صرافی بیت هامب(Bithumb) چیست؟

1402/04/16

صرافی بیت هامب(Bithumb)؛ نمونه ای از انواع صرافی رمزارز دز بازار ! آیا تا الان چیزی درباره این صرافی شنیدین؟ آیا می دونین صرافی بیت هامب چیست؟ صرافی بیت هامب چه مزایا و معایبی به همراه داره؟ کارمزد صرافی Bithumb چقدر هست؟ امنیت در صرافی بیت هامب چجوریه؟ قابلیت های مهم این صرافی کدامند؟ چجوری میشه با صرافی بیت هامب کار کرد؟

آیا قصد دارین وارد بازار پرهیجان و پرنوسان ارزهای دیجیتال بشین، ولی هنوز نمی دونین از کدوم صرافی واسه خرید و فروش رمزارزها استفاده کنین؟ آیا مسئله های مهمی مثل کارمزد واریز و برداشت ارزهای دیجیتال، مراحل ثب نام و احراز هویت، رابط کاربری باعث شده تا نتونین از میان صرافی ها زیاد، گزینه مناسبی رو انتخاب کنین. صرافی بیت هامب یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در حوزه کریپتو هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی بیت هامب چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی بیت هامب یا Bithumb به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب صرافی ارز دیجیتال بیت هامب بپردازیم و امنیت صرافی Bithumb رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی بیت هامب چیست؟

صرافی بیت هامب چیست؟

احتمالا این سوال رو از خودتون هم پرسیدین که صرافی بیت هامب چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی بیت هامب یا Bithumb یکی از صرافی محبوب و مشهور کره ای هست که با هدف بومی سازی در میان مردم کشور کره جنوبی راه اندازی شده. این صرافی می خواد علاوه بر خدمات رسانی به کاربران کره ای، در سطح بین المللی هم فعالیت کنه و در سراسر جهان افراد بتونن از خدمات و امکانات صرافی بیت هامب استفاده کنند. به این ترتیب، شما هم می تونین به عنوان کاربر ایرانی در این سایت ثبت نام کرده و خرید و فروش های خودتون رو انجام بدین.

جالب اینجاست که بدونین کاربران و معامله گران می تونن رمزارزها و آلت کوین ها زیادی رو در صرافی Bithumb خرید و فروش کنند. این پلتفرم معاملاتی یکی از بالاترین حجم های معاملاتی رو در کل کره جنوبی داره و دلیل این حجم از اعتماد تریدرها، ویژگی های امنیتی و قابلیت هایی هست که به صورت 24 ساعت شبانه روز، همه حمله های احتمالی رو زیر نظر دارن. به منظور کار با صرافی بیت هامب، اول باید در اون یه حساب کاربری به وجود بیارین و یا ثبت نام و احراز هویت رو انجام بدین.

مقاله پیشنهادی: صرافی بیگ وان(BigOne) چیست؟

مزایا و معایب صرافی بیت هامب

مزایا و معایب صرافی بیت هامب

همونطور که گفتیم، صرافی بیت هامب(Bithumb) نوعی صرافی شخص ثالث هست که قابلیت خرید و فروش رمزارزهای مختلف رو واسه کاربران فراهم می کنه. شروع به کار صرافی بیت هامب از سال 2013 هست که مرکز اون در کره جنوبی قرار داره. استفاده از صرافی بیت هامب مزیت ها و معایب مختلفی به همراه داره. در ادامه برخی از مزایا و معایب صرافی بیت هامب رو بررسی می کنیم:

