ارز دیجیتال سلر نتورک چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال CELR | بررسی تاریخچه Celer Network | آینده سلر نتورک

1402/06/25
ارز دیجیتال سلر نتورک چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال CELR | بررسی تاریخچه Celer Network | آینده سلر نتورک

خرید ارز دیجیتال از روزمرگی های امروزی حساب میاد و دلیلش هم اینه که رمز رازها رشد روزافزون دارن و در حال پیشرفت چشمگیری هستن. به همین خاطر هست که به مرور شاهد پذیرش اونها به عنوان ارزهای محبوب در دنیا هستیم. ناگفته نمونه که رمز ارزها هم هر روز با تولد یه ارز جدید با قابلیت ها و کاربردهای مختلف و البته تازه، بر تعدادشون افزوده میشه.

تلاش تیم توسعه دهنده ی رمزارزها بر اینه که بتونن مشکلات شبکه ی بلاک چین ها رو برطرف و روند فعالیت هاشونو در این حوزه صعودی کنن. ارز دیجیتال سلر نتورک یکی از این ارزهای دیجیتاله که سعی در برطرف کردن اشکالات در بلاکچین داره. در این مقاله در مورد موضوعات: ارز دیجیتال سلر نتورک چیست؟ تاریخچه سلر نتورک، آینده سلر نتورک، روند قیمت سلر نتروک و خرید Celer Network صحبت کرده و آخر هم کیف پول های مناسب برای نگه داری ارز دیجیتال CELR رو معرفی خواهیم کرد.

ارز دیجیتال CELER چیست؟

ارز دیجیتال سلر نتورک چیست؟

ارز دیجیتال سلر نتورک (Celer Network) با نماد انحصاری Celr یک پتلفرم افزودنی دو لایه هستش که از بلاکچین های خارج از زنجیره استفاده میکنه. این به کاربران امکان انجام پرداخت یا معامله ی سریع، آسان و ایمن رو میده، بدون مشکلاتی که در بلاکچین های دیگه ایجاد میشه. قرادادهای هوشمند توسط این پتلفرم هم پشتیبانی میشه که امکان استقرار گسترده بلاکچین رو فراهم میکنه. در واقع ارز CELER با هدف فراهم کردن امکان انجام تراکنش ها و پرداخت های هوشمند و سریع برای کاربران متولد شده. توسعه دهندگان سلر نتورک سابقا برای غول ها فناوری مثل گوگل، اچ پی، آمازون و سیسکو کار کردن و از این نظر دارای تجربیات ارزشمندی هستن. ارز دیجیتال سلر نتورک قصد داره با فزایش مقیاس پذیری بلاکچین های کنونی دامنه استفاده از اونا رو گسترده تر کنه. به عقیده توسعه دهندگان ارز سلر نتورک، بلاکچین کنونی در زمینه انتقال ارزش حتی در بخش مالی، از راه حل های غیر بلاکچینی عقب تره. علت این امر رو هم کند بودن معاملات و مقیاس پذیری کم شبکه بلاکچین می دونن. با وجود سیستم های موجود در بلاکچین، هر گره به شکل مجزا نیاز داره که فرآیند های معاملاتی رو بررسی کنه که این امر باعث کاهش سرعت معامله ها میشه. (منظور از گره یاnode دردنیای بلاکچین هر کامپیوتری هست که به شبکه متصل هست.این کامپیوتر ها وظیفه دارن تراکنش ها رو بررسی و تایید کنن).

طراحان شبکه ی سلر امیدوار بودن با ارائه ی این ارز بتونن با روشی متفاوت و موثر، قلب و ذهن کاربرا رو تسخیر کنه. برای این منظور، طراحان به فاکتورهایی نظیر تعامل و هزینه های کم توجه ویژه ای داشتن. همونطور که گفتیم شبکه سیلر یک پتلفرم مقیاس بندی دو لایست که با استفاده از اون میشه سریع و ایمن معاملات خارج از زنجیره رو انجام داد. طراحان پروژه سلر نتورک سعی دارن از طریق این پلتفرم معاملات با سرعت قابل قبولی انجام بشه. با افزایش تعداد گر های متصل قراره که توان تولبد شبکه تقریبا به صورت خطی افزایش پیدا کنه. از نظر تئوری، حتی میلیاردها معامله در ثانیه یک هدف قابل دستیابیه، به شرط این که تعداد گره‌ها و برنامه‌ها در سیستم عامل خارج از زنجیره به اندازه کافی بالا باشن. از نظر توسعه دهنده های ارز دیجیتال سلر نتورک، سرانجام راه حلشون باید به یک اکوسیستم غیرمتمرکز متشکل از کاربران، کامپیوتر ها، دستگاه‌های تلفن همراه و اینترنت تبدیل بشه. بر این اساس همه دارای توانایی تبادل سریع و کارآمد ارزش و داده‌ها در یک سیستم مشابه اینترنت خواهند بود.

