ارز دیجیتال های استریت چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال HIGH)

1401/06/31
ارز دیجیتال های استریت چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال HIGH)


ما قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال های استریت چیست؟ به معرفی ارز دیجیتال Highstreet، آینده های استریت و کیف پول های ارز دیجیتال HIGH بپردازیم. ولی شاید دوست داشته باشین تا قبل از شروع بحث اصلی، مرور کلی بر ارزهای دیجیتال داشته باشیم. همونطور که اطلاع دارین، از زمان های بسیار قدیم روش های زیادی برای کسب درآمد و به دست آوردن پول وجود داشت. مثلا اسکناس یا سکه یا برگه های مهر شده یا به اصطلاح چک و در این زمان هم پول هایی به نام ارزهای دیجیتال به وجود اومده.

ارزهای دیجیتال تنوع بالایی دارن و نکته جالب و قابل توجه این هست که این ارزها با توجه به متمرکز نبودنشون به هیچ نهاد یا ارگانی وابسته نیستن. همچنین با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال متنوعی پا به این عرصه گذاشتن و هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خود، در دسته بندی های متنوعی قرار می گیرن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال های استریت نیز به گوشتون رسیده باشه و خواستین که اطلاعاتی در مورد به دست بیارین. در ادامه همراه ما باشین چون می خواهیم در مقاله ارز دیجیتال های استریت چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال Highstreet، آینده های استریت و کیف پول های ارز دیجیتال HIGH برای شما ارائه کنیم.

ارز دیجیتال های استریت چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال های استریت چیست؟ می تونیم این پاسخ رو بدیم که های استریت با نماد اختصاری HIGH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار 4.84 میلیون دلار در رتبه 2868 بازار کریپتوکارنسی قرار داره. ارز دیجیتال های استریت یک توکن بومی از یک متاورس بازی برای کسب درآمد غیر متمرکز تجارت محور هست که با پشتیبانی از واقعیت مجازی VR ساخته شده.

ارز دیجیتال های استریت چیست؟

پروتکل های استریت یک فضای متاورس برای کسب درآمد هست که خرید، بازی، NFT، مارک های سنتی و رمزنگاری رو در یک بازی MMORPG ترکیب می کنه. همچنین امروزه پرداخت بدون اصطکاک با تجارت الکترونیک جنبه اجتماعی خرید رو از بین می بره، پروتکل های استریت نیز تجارت الکترونیک و خرده فروشی رو در دوره متاورس و Web3 تصور می کنه که با ادغام برندهای سنتی در دنیای زنجیره ای از طریق توکن کردن محصولات به اقلام دیجیتال انجام میشه. اگه دوست دارین بدونین که متاورس چیست؟ مقاله ما را مطالعه نمایید.

همچنین پروتکل Highstreet جایی هست که شرکت ها می تونن در دنیای مجازی تجربه بازی برای برندها حضور داشته باشن، به عبارتی پروتکل های استریت حضور در دنیای MMORPG رو ایجاد می کنه. به غیر از تحقق جریان ارز دو طرفه در دنیای واقعی و مجازی، ارز دیجیتال HIGH بازاری رو معرفی می کنه که در اون آیتم های درون بازی می تونن برای محصولات واقعی استفاده بشن. به این ترتیب در طول گیم پلی، کاربران فرصتی برای کشف متاورس، مبارزه با هیولاها و تکمیل ماموریت ها دارن و در عین حال کالاهایی رو به دست میارن که دارای کاربردهای متنوع در دنیای مجازی و دنیای واقعی هستن. 

تاریخچه ارز دیجیتال Highstreet:

ارز دیجیتال HIGH از Lumiere VR توسط تیم شرکت خرده فروشی واقعیت مجازی مبتنی بر بینایی کامپیوتری که در سال 2015 تاسیس شده بود، راه اندازی شد. این تیم در طول سال ها یک متاورس تجاری، اجزایی رو که با نام های معروف مختلف ساخته شدن رو از برندهایی مثل hersheys Chocolate گرفته تا Victoria Secrets، گروه های بزرگ تری مثل L به وجود آوردن. همچنین پروتکل های استریت دارای فهرست بزرگی از سرمایه گذاران هست، از جمله HTC، Palmdrive Capital، Cherubic Ventures از سمت سنتی و Jump، Mechanism Trading و NGC از سمت ارزهای دیجیتال.

