اهدای 1000 دلار بیت کوین از آکادمی بیت کوین جک دورسی

نوشته شده در : 1401/06/20
اهدای 1000 دلار بیت کوین از آکادمی بیت کوین جک دورسی

جستجو

پس از 12 هفته مداوم ابتکار اهدای 1000 دلار بیت کوین به همه کاربران آکادمی بیت کوین جک دورسی پایان یافت. این ابتکار بشردوستانه به آموزش و راه اندازی ایده های برخی از کاربران شبکه بیت کوین اختصاص یافته است. طبق گزارش Business Insider،  تامین مالی این ابتکار شخصا توسط جی زی و جک دورسی تامین شده است. 

 شاون کوری کارتر که با نام حرفه ای جی زی شناخته می شود، خواننده رپ، تهیه کننده موسیقی و کارآفرین آمریکایی است.

اگرچه مشخص نیست دقیقا چند نفر ایردراپ را دریافت کردند، با این حال طبق گزارش بیزینس اینسایدر، بیش از 350 نفر از ساکنان مارسی در این برنامه شرکت کرده اند. طرح اهدای بیت کوین آکادمی جک دروسی در اوایل ژوئن برای ارائه آموزش بیت کوین به ساکنان مارسی هاوس، نیویورک، محل تولد جی زی معرفی شد و از 22 ژوئن تا 11 سپتامبر ادامه داشته است.

برخی از دوره‌ های تحت پوشش این رویداد شامل عناوینی مانند «تولید ثروت و دارایی‌ ها»، «چرا تمرکززدایی مهم است»، «ایمن ماندن از کلاهبرداران»، «بیت‌ کوین و مالیات‌ ها» و «مشاغل دیجیتال» بوده است. همه دوره ‌ها هم اکنون به صورت آنلاین در دسترس ساکنان مارسی می باشند.

آکادمی بیت کوین جک دروسی

جک دورسی، بنیانگذار توییتر و جی زی همزمان با نوسانات بازار و کاهش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در تلاشی برای ارائه دانش بدون هزینه در مورد ارزهای دیجیتال، تصمیم گرفته اند دوره آموزشی بنام «آکادمی بیت‌ کوین» راه اندازی نمایند. آکادمی بیت کوین مجموعه ‌ای از کلاس ‌های رایگان در مورد تجارت و استخراج ارزهای دیجیتال است که به صورت حضوری و آنلاین در دسترس کابران قرار دارد.

در اطلاعات موجود در وب ‌سایت آکادمی بیت‌ کوین آمده است: این برنامه با هدف آموزش، توانمندسازی جامعه با دانش بیت ‌کوین و امور مالی، انجام شده است. همچنین یادگیری در مورد ارز دیجیتال کاربران بیشتری را به دنیای دیجیتال و فن آوری جذب خواهد نمود.

طبق اظهارات بانیان طرح آکادمی بیت کوین؛ حوزه ارزهای دیجیتال هنوز نوپا است و بدون شک همراه با نسل امروزی رشد بیشتری خواهد کرد و فن آوری در حال توسعه بلاک چین  مطمئنا زندگی افراد را تغییر خواهد داد. به گفته سخنگوی آکادمی، ارز دیجیتال با ایجاد امکان تراکنش‌ های سریع، امنیت کاربران و در اصل امکان نگهداری سوابق را بدون خطر سرقت داده ‌ها فراهم کرده و کلاهبرداری را به حداقل می رساند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد اهدای 1000 دلار بیت کوین از آکادمی بیت کوین جک دورسی
سوال امنیتی :4+55 = ?