بررسی علت محکومیت مدیر عامل بایننس در دادگاه

نوشته شده در : 1403/06/24
بررسی علت محکومیت مدیر عامل بایننس در دادگاه

جستجو

مدیر عامل بایننس به دلایلی در دادگاه توسط قاضی فدرال رزرو مجرم شناخته شد و در 23 فوریه محکوم می شود. آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا چانگ پنگ ژائو محکوم شناخته شد؟ مدیر عامل بایننس طبق رای دادگاه چقدر باید جریمه پرداخت کند؟ چانگ پنگ ژائو در چه تاریخی محکوم می شود و چند باید به زندان می افتد؟ مدیر عامل بایننس اکنون چگونه آزاد است؟
بایننس که یک صرافی ارز دیجیتال محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است، اخیرا مرتکب جرمی شناخته شده است و باید جریمه سنگینی را پرداخت کند. مدیر عامل این صرافی یعنی چانگ پنگ ژائو نیز مجرم شناخته شده و باید 18 ماه حبس را تحمل کند. اکنون شخصی به اسم ریچارد تنگ به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شود و صرافی بایننس را مدیریت می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره استعفای چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی مجرم شناخته شدن مدیر عامل بایننس در دادگاه بپردازیم.

استعفای چانگ پنگ ژائو از سمت مدیر عاملی

استعفای چانگ پنگ ژائو

بایننس(Binance) یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال و یکی از انواع صرافی های رمزارز در دنیا است که عملکرد آن در آینده بیت کوین نقش دارد. بایننس اخیرا مرتکب جرم هایی شده است که و سازمان SEC روی این صرافی شکایت کرده است. این صرافی اکنون باید 4.3 میلیارد دلار جریمه پرداخت کند. مدیر عامل صرافی بایننس یعنی چانگ پنگ ژائو بعد از اعلام شدن جرم های خود از سمت خود استعفا داد و اکنون شخصی با اسم ریچارد تنگ به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شود و رهبری صرافی را بر عهده دارد.
جالب است بدانید، صرافی ارز دیجیتال بایننس قوانین ایالات متحده را زیر پا گذاشته است و به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه می دهد. این کار خلاف قانون است و باید جریمه این کار خودش را پرداخت کند. چانگ پنگ ژائو قبل از اینکه از سمت مدیر عاملی صرافی بایننس برکنار شود، خود استعفای خودش را اعلام کرد و بعد از استعفا از کشور آمریکا ممنوع الخروج شد. در حال حاضر چانگ پنگ ژائو به قید وثیقه 175 میلیون دلاری آزاد است و می تواند به امارات متحده عربی برود.

مجرم شناخته شدن مدیر عامل بایننس در دادگاه

مجرم شناخته شدن مدیر عامل بایننس

توجه داشته باشید که قاضی فدرال رزرو، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال بایننس یا چانگ پنگ ژائو را مجرم شناخت و گناهکار بودن این شخص را ثابت کرد. چانگ پنگ ژائو متهم به پولشویی شده است، ولی تصمیمی درباره ترک ایالات متحده گرفته نشده است. همچنین قاضی ریچارد جونز در پرونده 6 دسامبر به دادگاه منطقه سیاتل گفت که او اعتراف ژائو به یک مورد از نقض قانون اسرار بانکی را که بیش از دو هفته پیش در 21 نوامبر ارائه کرده بود، در کنار تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری صرافی خودش را پذیرفته است.
چانگ پنگ ژائو در 23 فوریه 2023 محکوم می شود و باید 18 ماه زندان را تحمل کند. او اکنون با قید وثیقه 175 میلیون دلاری آزاد شده و می تواند به ایالات متحده عربی نزد همسر و فرزندانش برود. او سه فرزند خردسال و یک شریک در امارات دارد. دادستان ها گفتند که یکبار در امارات متحده عربی و با احتمال بازگشت به آمریکا برای مواجهه با 18 ماه حبس، ممکن است تصمیم بگیرد به سادگی با خانواده خود در امارات بماند.
ژائو با مسدود کردن سفر مخالفت کرده و گفته است هیچ خطری برای پرواز ندارد و استدلال می کند که با پرواز از امارات به ایالات متحده آمریکا مسئولیت اقدامات خودش را بر عهده گرفته است. اگر شما هم جز افرادی هستید که از صرافی های ایرانی استفاده میکنید، شناخت مزایا و معایب صرافی های ایرانی  یکی از موارد مهم برای انجام معاملات در این صزافی هاست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره استعفای چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی مجرم شناخته شدن مدیر عامل بایننس در دادگاه بپردازیم. همانطور که گفته شد، چانگ پنگ ژائو که به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شود، مجرم شناخته شد و در 23 فوریه 2023 محکوم می شود. مدیر عامل بایننس باید 18 ماه حبس را تحمل کند و اکنون با قید 175 میلیون دلار وثیقه آزاد شده است.

 

نظرات کاربران در مورد بررسی علت محکومیت مدیر عامل بایننس در دادگاه
سوال امنیتی :6+37 = ?