Highstreet

همونطور که گفتیم، پروتکل های استریت Lumiere VR نام داره. این شرکت که در سال 2015 تاسیس شد، بر ارتقای تجربه خرده فروشی از طریق ادغام فناوری VR تمرکز داشت. همچنین بنیانگذارن پروتکل Lumiere VR و Highstreet دو نفر به اسم های تراویس وو و جنی گوئو هستن. تراویس وو یک توسعه دهنده نرم افزار با تجربه و علاقه مند به بلاک چین هست که سابقه ای در VR نیز داره. او همچنین مدرک کارآفرینی رو در دانشگاه دریپر در سن متئو کالیفرنیا و علوم کامپیوتر رو در دانشگاه کوئینز در انتاریو کامادا کسب کرده.

جنی گوئو نیز یکی دیگه از بنیانگذاران ارز دیجیتال HIGH هست که در رشته هنر الکترونیک و مطالعات سیاسی در دانشگاه کالج بارد در آناندل آن هادسون نیویورک تحصیل کرد و در دانشگاه کلمبیا در نیویورک در زمینه تولید خلاق تحصیل کرده. او همچنین یک تهیه کننده فیلم واقعیت مجازی یک مجموعه فداکار و یک کارآفرین موفق هست. علاوه بر این، گوئو تجربه کاری گسترده ای در معامله های هنری بین چین و ایلات متحده داره.

نحوه کار پروتکل HighStreet:

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال HIGH چیست؟ نحوه کار و ماموریت پروتکل Highstreet رو مورد بررسی قرار می دیم. همونطور که گفتیم پروتکل های استریت یک فضای متاورس برای کسب درآمد هست که خرید، تبادل، بازی و ایجاد NFT رو فراهم می کنه. ماموریت پروتکل های استریت این هست که شکاف بین دنیای واقعی و دیجیتال رو پر کنه و روش های استفاده، مصرف و فروش محصولات مالی رو دوباره تعریف کنه. به این ترتیب کاربران پروتکل Highstreet می تونن یک متاورژن تعاملی چند وجهی رو از طریق پروتکل های استریت به دست بیارن.

HighStreet

ارز دیجیتال HIGH یک سرزمینی به نام Highstreet World در درون دنیای متاورس داره که خانه سرزمین اصلی Solera هست. این سرزمین از کاشی های شش ضلعی تشکیل شده که هر کدوم نماینگر یک بلوک ساختمانی متاورس هستن. به این ترتیب مناطق پروتکل های استریت از مجموعه ای از 50 شش ضلعی با بلوک های رزرو شده برای املاک مسکونی اختصاص داده شده. همچنین Highstreet Market یکی دیگه از محصولات پروتکل های استریت هست که هدف اون برندهای پیشرو هست که بر روی محصولات تاثیر می ذارن یا بین افراد مشهور و هنرمندان همکاری دارن. این بازار در مرورگر یا در متاورس از طریق Highstreet World در دسترس هست.

در این سبک بازی که پروژه Highstreet ارائه داده، کاربران می تونن تجربه خرید کردن رو در حالت MMORPG(یک بازی ویدئویی نقش آفرینی انلاین که تعداد بسیار زیادی از مردم رو به طور همزمان در اون شرکت دارن) داشته باشن. همچنین به طور همزمان بهترین تجربه چند جهانی و به اصطلاح اوپن ورد یا همون جهان باز رو برای بازیکن ها ارائه میده، که این ویژگی بسیار جالبی برای پروتکل های استریت محسوب میشه. به عبارتی بازیکن ها می تونن به وسیله کنسول های بازی به دنیای متاورس جذاب و دیدنی وارد بشن و تجربه دلچسبی رو از گشت و گذار در این جهان به دست بیارن.

