صرافی بیترکس(Bittrex) چیست و چه مزایایی دارد؟

1402/04/28

صرافی بیترکس(Bittrex)؛ نوعی صرافی ارز دیجیتال که دفتر مرکزی اون در شهر سیاتل آمریکا واقع شده! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این صرافی به دست بیارین؟ صرافی بیترکس چیست؟ صرافی بیترکس چه مزایایی به همراه داره؟ میزان امنیت در صرافی بیترکس چقدره؟ آیا صرافی بیترکس تا الان هک شده؟ به نظر شما صرافی Bittrex واسه ایرانیان مناسب هست؟

وقتی که نوبت به انتخاب صرافی ارز دیجیتال واسه خرید و فروش رمزارزها میرسه، صرافی بایننس اولین موردی هست که به ذهنمون میرسه. با اینکه این صرافی واسه رسیدن به رتبه های برتر در طی چند سال گذشته خیلی سعی کردن، ولی با بیشتر شدن محبوبیت ارزهای دیجیتال، بازار رقابت داغ تر شده و صرافی های زیادی به وجود اومدن که یکی از این صرافی ها، بیترکس هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی بیترکس یا Bittrex بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایای کار با صرافی بیترکس بپردازیم و امنیت صرافی Bittrex رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی بیترکس چیست؟

صرافی بیترکس چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی بیترکس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی بیترکس یا Bittrex یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال هست که در آمریکا راه اندازی شده. این صرافی در دنیا تجربه زیادی در بازارهای مالی داره. شما می تونین با مراجعه به این صرافی اقدام به خرید و فروش رمزارزها کنین. صرافی بیترکس تقریبا هر چیزی رو که تریدرها در صرافی بهش نیاز دارن رو فراهم می کنه. امنیت بالا، کارمزد معاملات پایین و تنوع رمزارزها نسبت به رقبا از جمله این موارد هستن.

جالب اینجاست که بدونین صرافی بیترکس(Bittrex) با هدف جلب اعتماد مردم نسبت به رمزارزها در سال 2014 به وسیله افرادی به اسم های شیهارا، ریکی لای، رامی کاواچ و ریان هنتز راه اندازی شد. صرافی بیترکس واسه معامله ارزهای دیجیتال با رمزارزهای دیگه هست. در این پلتفرم شما فقط می تونین به صورت ارز دیجیتال معامله انجام بدین. یعنی نمی تونین با ارزهای مورد تایید دولت ها مثل دلار آمریکا، یووان چین و.... ارز دیجیتال بخرین.

مقاله پیشنهادی: انواع صرافی های رمزارز

صرافی بیترکس چه مزایایی دارد؟

صرافی بیترکس چه مزایایی دارد؟

همونطور که گفتیم، بیترکس(Bittrex) نوعی صرافی متمرکز برای رمزارزهاست که در سال 2014 ایجاد شد. این صرافی به کاربران خودش کمک می کنه تا به خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتال مورد نظر خودشون بپردازن. بیترکس گزینه خوبی واسه معامله گران بازار هست، چون مزیت های فوق العاده ای به همراه داره. در ادامه برخی از مزایای صرافی بیترکس رو بررسی می کنیم:

  • یکی از مزایای صرافی بیترکس، کارمزدهای پایین برای انجام معاملات هست. صرافی بیترکس(Bittrex) نرخ ثابت 0.25 درصد رو در هر معامله شارژ می کنه که یه مقدار از مقدار متوسط بیشتر هست. ولی کار رو واسه تریدرهای جدید راحت تر می کنه.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی بیترکس، تنوع رمزارزهاست. صرافی Bittrex تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال رو در لیست خرید و فروش خودش قرار داره. به این ترتیب، کاربران می تونن هر رمزارزی رو که می خوان در این صرافی معامله کنند.
  • صرافی بیترکس به منظور افزایش امنیت، همه کاربران رو تشویق به ثبت نام و احراز هویت می کنه. توجه داشته باشین که پلتفرم بیترکس این کار رو در کم ترین زمان ممکن انجام میده.
  • صرافی بیترکس از فناوری elastic computing بهره می بره. این تکنولوژی واسه زمان هایی که حجم معاملات بالا و شبکه شلوع هست مورد استفاده قرار می گیره.

مقاله پیشنهادی: صرافی هیوبی(Huobi) چیست و چه مزایایی دارد؟

امنیت صرافی بیترکس چگونه است؟

امنیت صرافی بیترکس چگونه است؟

توجه داشته باشین که میزان امنیت در صرافی بیترکس(Bittrex) خیلی بالا هست و یکی از پروتکل های امنی هست که شما می تونین با خیال راحت در اون اقدام به خرید ارز دیجیتال و فروش رمزارزها بپردازین. پلتفرم معاملاتی بیترکس از ویژگی احراز هویت دو عاملی پشتیبانی می کنه که همین قابلیت باعث میشه تا سطح امنیت حساب کاربری شما در صرافی بیترکس بالا بره. بر اساس تحقیقات انجام شده از طرف پلتفرم موزیلا، میزان امنیت صرافی Bittrex در سطح B در نظر گرفته میشه که این سطح امنیت خوب و راضی کننده هست.

نکته قابل توجه این هست که سطح امنیت صرافی بیترکس در مقایسه با صرافی های ارز دیجیتال دیگه بالاتر هست. همچنین این صرافی نسبت به بالا بودن سطح امنیت خیلی متعهد هست و با افتخار ادعا می کنه که از لایه های امنیت مختلف و بهترین فناوری ها واسه در امان نگه داشتن ارزهای دیجیتال کاربران استفاده می کنه. از اونجایی که دفتر مرکزی صرافی بیترکس در آمریکا واقع هست، باید از قوانین و مقررات این کشور پیروی کنه. قوانین این کشور عبارت هستن از تحریم ایران، مبارزه با پولشویی، آشنا شدن با مشتری، جلوگیری از کلاهبرداری و.....

کارمزدهای صرافی بیترکس چقدر است؟

بهتره بدونین مثل صرافی های ارز دیجیتال دیگه، صرافی بیترکس(Bittrex) هم 4 نوع کارمزد مختلف از کاربران دریافت می کنه. همه معاملات و تراکنش هایی که در صرافی بیترکس صورت می گیرن، دارای 0.25 درصد کارمزد هستن. این کارمزد نسبت به میانگین بازار کمی بالا هست. در حالی که صرافی بایننس فقط 0.1 درصد کارمزد از کاربران و معامله گران می گیره. دریافت رمزارز در ولت این صرافی کارمزدی نداره و به شکل رایگان صورت می گیره. ولی برداشت ارز دیجیتال از صرافی بیترکس شامل کارکزد میشه و مقدار اون به نوع ارز دیجیتال وابسته هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی بیترکس یا Bittrex بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایای کار با صرافی بیترکس بپردازیم و امنیت صرافی Bittrex رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی بیترکس یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال هست که در آمریکا راه اندازی شده. این صرافی در دنیا تجربه زیادی در بازارهای مالی داره. شما می تونین با مراجعه به این صرافی اقدام به خرید و فروش رمزارزها کنین. سطح امنیت صرافی بیترکس نسبت به سایر رقبا بالاتر هست.


نظرات کاربران در مورد صرافی بیترکس(Bittrex) چیست و چه مزایایی دارد؟
سوال امنیتی :8+35 = ?