 این پروژه یکی از اولین پروژه‌هایی هستش که با استفاده از چارچوب Substrate توسعه پیدا کرد و بخشی از اکوسیستم Polkadot  است. در مورد هدف کلی شبکه، بنیانگذاران آن چنین متصور شدن که از پتانسیل کامل بلاک چین استفاده کنن و  Dapps‌هایی را با خروجی کارآمدتر و سازنده‌تر تحویل بدن. 

تاریخچه ارز دیجیتال Celer Network چیست؟

تاریخچه ارز دیجیتال Celer Network چیست؟| ارز دیجیتال سلر نتورک

سلر فعالیت خودشو از جون ۲۰۱۸ آغاز کرد. این ارز از طریق پروژه لانچ‌پد بایننس (Binance Launchpad) ارائه شد. پروژه‌ای که بایننس برای فروش توکن‌ها و جذب سرمایه معرفی کرد. طراحان شبکه سلر با تمرکز و توجه بیشتر به عواملی مانند تعامل و هزینه‌های پایین سعی داشتن تا علاقه‌مندان به این حوزه رو به‌گونه‌ای متفاوت جذب و تسخیر کنن.

شبکه ی سلر مدام در حال توسعه هست. تیم این ارز قصد دارن پیوسته پروژه رو بهبود بدن. به همین خاطر، اونها در حال بهبود ویژگی های فعلی و همچنین افزودن ویژگی های جدید بیشتر به پلت فرم هستن. بیایید با هم به عملکرد ی که تیم  در طول تاریخ بر روی پروژه ی خود داشتن نگاهی بندازیم:

در 2 فوریه پروژه ی cWallet قبل از سیلر راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از 33000 کاربر داره و بیش از 28000 بازی انجام شده. کاربران بیش از 18 کشور در سراسر جهان به طور متوسط هر کاربر 40 دقیقه برای سلر وقت صرف کردن.

در 10 اکتبر شبکه ی سلر، cWallet رو برای سیستم عامل های اندروید و ios منتشر کرد. در بروزرسانی هایی که بزودی انجام شده cWallet به CelerX تغییر نام داد. CelerX به کاربرانش این امکان رو میده تا بدون پرداخت هیچگونه تراکنش، پرداخت ها رو فورا ارسال کنن. علاوه بر اون کاربران میتونن بازی های محلی انجام بدن و برای برنده شدن اتریوم پاداش بگیرن.

ویژگی های ارز دیجیتال سلر نتورک

ارز دیجیتال سلر نتورک یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و پرطرفدار است که در سال ۲۰۱۲ توسط جانی یانگ تأسیس شد. یکی از ویژگی های برجسته این ارز دیجیتال، استفاده از الگوریتم Proof-of-Stake (PoS) برای تأیید تراکنش ها است. این الگوریتم باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوط به استخراج ارز می شود. علاوه بر این، سلر نتورک دارای امنیت بالایی است به دلیل استفاده از الگوریتم تحت عنوان Slasher که عملکرد زمانی برجسته ای دارد و از حملات خطرناک مانند حملات ۵۱٪ و ردپای شبح جلوگیری می کند. همچنین، ارز دیجیتال سلر نتورک قابلیت همکاری با شبکه Ethereum را دارد، به طوری که برنامه ها و قراردادهای هوشمند اتریوم را نیز می توان در آن اجرا کرد. این ویژگی منحصر به فرد، به کاربران این امکان را می دهد تا از تمامی قابلیت های قدرتمند اتریوم بهره ببرند در حالی که از مزایای کاهش هزینه ها و مصرف انرژی سلر نتورک نیز بهره مند شوند. به طور خلاصه، ویژگی های ارز دیجیتال سلر نتورک از جمله کارایی، امنیت، و قابلیت همکاری با شبکه اتریوم آن را به یکی از ارزهای مورد علاقه و معتبر در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

