3 ارز دیجیتال که این هفته نباید آنها را خرید و فروش کنید!

نوشته شده در : 1402/09/18
3 ارز دیجیتال که این هفته نباید آنها را خرید و فروش کنید!

جستجو

3 ارز دیجیتال را نباید این هفته معامله کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید با این 3 رمز ارز آشنا شوید تا در معاملات خود ضرر نکنید.

توجه داشته باشید، یک حرکت قوی بازار ارزهای دیجیتال را احاطه کرده است و بیشتر پروژه ها در رنگ سبز هفتگی هستند. در این سناریوی مثبت، معامله گران و تریدرهای بازار ارز دیجیتال می توانند با اجتناب از ترید در ارزهای دیجیتال از نتایج خود استفاده می کنند.

 بنابراین، نگاه کردن به شاخص قدرت نسبی RSI و سایر شاخص های تحلیل تکنیکال و بنیادی، بینش تجاری ارزشمندی را ارائه می دهد. به همین دلیل، طبق داده های CoinGlass فینبولد سه ارز دیجیتال را برای جلوگیری از هفته آینده انتخاب کرد. قابل ذکر است، انتخاب های این هفته بیشتر RSI را در بازه های زمانی روزانه و هفتگی در نظر می گیرد. در نتیجه ارزهای دیجیتال BONK، Holo و JOE را نباید این هفته معامله کنید.

از معامله کدام رمز ارزها باید جلوگیری کنیم؟

شما باید از خرید و فروش ارزهای دیجیتال زیر در هفته آینده جلوگیری کنید.

• ارز دیجیتال BONK

در هفته آینده شما باید از خرید و فروش ارز دیجیتال BONK جلوگیر کنید. یکی از پرخریدترین رمز ارزها در دنیا، BONK است، اولین سکه با نماد سگ در شبکه بلاک چینی سولانا!

• ارز دیجیتال Holo

ارز دیجیتال Holo نیز یکی دیگر از رمز ارزهایی است که نباید این هفته آن را خرید و فروش کنید. این رمز ارز در وضعیت خوبی به سر نمی برد و ممکن است قیمت آن در این هفته کاهش یابد.

• ارز دیجیتال JOE

یکی دیگر از رمز ارزهایی که نباید آن را خرید و فروش کنید، ارز دیجیتال JOE است. اخیرا خبرهای منفی درباره این رمز ارز منتشر می شود که این خبرها می توانند باعث ریزش قیمت ارز دیجیتال JOE شوند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد 3 ارز دیجیتال که این هفته نباید آنها را خرید و فروش کنید!
سوال امنیتی :5+57 = ?