تحلیلگری می گوید بیت کوین الگوی مگافون صعودی را شکسته است!

نوشته شده در : 1402/09/18
تحلیلگری می گوید بیت کوین الگوی مگافون صعودی را شکسته است!

جستجو

یکی از تحلیلگران برتر بازار ارزهای دیجیتال می گوید بیت کوین(BTC) اخیرا الگوی مگافون صعودی را شکسته است و این امر پیامدهایی به دنبال دارد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، توصیه می کنیم تا این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و بدانید که بیت کوین ممکن است دچار چه نوساناتی شود.
ارز دیجیتال بیت کوین حتی بعد از برخی اصلاحات بعد از نقض بالای 44 هزار دلار، به حرکت صعودی خودش ادامه می دهد و ممکن است به سطوح بالاتری دست یابد. علیرغم افزایش تقریبا 15 هزار دلاری در 30 روز گذشته، احساسات صعودی همچنان کاهش نیافته است، به ویژه در میان تحلیلگران ارز دیجیتال که همچنان انتظار پیشرفت های صعودی بیشتری را از ارز دیجیتال دارند.
توجه داشته باشید، بیت کوین الگوی مگافون صعودی را شکست. TradingShot تحلیلگر بازار ارز دیجیتال در یک تحلیل جدید به الگوی عجیبی اشاره کرده است که قیمت بیت کوین شکسته شده. طبقه گفته این تحلیلگر، بازار ارز دیجیتال بالاتر از الگوی مگافون بسیار صعودی شکست، چیزی که مدتی است قیمت را خاموش نگه داشته است.
TradingShot توضیح می دهد که الگوی صعودی مگافون برای بیت کوین مهم است، چون این الگویی است که بیت کوین را زمانی که برای اولی بار در 24 اکتبر به بالاترین سطح محلی خود رسیده است، عقب نگه داشته است. بنابراین، خروج از این الگو برای قیمت بسیار صعودی است.
مگافون صعودی سپتامبر تا اکتبر از نظر تکنیکالی به عنوان یک کمربند تثبیت کننده قبل از شکستن قیمت به سمت بالا همل می کرد تا حداکثر 31.86 درصد از آخرین پایین ترین سطح بالاتر و 40.50 درصد از اولین پایین ترین قیمت آن را به دست آورد. خارج شدن از الگوی مگافون نشان می دهد که چیزهای مثبت بیشتری در راه است. اگر طبق انتظار پیش برود، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که قیمت بیت کوین همچنان می تواند حرکت دیگری به سمت هدف قیمت 48 هزار دلار انجام دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگری می گوید بیت کوین الگوی مگافون صعودی را شکسته است!
سوال امنیتی :8+87 = ?