ویژگی های پروتکل Highstreet:

مطلبی که می خواهیم در این بخش از مقاله ارز دیجیتال HIGH چیست؟ برای شما ارائه کنیم، ویژگی های پروتکل های استریت هست که باعث منحصر به فرد شدن این ارز دیجیتال با سایر ارزهای دیجیتال میشه. پروتکل Highstreet یک بازی MMORPG هست که مرزهای بین دنیای فیزیکی و مجازی رو محو می کنه. همه ایتم های درون بازی روی پلتفرم به عنوان توکن های غیر قابل تعویض ERC721(NFT) به دو بخش تقسیم میشن. علاوه بر این، خرید ارز دیجیتال HIGH به بازیکن ها این فرصت رو میده تا از آیتم ها در متاورس استفاده کنند. همچنین خرید NFT نیز به گیمرها این امکان رو میده تا در زندگی واقعی نیز کالا به دست بیارن. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NFT چیست؟ مقاله ای که در این زمینه نوشتیم رو مطالعه نمایید.

Highstreet

پروتکل های استریت مشروعیت هر محصول فروخته شده در بازار رو تضمین می کنه. همچنین یکی از ویژگی هایی که پروتکل های استریت داره این هست که امکان احراز هویت برای کاربران وجود داره تا قابل اعتماد بودن اون ها توسط پلتفرم تایید شه. به این ترتیب فرآیند احراز هویت بازار بازی سازی شده تضمین می کنه که فقط فروشنده های قابل اعتماد تایید شده می تونن به این پلتفرم اضافه بشن. همچنین یکی دیگه از ویژگی های پروتکل HighStreet، استفاده از منحنی پیوند هست. منحنی پیوند یک تابع ریاضی هست که برای تنظیم رابطه بین قیمت دارایی و عرضه موجود در اون استفاده میشه. به این ترتیب پروتکل Highstreet نیز منحنی های پیوند رو برای تامین نقدینگی محصول برای خریداران و ارائه کشف قیمت خودکار برای فروشنده ها پیاده سازی می کنه.

از اونجایی که بازی های ویدئویی در حال حاضر صنعت سرگرمی های گروهی رو برای مخاطبان جوان تسخیر کردن، ایجاد حضور درون بازی فرصتی رو برای برندها فراهم می کنه تا بازار مصرف شون رو گسترش بدن. همچنین اگرچه پروتکل های استریت عمدتا دارای محصولات با نسخه محدود توسط برندهای سطح بالا هست، این پلتفرم هم شرکت های معتبر رو تشویق می کنه که برای راه اندازی محصولات خود درخواست بدن.

کاربرد پروتکل Highstreet:

Highstreet

همونطور که در ابتدای مقاله گفتیم، هر ارز دیجیتال به دلیل داشتن کاربردهای مخصوص خود در دسته بندی های جداگونه قرار می گیرن. به این ترتیب خواستیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال HIGH چیست؟ به بررسی کاربردهای پروتکل های استریت بپردازیم. پروتکل Highstreet یک متاورس جهان باز هست که تبادل و بازی مارک های سنتی و رمزنگاری رو در یک بازی MMORPG ترکیب می کنه. به این ترتیب کاربران می تونن از انجام ماموریت ها، شرکت در رویدادهای اجتماعی، معاشرت با بازیکن ها، خرید NFT از برندهای دنیای واقعی سود به دست بیارن. همچنین توکن HIGH ابزار اصلی و حاکمیت پروتکل Highstreet هست که کاربردهای زیر رو داره:

• دسترسی درون بازی: توکن HIGH در مناطق مختلف برای پیشرفت بازی یا دسترسی به رویدادهای خاص مورد استفاده قرار می گیره.

• ارز درون بازی برای ایتم های تخصصی: از توکن HIGH میشه برای خرید ایتم های خاص استفاده کرد. به عنوان مثال املاک و مستغلات یا محصولات با نسخه محدود در بازار Highstreet.

• حاکمیت: یکی دیگه از کاربردهای توکن HIGH، حاکمیت در درون پروتکل های استریت هست. به این ترتیب دارندگان توکن HIGH می تونن برای تعیین ویژگی های آینده های استریت با محاسبه وزن رای متناسب با توکن های موجود پیشنهادهای حاکمیتی روی زنجیره رو ایجاد کرده و بهشون رای بدن.