همکاران شبکه ی ارز دیجیتال سلر      

برای یک پروژه رمزنگاری مهمه که مشارکت های مناسب ایجاد کنه. همکاران  و شرکا می تونن پشتیبانی ارزشمندی از پروژه رو ارائه بدن. هرچه شرکا بزرگترو قویتر باشن، شانس موفقیت پروژه هم بیشتر میشه. اینها مشارکت هایی است که شبکه سلر در آنها وارد شده است:

  • DFINITY: یک سیستم بلاک چین قابل اعتماد که بر روی شبکه های نظیر به نظیر اجرا می شه و می تونه قراردادهای هوشمند ضد تقلب رو اجرا کنه. سلر از DFINITY برای پشتیبانی از قراردادهای هوشمند به عنوان اولین راه حل مقیاس بندی خود استفاده کرده.
  • L4: ابزاری برای ساختن Counterfactual، سلر با L4 همکاری می کنه تا اکوسیستم اتریوم رو افزایش بده.
  • شبکه عصبی : یک شبکه بلاک چینه، پلتفرم DApp با معماری لایه ای ساخته شده.  سلر با Nervos  همکاری کرده تا بتونه معماری بلاک چین غیر متمرکز خودشو اصلاح کنه.
  • Quarkchain: نسل بعدی سیستم بلاک چین عمومیه. سلر در حال آزمایش سیستم تراکنش متقابل خارج از زنجیره در معماری بلاک چین Quarkchain هستش.
  • Qtum : سلر ماشین مجازی جدید Qtum x86 را آزمایش می کنه و اون رو با مقیاس خارج از زنجیره با EVM و دیگر معماری های VM مقایسه می کنه.
  • پروتکل اطلس:  یک پروتکل مبتنی بر نشانه برای لایه برنامه بازاریابی هستش. سلر با پروتکل اطلس همکاری می کنه تا بتونه موانع فنی در تعامل با تبلیغات بلاک چین رو برطرف کنه.
  •  : DxChainاولین سلسله مراتب داده های بزرگ جهان هستش. برای افزایش مقیاس پذیری، سلر راه حل های مقیاس بندی خارج از زنجیره رو در DxChain توسعه داده و ادغام می کنه.

تیم پشت شبکه ارز  Celer Network

تیم شبکه ی ارز دیجیتال سلر  | ارز دیجیتال سلر نتورک چیست؟

نه تنها شرکای یک پروژه مهم هستند، شاید افراد تشکیل دهنده ی تیم برای شانس موفقیت اون، بسیار مهمتر باشن. وقتی افراد زیادی با تخصص و تجربه در تیم حضور داشته باشن، میدونن که چه اشتباهاتی رو انجام ندن و چگونه یک پروژه رو رهبری کنن. این تضمین می کنه که یک پروژه رمزنگاری شانس بالایی برای موفقیت داره. در اینجا افراد اصلی تشکیل دهنده تیم شبکه ارز Celer Network (تعداد اعضای تیم زیاده ولی مهمترینشون در زیر معرفی شدن) رو معرفی میکنیم:

  • مو دونگ (بنیانگذار) : ایشون یک محقق و مهندس با تجربه ی زیاد در زمینه طراحی پروتکل شبکه و سیستم توزیع شده هستش. او همچنین برای برنامه ی نوآورانه برای Internet2 جایزه دریافت کرده.
  • چینگ کای لیانگ (بنیانگذار) : او نویسنده بیش از 15 مقاله برجسته و مخترع 5 الگوریتم مسیریابی مطلوب ضد شماره که با موفقیت در صنعت (Raytheon BBN Technologies and Bell  Labs) به کار گرفته شده است. علاوه بر این، ایشون جوایز زیاد و مهم صنعت رو دریافت کرده اند.
  • جوندا لیو (بنیانگذار) : این کسی هستش که برای اولین بار مسیریابی رو بر اساس DAG ها پیشنهاد و توسعه داد. ایشون در گوگل، یک توپولوژی مرکز داده پویا ایجاد کرد که قادر به تقسیم پهنای باند 1000 ترابیت بر ثانیه و اتصال بیش از یک میلیون گره هست.
  • شیائوژو لی (بنیانگذار) : ایشون برای شبکه ارز دیجیتال سلر از لحاظ سیستم های توزیع شده، شبکه، ذخیره سازی، مدیریت داده ها، بسیار مهم هستن.

علاوه بر این مواردی که ذکر شد، اعضای شبکه سلر دارای مدرک دکترا از دانشگاه های معروف مانند MIT ، Princeton ، UC Berkeley ، UIUC هستن. همچنین، این پروژه تیمی از متخصصان فنی رو که کارمند سابق نام های بزرگی مانند Google ، Amazon ، Cisco ،  HP هستن، جمع آوری کرده. بنابراین به نظر می رسه تیمی پر تجربه پشت این پروژه هستش که البته نشانه ی بسیار خوبی برای این پتلفرم به حساب میاد.

