دوم تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2 میشیم. در این مرحله طبق تصویر زیر، باید Wallet و شبکه بلاک چین رو انتخاب کنین که شما برای تبدیل سیفمون به ورژن 2 باید روی شبکه Binance Smart Chain قرار بدین. سپس بعد از اینکه شبکه خودتون رو انتخاب کردین، روی گزینه connect بزنین تا به مرحله بعدی وارد بشین.

اتصال به بایننس اسمارت چین

مرحله سوم: اتصال به Consolidate to V2 Safemoon

بعد از گذروندن مرحله دوم، صفحه ای مثل تصویر زیر برای شما باز میشه. در این مرحله از تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2، باید مشابه عکس که براتون نشون دادیم، روی گزینه Consolidate to V2 Safemoon! کلیک کنین تا وارد مرحله بعدی بشین.

Consolidate to V2 Safemoon

مرحله چهارم: انتخاب مقدار دارایی سیف مون

بعد از اینکه روی گزینه Consolidate to V2 Safemoon! کلیک کردین، صفحه دیگه مثل تصویر بالا برای شما نشون داده میشه. در این قسمت باید مقدار عددی سیفمون خودتون رو با زدن روی گزینه MAX انتخاب می کنین و سپس روی گزینه Approve SAFEMOON بزنین تا وارد مرحله بعدی بشین.

انتخاب مقدار سیف مون

مرحله پنجم: پرداخت کارمزد

بعد از اینکه مقدار سیفمون های خودتون رو وارد کردین، صفحه ای جدیدی مثل تصویر زیر برای شما باز میشه. در این مرحله از تبدیل سیفمون ورژن 1 به سیفمون ورژن 2، لازمه به مقدار 4 دلار توکن BNB از نوع اسمارت چین برای کسر کارمزد درون والت خودتون داشته باشین. سپس برای تایید روی گزینه Approve بزنین تا به مرحله بعدی وارد بشین.

پرداخت کارمزد

مرحله ششم: بارگزاری تراکنش

سپس بعد از اینکه مقدار BNB لازم برای کارمزد انجام تراکنش رو وارد کردین، وارد مرحله بعدی میشین. در این مرحله صفحه ای مثل تصویر زیر برای شما باز میشه. در این قسمت باید منتظر بمونین تا Pending و انجام فرآیند به اتمام برسه تا بتونین به مرحله بعدی وارد بشین.

بارگزاری تراکنش

مرحله هفتم: تایید تراکنش

بعد از اینکه فرایند Pending و انجام فرآیند به اتمام رسید، مرحله جدیدی برای نمایش نمایش داده میشه. در این مرحله طبق تصویر زیر زمانی که گزینه تیک سبز و متن Approve Safemoon رو مشاهده کردین، یعنی همه چیز برای تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2 آماده هست و روی گزینه Migrate بزنین تا به مرحله بعدی منتقل بشین.

تایید تراکنش

مرحله هشتم: دستورالعمل ها

بعد از اینکه مرحله قبلی رو گذروندین، به این مرحله منتقل می شین. در این قسمت متن هشداری طبق تصویر زیر برای شما نمایش داده میشه. شما باید این هشدار رو مطالعه کنین و تیک خوانده شدن رو بزنین و آدرس سبز رنگ رو هم کپی کنین و در آخر روی گزینه Continue بزنین تا مرحله بعدی برای شما نمایش داده بشه.

دستورالعمل ها

مرحله نهم: مشاهده جزئیات تراکنش

در مرحله نهم طبق تصویر، قرارداد هوشمندی برای شما به نمایش گذاشته میشه که با زدن روی گزینه Approve تاییدش می کنین و وارد مرحله بعدی می شین.

جزئیات تراکنش

مرحله دهم: انجام تراکنش

بعد از اینکه متن قرارداد هوشمند رو تایید کردین، صفحه ای مشابه تصویر بالا برای شما به نمایش گذاشته میشه. در این قسمت اگه چند ثانیه صبر کنین، پیغام Migrate Safemoon V1 to Safemoon V2 برای شما فرستاده میشه که نشون دهنده موفقیت آمیز بودن تبدیل سیفمون ورژن 1 به سیفمون ورژن 2 هست.

انجام تراکنش

مرحله یازدهم: اضافه کردن سیف مون دو به تراست ولت

در این مرحله از تبدیل سیفمون ورژن 1 به سیفمون ورژن 2 آدرس کپی شده در مرحله هشتم رو برای اضافه کردن توکن سیفمون جدید آماده در جای مشخص شده جایگذاری می کنین. سپس در قسمت Add Custom Token در تراست ولت یا سایر کیف پول ها با استفاده از کانترکت آدرس می تونیم سیفمون ورژن 2 رو اضافه کنیم.

اضافه کردن سیف مون ورژن دو به تراست ولت

مرحله آخر: مشاهده موجودی جدید

بالاخره فرآیند تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2 با موفقیت به اتمام رسید و صفحه ای طبق تصویر زیر برای شما نمایش داده میشه. در این صفحه تعداد توکن های سیفمون با نماد SFM و در شبکه BEP20 برای شما قابل دیدن هست و همونطور که می بینین تعداد توکن ها کم و قیمت افزایش پیدا کرده. 

مشاهده موجودی جدید

پایان عملیات:

همونطور که مشاهده کردین برای تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2، 12 مرحله پشت سر گذاشته شد و در نهایت سیفمون ورژن1 به سیفمون ورژن 2 تبدیل شد. شما هم اگه تا الان اقدام به تبدیل سیفمون ورژن 1 نکردین، هرچه سریع تر فرآیند تبدیل خودتون رو انجام بدین تا سیفمون هاتون از بین نره. 

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در این مقاله آموزش نحوه تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2 رو برای شما آموزش بدیم. همونطور که گفتیم، سیفمون نوعی توکن غیر متمرکز BEP20 هست که در اکوسیستم بایننس اسمارت چین در سال 2021 راه اندازی شد و دارای ویژگی های متعددی مثل پاداش های استاتیک، جمع آوری نقدینگی و استراتژی سوزاندن توکن به صورت دستی هست. همچنین باید برای تبدیل سیفمون به ورژن 2 از برنامه تراست ولت استفاده کنین و 12 مرحله رو به درستی پشت سر بذارین. در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس شما می تونین خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال را انجام بدین.


نظرات کاربران در مورد آموزش تبدیل سیفمون ورژن 1 به ورژن 2
  • من وصل شدم اما اصلا گزینه سیف مون نیست که بخوام انتخابش کنم؟؟؟ تا تبدیل به ورژن جدید کنم !!!

سوال امنیتی :4+82 = ?