معرفی دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش نجومی

نوشته شده در : 1402/09/17
معرفی دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش نجومی

جستجو

تحلیلگران دو ارز دیجیتال را معرفی کردند که ممکن است افزایش قیمت نجومی را تجربه کنند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید رمز ارزهای مناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید تا معامله پرسودی انجام دهید. بهتر است بدانید، در حال حاضر سرخوشی و طمع بر احساسات جاکم بر بازار ارزهای دیجیتال است. بیشتر تریدرها و معامله گران انتظار رشد بیشتر را دارند و خواستار یک بازار صعودی برای بیت کوین و آلت کوین ها در روزهای آینده هستند.
با این وجود، با افزایش تعداد پوزیشن های فروش اخیرا، احساسات نزولی برای دو ارز دیجیتال در حال افزایش است. اگر احساسات مثبت کلی به آنها معطوف شود، این دو دارایی دیجیتال هر لحظه ممکن است با فشار کوتاهی روبرو شوند. به منظور ارزیابی ریسک و فرصت فشار کوتاه، فینبولد داده های بازار مشتق شده را از کوین گلس در 6 دسامبر جمع آوری کرده است.
شما قبل از خرید رمز ارزها، باید ارزهای دیجیتال مستعد رشد را شناسایی کنید. تحلیلگران دو ارز دیجیتال DYDX و چین لینک(LINK) را برای سرمایه گذاری پیشنهاد کردند. 
توجه داشته باشید، ارز دیجیتال dYdX یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که اخیرا به زنجیره خودش منتقل شده است. با این حال، این رمز ارز همچنان به عنوان نقدشونده ترین ارز دیجیتال موجود در شبکه اتریوم است که می تواند در آینده رشد قیمت چشمگیری را تجربه کند و به سمت قیمت های بالاتر صعود کند. به این ترتیب، شما می توانید با سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال dYdX سود زیادی کسب کنید.
ارز دیجیتال چین لینک(LINK) نیز یکی دیگر از رمز ارزهایی است که تحلیلگران و کارشناسان بازار آن را معرفی کردند و گفتند که این رمز ارز می تواند وارد رالی قیمت جدیدی شود و به سمت مقاومت های خود حمله کند. از آنجایی که ارز دیجیتال چین لینک در حوزه دیفای مورد استفاده قرار می گیرد، تقاضا برای خرید آن زیاد است و این مسئله باعث می شود تا قیمت آن روز به روز افزایش پیدا کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد معرفی دو ارز دیجیتال با احتمال افزایش نجومی
سوال امنیتی :1+58 = ?