مزایای صرافی Bithumb

  • یکی از مزایای صرافی بیت هامب این هس که پلتفرم معاملاتی Bithumb با حجم های بالای معاملاتی سروکار داره، ولی سبک های معاملاتی در این صرافی جوری سازماندهی شدن که هیچ وقت قیمت رمزارزها به صورت ناعادلانه دستکاری نمیشه.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی بیت هامب این هست که کاربران در این صرافی به نقدینگی زیادی دسترسی دارن و به همین دلیل می تونن معاملات خودشون رو با قیمت های دلخواه انجام بدن.
  • بهتره بدونین صرافی بیت هامب(Bithumb) یکی از امن ترین پلتفرم های معاملاتی واسه خرید و فروش رمزارزهاست که ویژگی های امنیت زیادی داره.
  • یکی دیگه از مزایای کار با صرافی بیت هامب این هست که کارمزدها در پلتفرم Bithumb پایین هست، جوری که کارمزد پایه واسه انجام هر تراکنش 0.15 هست. این صرافی کوپن های تخفیفی رو واسه کاربران خودش میده که می تونن با استفاده از این کوپن ها کارمزدها رو پایین بیارن.
  • صرافی ارز دیجیتال بیت هامب(Bithumb) رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین خیلی راحت با استفاده از این صرافی معاملات خودتون رو انجام بدین.

مقاله پیشنهادی: صرافی جمینی(Gemini Exchange) چیست؟

معایب صرافی Bithumb

  • یکی از معایب کار با صرافی ارز دیجیتال بیت هامپ(Bithumb) این هست که اهداف این پلتفرم معاملاتی بیشتر در جهت کاربران کره ای تنظیم شده.
  • در بخش مربوط به ترجمه انگلیسی سایت صرافی بیت هامب مشکلاتی وجود داره تیم سازنده صرافی باید این مشکلات رو برطرف کنند.
  • یکی دیگه از معایب کار با صرافی بیت هامب این هست که سایر صرافی های کریپتویی، رمزارزهای زیادی رو نسبت به این صرافی پوشش میدن.
  • توجه داشته باشین که در سال 2017 هکرها تونستن این صرافی رو هک کنند و اطلاعات 31 هزار کاربر این صرافی رو سرقت کردن.

عملکرد صرافی بیت هامب چگونه است؟

عملکرد صرافی بیت هامب چگونه است؟

نکته قابل توجه این هست که امکانات و قابلیت های پیشرفته به همراه امکان ارائه خدمات به نهادهای سرمایه گذاری بزرگ در صرافی بیت هامب(Bithumb) باعث شده تا از روز راه اندازی، این صرافی از لحاظ حجم معاملات و ارزش بازار روزانه به یکی از بزرگ ترین پلتفرم های معاملاتی در دنیا تبدیل بشه. بنیانگذاران صرافی بیت هامب اون رو جوری ایجاد کردن که هر کسی بتونه به راحتی ازش استفاده کنه؛ یعنی رابط کاربری اونقدر ساده و کاربرپسند هست که افراد مبتدی هم می تونن به راحتی با استفاده از صرافی بیت هامب معاملات خودشون رو انجام بدن.

با اینکه تعداد زیادی از کاربران صرافی بیت هامب، افراد ساکن کشور کره جنوبی هستن، ولی این پلتفرم معاملاتی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، هندی، چینی و ژاپنی هم پشتیبانی می کنه. همچنین صرافی Bithumb فرایند واریز و برداشت با پول های فیات رو راحت کرده، ولی این قابلیت فقط واسه کاربران کره ای فراهم شده.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله صرافی بیت هامب چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی بیت هامب یا Bithumb به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایا و معایب صرافی بیت هامب بپردازیم و امنیت صرافی Bithumb رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی بیت هامب یکی از صرافی محبوب و مشهور کره ای هست که با هدف بومی سازی در میان مردم کشور کره جنوبی راه اندازی شده. این صرافی می خواد علاوه بر خدمات رسانی به کاربران کره ای، در سطح بین المللی هم فعالیت کنه و کاربران و معامله گران زیادی رو به سمت خودش جذب کنه.


نظرات کاربران در مورد صرافی بیت هامب(Bithumb) چیست؟
سوال امنیتی :7+39 = ?