آینده سلر

شبکه ارز دیجیتال Celer Network بر روی یکی از مهمترین مشکلات فضای بلاک چین و پروژ‌های کریپتوکارنسی یعنی مقیاس‌پذیری تمرکز کرده. این شبکه سعی داره که این مشکلات رو به صورت خارج از زنجیره و مقیاس‌پذیر در سطح اینترنت حل کنه. در صورت تحقق اهداف سلر نتورک، شبکه بلاکچین قادر خواهد بود حجم خیلی بیشتری از تراکنش ها رو در واحد زمان بررسی و تایید کنه و این یعنی عملا بلاکچین بر مهم ترین چالش خودش یعنی مقیاس پذیری غلبه می کنه. با اعلام پشتیبانی از جانب شرکت بایننس که جدیدا شاهدش بودیم، این پروژه بسیار جذاب‌تر از قبل به کار خودش ادامه میده و پیش بینی میشه بیش از پیش مورد توجه فعالان صنعت بلاکچین و کریپتوکارنسی قرار بگیره. اما تنها گذر زمان ثابت می‌کنه که آیا می‌ تونه یکی از بزرگترین مشکلات بلاک چین را حل کنه یا مانند بسیاری از پروژه‌ها بعد از چند سال به فعالیتش پایان میده. اگر پروژه ارز سلر نتورک پیشرفت خوبی کنه قطعا آینده روشنی خواهد داشت بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری در این رمزارز رو دارید حتما اصول مدیریت سرمایه را رعایت کنین و پیگیر روند پیشرفت پروژه باشین.

قیمت سلر نتورک

ارز دیجیتال سلر نتورک چیست؟| قیمت CELER

ارز کل بازار سلر نتورک چیزی در حدود 844 میلیون دلار هستش که با سهم 0.04 درصدی از کل بازار در رتبه 99 مارکت ارز های دیجیتال قرار میگیره. روزانه به طور متوسط 323 میلیون دلار از این ارز بین کاربران مختلف در بستر صرافی ارز دیجیتال معامله میشه. اوج قیمت سلر نتورک رو چند روز پیش در 26 سپتامبر 2021 شاهد بودیم که قیمت CELR به هر واحد 0.19 دلار رسید. هم اینک که این مقاله نگارش میشه قیمت CELR با حدود 30 درصد کاهش نسبت به سقف قیمتی خودش روی عدد 0.14 دلار معامله میشه. قراره که کلا 10 میلیارد توکن سلر انتشار پیدا کنه که تا به الان تعداد 5.97 میلیارد واحد از اون منتشر شده.

وب سایت معروف DigitalCoinPrice پیش بینی کرده که قیمت CELR روند صعودی رو طی کنه و در آینده به بیش از 0.4 دلار در هر واحد برسه.

 وب سایت Walletinvestor نگاه خوشبینانه تری داره و پیش بینی کرده قیمت سلر نتورک به بیش از 0.8 دلار در هر واحد برسه و در صورت تحقق اهداف پروژه هر واحد توکن سلر ممکنه قیمتی بیشتر از 1.6 دلار هم به خودش ببینه.

آیا سرمایه گذاری در CELR هوشمندانه است؟

اگر می خواید بدونین که آیا سرمایه گذاری در CELR عاقلانه است یا خیر؟ باید بگم که متاسفانه ما نمی تونیم به این سوال پاسخ بدیم.  در بازار کریپتوکارنسی مهم اینه که شما انتخاب رو عمدتا بر اساس تحقیقات خودتون انجام بدین و نه بر اساس آنچه دیگران میگن. اما چگونه این تحقیق رو انجام بدین؟

برای این کار میتونین از تحلیل بنیادی استفاده کنین. با چنین تحلیلی، شما به دنبال انواع اطلاعات در مورد بلاک چین و ارز رمزنگاری شده خواهین بود. به عنوان مثال، شما نگاه می کنین که چه کسانی در تیم پروژه هستن، پروژه چگونه کار می کنه و رقباش چه کسانی هستن. بر اساس این تحقیقات، میتونین تعیین کنین که آیا خرید CELR در حال حاضر عاقلانه هستش یا نه؟ بدیهیست که شما CELR رو زمانی خریداری کنی که توکن کمتر از ارزش باشه (به این معنی که نسبت به ارزش آن بسیار ارزانتر باشه).

