کاهش 32 درصدی گردش استیبل کوین پی پال در ماه مارس

1403/01/25

گردش استیبل کوین پی پال در ماه مارس 32 درصد کاهش یافته است! PYUSD یکی از استیبل کوین های مهم در بازار کریپتو است که اخیرا مورد توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران قرار گرفته است. با این حال گردش پول استیبل کوین پی پال کاهش یافته است.
بازار کریپتو یکی از نوظهورترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید با روش های مختلفی از این بازار درآمد کسب کنید. استیبل کوین های مختلفی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند که می توانید از این استیبل کوین ها استفاده کنید. یکی از این استیبل کوین ها، ارز PYUSD است. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید استیبل کوین PYUSD اقدام کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استیبل کوین PYUSD برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 32 درصدی گردش استیبل کوین پی پال در ماه مارس بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

آشنایی با استیبل کوین PYUSD

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ارز دیجیتال PYUSD چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که استیبل کوین PYUSD یکی از جدیدترین ارزهای رمزنگاری شده و با ثبات است که توسط غول سیستم های پرداخت در دنیا طراحی و عرضه شده است. با اینکه شرکت پی پال سال هاست که در حوزه تراکنش های مالی و پرداخت با موسسه ها و کمپانی های مختلفی همکاری داشته و موفق شده تا جایگاه ویژه ای را در میان کاربران برای خود فراهم کند، ولی این مجموعه تمایل دارد تا با افزایش مقبولیت رمز ارزها میان کاربران، قدم بزرگی در این حوزه بردارد.
جالب است بدانید، PYUSD یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که توسط شرکت پی پال عرضه شده است و این یعنی همیشه می توانید هر استیبل کوین PYUSD را به یک دلار آمریکا تبدیل کنید. با توجه به تجربه طولانی پی پال در زمینه خدمات پرداخت و انعطاف پذیری و بی نیاز به مجوز بودن شبکه های بلاک چین عمومی، PYUSD می تواند امکان جستجوی هرچه بیشتر دنیای Web3 را فراهم کند.  استیبل کوین PYUSD به صورت یک توکن ERC-20 روی شبکه اتریوم منتشر شده و امکان اتصال راحت و روان ارزهای دیجیتال و فیات را فراهم می کند. یعنی این استیبل کوین با تعداد زیادی از ولت های موجود، برنامه های وب 3 و صرافی ها سازگاری دارد.

کاهش 32 درصدی گردش استیبل کوین پی پال در ماه مارس

توجه داشته باشید که گردش استیبل کوین PYUSD در ماه مارس کاهش یافته و به 188.5 میلیون دلار رسیده است که 39 درصد کمتر از فوریه 2024 است. PYUSD یک استیبل کوین صادر شده توسط غول پرداخت پی پال و شرکت ارزهای دیجیتال پکسوس در ماه مارس شاهد کاهش قابل توجهی در گردش بود. بر اساس آخرین گزارش شفافیت PayPal USD گردش پول PYUSD در ماه مارس به 188.5 میلیون دلار رسید که 39 درصد کمتر از ماه فوریه است. در ماه فوریه و ژانویه، گردش PayPal USD به ترتیب به 304 میلیون دلار و 301 میلیون دلار رسید.
از 29 مارس، خزانه داری PayPal USD شامل 14.9 میلیون دلار اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده، با ارزش واقعی حدود 14.8 میلیون دلار بود. ارزش بازار فعلی وثیقه PYUSD در قراردادهای بازخرید معکوس با وثیقه اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده 177.9 میلیون دلار است و ارزش موقعیت فرضی تقریبا 174 میلیون دلار است. مجموع دارایی های خالص بالغ بر 192 میلیون دلار، با ارزش موقعیت فرضی 189 میلیون دلار است. بر اساس داده های CoinGecko ارزش بازار PayPal USD از اواخر فوریه بعد از رسیدن به سطوح بالای 312 میلیون دلاری در 26 فوریه کاهش یافته است. استیبل کوین در ابتدای سال 2024 شاهد رشد شدیدی بود و ارزش بازار آن تا واسط ژانویه تنها در عرض یک ماه دو برابر شد. یکی از سوالات اساسی در مورد ارزهای دیجیتال این است که ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استیبل کوین PYUSD برای شما ارائه کنیم و به بررسی کاهش 32 درصدی گردش استیبل کوین پی پال در ماه مارس بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. همانطور که گفته شد، PYUSD یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار است که اخیرا گردش این ارز در بازار کاهش یافته و به 188.5 میلیون دلار رسیده است.

 


نظرات کاربران در مورد کاهش 32 درصدی گردش استیبل کوین پی پال در ماه مارس
سوال امنیتی :5+48 = ?