بررسی آینده های استریت:

یکی از مسئله هایی که هنگام سرمایه گذاری و خرید HIGH باید مورد بررسی قرار بگیره، بررسی قیمت و آینده های استریت هست. ما به این منظور در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال Highstreet، قیمت و آینده های استریت رو برای شما مورد بررسی قرار می دیم. بازار ارزهای دیجیتال در هر لحظه همراه با نوسانات قیمتی هست که باعث میشه پیش بینی قیمت و اینده های استریت کار سختی بشه. همچنین باید برای پیش بینی قیمت و اینده HIGH، عامل هایی مثل وضعیت اقتصادی کشورها، اخبار و رسانه های اجتماعی، میزان تقاضا برای خرید و فروش HIGH بررسی بشن چون هر کدوم از این عامل ها تاثیر مثبت و منفی بر قیمت و اینده های استریت می ذارن.

آینده های استریت

همچنین یکی دیگه از عامل ها و فاکتورهایی که باعث تاثیر در قیمت و اینده HIGH میشه، اهداف تیم پروتکل های استریت هست. این تیم مشتاق هست تا با گروه های متنوع و گوناگونی از سرمایه گذاران از جمله گیمرهای سنتی مثل HTC Palmdrive، Capital، Cherubic Ventures و همچنین شرکت های بومی ارزهای دیجیتالی همکاری سودمندی برسن تا بتونن با سرعت بیشتری به توسعه توکن خودشون بپردازن و در این بازار رقابتی در آینده نه چندان دور، حرفی برای گفتن داشته باشن. به این ترتیب با توجه به اهداف تیم پروتکل های استریت، میشه قیمت و اینده HIGH رو درخشان پیش بینی کرد.

همونطور که گفتیم ارز دیجیتال های استریت، در دنیای متاورس برای خودش کاربردهای متنوعی داره و طرفداران زیادی رو به سمت خودش جذب کرده. به این ترتیب با توسعه دنیای متاورس و وارد شدن کاربران به این فضا، تقاضای خرید HIGH از سوی کاربران بیشتر میشه و در نتیجه قیمت های استریت افزایش پیدا می کنه.

کیف پول های ارز دیجیتال های استریت:

بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال های استریت و بررسی آینده HIGH احتمالا قصد سرمایه گذاری و خرید های استریت رو داشته باشین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و خرید های استریت کنین، به بررسی کیف پول های ارز دیجیتال HIGH بپردازین تا در ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال های استریت دچار مشکل نشین. ما به این جهت در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Highstreet چیست؟ به معرفی کیف پول های ارز دیجیتال های استریت می پردازیم.

کیف پول های ارز دیجیتال های استریت

همونطور که می دونین با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، یکی از چالش های عمده ای که کاربران باهاش مواجه میشن، انتخاب کیف پول مناسب برای ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتالشون هست. امروزه کیف پول های متنوعی پا به این عرصه بازار گذاشتن که برخی به دلیل داشتن امنیت بالا و رابط کاربری راحت مورد محبوبیت و استقبال قرار گرفتن و برخی نیز به دلیل عدم امنیت کافی و رابط کاربری سخت، کنار گذاشته شدن. والت های سخت افزاری نمونه هایی که از کیف پول های کریپتوکارنسی هستن که امنیت بالایی دارن. والت های نرم افزاری نیز از جمله از کیف پول های دیجیتالی محصوب میشن که به دلیل هزینه رایگان و رابط کاربری راحت محبوبیت پیدا کردن.

شما اگه یکی از سرمایه گذاران و خریداران ارز دیجیتال های استریت هستین، باید در انتخاب کیف پول توجه لازم رو داشته باشین تا دارایی هاتون در جایی امن نگه داشته بشه. اگه تعداد زیادی ارز دیجیتال HIGH در اختیار دارین استفاده از کیف پول لجر که یکی از کیف پول های سخت افزاری هست پیشنهاد میشه. ولی اگه تعداد کمی ارز دیجیتال HIGH دارین، استفاده از کیف پول نرم افزاری مثل تراست ولت، متامسک و بایننس چن ولت برای شما پیشنهاد میشه.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

یکی از کیف پول های ارز دیجیتال های استریت، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger از کیف پول های سخت افزاری محبوب هست و از امن ترین کیف پول های دیجیتالی برای سرمایه گذاری و یا تریدینگ هست. این والت ساخت کشور فرانسه هست و از بیش از 40 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. در واقع همه ارزهای دیجیتال شما در شبکه جهانی بلاک چین ذخیره میشن و فقط توسط لجر می تونین به دریافت یا ارسال ارزهاتون با امنیت بالا بپردازین. کیف پول لجر دستگاهی ایمن و آفلاین هست که ارزهای دیجیتال شما رو بدون نیاز به اینترنت در خود ذخیره می کنه.