همچنین امکان تجزیه و تحلیل هم وجود داره ، که در آن عمیق تر به ارقام پروژه پرداخته میشه. به عنوان مثال، قیمت رو در نظر بگیرین. با تشخیص الگوهای خاصی از گذشته تا زمان حال، می توان انتظار داشت که قیمت به احتمال زیاد چه خواه دشد. شما همچنین خواهین دانست که آیا سرمایه گذاری در CELR در اون لحظه هوشمند هستش یا خیر.

خرید سلر نتورک

ارز دیجیتال سلر نتورک چیست؟ | خرید سلر

اگر بعد از آشنایی با پروژه ی ارز دیجیتال سلر نتورک و بررسی همه جوانب به این نتیجه رسیدین که ارز دیجیتال CELR می تونه گزینه مناسبی برای خرید باشه و قصد خرید Celer Network رو دارید، ادامه مقاله رو دنبال کنید که میخوایم شیوه خرید این ارز رو براتون توضیح بدیم و به سوال ارز CELR از کجا بخریم جواب بدیم.

در حال حاضر بیشترین حجم معاملاتی و خرید و فروش ارز های دیجیتال در بستر صرافی های آنلاین ارز دیجیتال انجام میشه. صرافی بایننس بزرگ ترین و معروف ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا هستش. متاسفانه صرافی بایننس به کاربرانی ایرانی خدمات ارائه نمیده و با احراز هویتی که اجباری کرده، کاربرانی که سابقا با استفاده از vpn و vps اقدام به هویت سازی جعلی و استفاده از آی پی کشور های دیگه می کردن عملا دستشون از فعالیت در این صرافی کوتاه شده. صرافی های خارجی دیگه ای هم هستن که خدمات محدودی به کاربران ایرانی ارائه میدن ولی در همه صرافی های خارجی ریسک مسدود شدن حساب کاربری و بلوکه شدن دارایی ها وجود داره. خب پس چیکار کنیم؟ ارز سلر از کجا بخریم که بی دردسر و بی استرس باشه؟ خوشبختانه صرافی های آنلاین ایرانی در چند وقت اخیر پیشرفت خوبی داشتن و ارز های زیادی رو پوشش میدن. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس به عنوان یکی از با سابقه ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی از بیش از 600 نوع ارز مختلف پشتیبانی می کنه که ارز دیجیتال Celer Network هم یکی از اونا هستش. با مراجعه به سایت صرافی ایران بایننس و طی مراحل ثبت نام و احراز هویت به راحتی می تونید اقدام به خرید سلر نتورک و بیش از 600 نوع ارز دیگه بکنید. به علاوه در خرید از صرافی های داخلی نیازی به پرداخت بین المللی و استفاده از ارز های واسطه مثل تتر ندارید، به سادگی با ریال ایران می تونید خرید رو انجام بدید ولی سودتون به شکل دلاری باشه و این یک مزیت خیلی خوب برای کاربران صرافی های ایرانی هستش. ایران بایننس به آسودگی و امنیت خاطر کاربرانش توجه ویژه ای داره، از این رو تیم پشتیبانی ایران بایننس 24 ساعته پاسخگو سوالات و مشکلات شماست و هر سوالی رو در اسرع وقت پاسخ میده. در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوالی با تیم پشتیبانی ایران بایننس ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی بشید.

بعد از خرید Celer Network باید اون رو در یک بستر امن نگه داری کنید. از این رو نیاز به کیف پول های دیجیتالی خواهید داشت. در ادامه چند نمونه از بهترین و مناسب ترین کیف پول های سلر ر وبراتون معرفی می کنیم.

کیف پول سلر نتورک

ارز دیجیتال سلر چیست؟ | کیف پول سلر

کیف پول های مختلفی هستن که از ارز دیجیتال CELR پشتیبانی می کنن که ما چند نمونه از کیف پول هایی رو که هم امنیت خوبی دارن و هم رابط کاربری راحتی دارن انتخاب کردیم و براتون معرفی می کنیم. بعد از خرید سلر می تونید ارز هاتونو به این کیف پول ها انتقال بدید و نگه داری کنید. به این نکته توجه داشته باشید که کیف پول یکی از ابزار های کلیدی در دنیای ارز های دیجیتال به حساب میاد، پس در انتخاب اون حسابی تحقیق کنید.

  • کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) : تراست ولت یکی از محبوب ترین و کاربر پسند ترین کیف پول های دنیای ارز های دیجیتال هستش و برای نصب و راه اندازی هزینه ای از کاربران دریافت نمی کنه. حدود 5 میلیون کاربر در سراسر دنیا از این کیف پول استفاده می کنن و تاکنون گزارش خاصی مبنی بر بروز مشکل امنیتی یا موارد دیگه داده نشده. تراست ولت رو چند سال پیش شرکت بایننس خرید و تحت مالکیت خودش درآورد. این کیف پول بیش از 1500 ارز مختلف رو پشتیبانی می کنه که خوشبختانه ارز دیجیتال سلر نتورک هم یکی از اوناست. تراست ولت جهت نصب روی موبایل و برای سیستم عامل های اندروید و IOS توسعه پیدا کرده. روی تراست ولت به عنوان یک کیف پول مطمئن و امن میشه حساب کرد. تراست ولت خاصیت Swap ارز های دیجیتال رو هم داره، به این شکل که شما می تونید ارز های مختلف رو در بستر پلتفرم تراست ولت به همدیگه تبدیل کنید.
  • کیف پول مای اتر والت (MyEtherWallet) : از دیگر کیف پول های نرم افزاریه که ارز های با استاندارد ERC-20 رو پشتیبانی می کنه. مای اتر والت هم یک کیف پول رایگانه و برای نصب و راه اندازی هزینه ای از کاربر اخذ نمی کنه. رابط کاربری راحتی داره و هر کسی با هر سطح از دانش و مهارت می تونه ازش استفاده کنه.
  • کیف پول لومی ولت (Lumi Wallet) : لومی ولت 1200 ارز مختلف از جمله ارز دیجیتال CELR رو پشتیبانی می کنه. لومی هم کاملا رایگانه و برای استفاده از امکاناتش نیازی به پرداخت هزینه ندارید. مطابق روال معرفی کیف پول های با رابط کاربری راحت و امنیت قابل قبول باید بگم که لومی ولت هم رابط کاربری آسانی داره و امنیت اونم قابل قبوله.
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S) : لجر نانو اس یک کیف پول سخت افزاری هستش که کلید های عمومی و خصوصی کیف پول شما رو بر روی سخت افزار فیزیکی دستگاه ذخیره می کنه و از دارایی های دیجیتال شما به صورت آفلاین نگه داری می کنه. از این رو کیف پول های سخت افزاری بیشترین درجه امنیتی رو بین کیف پول های ارز دیجیتال دارن و عمدتا توسط کسانی مورد استفاده قرار میگیره که حجم بالایی از ارز های دیجیتال رو نگه داری می کنن یا اینکه امنیت براشون اولویت اول هستش. کمپانی فرانسوی لجر تاکنون بیش از یک میلیون دستگاه از این کیف پول رو فروخته و معروف ترین و محبوب ترین برند کیف پول های سخت افزاری به حساب میاد. برای استفاده از لجر جهت نقل و انتقال ارز های دیجیتال کافیه دستگاه رو به یک کامپیوتر متصل به اینترنت وصل کنید و بعد از اتمام فرآیند انتقال دستگاه رو جدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعات خوبی از ارز دیجیتال سلر نتورک براتون ارائه دادیم. همونطور که متوجه شدید سلر نتورک با هدف حل یکی از اساسی ترین مشکلات فناوری بلاکچین پا به عرصه ظهور گذاشته. نسبت به آینده این پروژه خوش بین هستیم ولی تنها گذر زمان ثابت خواهد کرد که آیا اهداف سلر نتورک محقق میشن یا نه و این پلتفرم تا چه حد در جهت رفع مشکلات صنعت بلاکچین موفق عمل می کنه. به جرات میشه گفت که اگر سلر نتورک و تیم توسعه دهندش در پیشبرد سیاست ها و اهداف اعلامی موفق عمل کنن قطعا یک تحول عظیم و مثبت در صنعت بلاکچین و ارز های دیجیتال اتفاق خواهد افتاد که امیدوار هستیم این اتفاق بیفته. اگر این ارز مورد توجهتون واقع شده و قصد خرید سلر نتروک رو دارید بهتون توصیه می کنیم که اخبار پیشرفت پروژه سلر نتروک رو مرتبا دنبال کنید و همه جوانب رو هم مد نظر قرار بدید.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال سلر نتورک چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال CELR | بررسی تاریخچه Celer Network | آینده سلر نتورک
سوال امنیتی :8+81 = ?