Ledger

همه سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در قبال امنیت دارایی های خود مسئول هستن و اگه شما هم به دنبال راهی ایمن برای دارایی های دیجیتال خود هستین، کیف پول لجر می تونه راهی ارزون و راحت برای ذخیره امن دارایی هاتون باشه. کیف پول سخت افزاری Ledger بر مبنای ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار امنیتی ساخته شدن که به منظور محافظت از کلیدهای خصوصی خود از طیف گسترده ای از حملات بالقوه محافظت می کنه. 

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet):

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال HIGH، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet یکی از بهترین انواع کیف پول نرم افزاری هست که برای پلتفرم های موبایلی توسعه یافته. کیف پول تراست ولت به دلیل سادگی و سهولت در استفاده بسیار معروف هست و به همین دلیل نیز تبدیل به یکی از انتخاب های اصلی کاربران شده. همچنین این والت یک کیف پول چند ارزی هست که امکان ذخیره تعداد رمزارزهای زیادی رو به کاربران میده. البته این ها تنها ویژگی های تراست ولت نیستن و این والت ویژگی های بسیار خوب زیادی داره.

Trust Wallet

تراست ولت یکی از محصولاتی هست که بر پایه شبکه بلاک چین اتریوم پایه گذاری و توسعه یافته و به نوعی قراره رمزارزهای این شبکه رو پشتیبانی کنه. پشتیبانی از صدها رمز ارز می تونه مزیت بسیار جذابی برای یک کیف پول رمز ارز باشه. این والت همچنین برای اولین بار در سال 2017 توسط ویکتور رادچنکو برنامه نویس اوکراینی شرکت Six Day LLC پایه گذاری و کد نویسی شد. جذابیت های این والت به قدری زیاد بود که یک سال بعد در سال 2018 بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان یعنی بایننس این والت هوشمند و عالی رو خریداری کرد. مقاله آموزش نصب و استفاده از تراست ولت در سایت ایران بایننس وجود داره و می تونین در صورت لزوم اون رو مطالعه کنین.

کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask):

یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال HIGH، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask یک والت مخصوص اتریوم و توکن های ERC20 هست. این والت در سال 2016 توسط شخصی به نام آرون دیویس و دن فینلای راه اندازی و برای نسخه های اندروید و ios روانه بازار شد. علاوه بر این، مرورگر این کیف پول برای کروم، فایرفاکس، اپرا و Crave هم در دسترس هست. همچنین کیف پول متامسک بخش مهمی از جامعه و انجمن اتریوم به شمار میره. این والت بیشتر از یک میلیون کاربر فعال و 40 هزار فالوئر در توئیتر داره. همچنین از 18 زبان مختلف بین المللی پشتیبانی میکنه.

MetaMask

کیف پول متامسک متن باز هست. به این معنی که همه کدهای اون انلاین هست و دسترسی به اون ها رایگان هست. این والت از تنظیمات HD برخوردارد هست که به کاربران اجازه میده تا از کیف پول خود بکاپ تهیه کنن. علاوه بر این یکی دیگه از ویژگی های متامسک این هست که با صرافی های ShapeShift و Coinbase آمیخته شده تا تبدیل اتریوم و دیگر توکن های ERC20 راحت بشه. امنیت این کیف پول نیز سطح بالایی داره و در هنگام راه اندازی این والت به شما عبارت 12 کلمه ای بازیابی داده میشه تا در صورت به سرقت رفتن گوشیتون بتونین والت و دارایی های موجود در اون رو بازیابی کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال HIGH چیست؟ شما رو با ارز دیجیتال های استریت آشنا کنیم. همچنین آینده HIGH و کیف پول های ارز دیجیتال های استریت رو مورد بررسی قرار دادیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال HIGH نوعی توکن بومی دنیای متاورس برای کسب درآمد غیر متمرکز هست که با پشتیبانی از واقعیت مجازی VR ساخته شده. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید HIGH رو دارین، می تونین از طریق صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس اقدام به خرید کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال های استریت چیست؟(معرفی کیف پول های ارز دیجیتال HIGH)
سوال امنیتی :8+70 = ?