آیا گاوها قصد خرید بیت کوین(BTC) را دارند؟

نوشته شده در : 1403/02/08

نرخ سرمایه بیت کوین(BTC) کاهش یافته و به نظر می رسد گاوها قصد خرید بیت کوین را دارند! بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده محسوب می شود که نوسانات قیمت زیادی دارد. انتظار می رود گاوها به خرید بیت کوین ادامه دهند و بیت کوین وارد یک روند صعودی شود.
اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید بیت کوین را دارید، اول باید نمودار این ارز را باز کرده و وضعیت آن را تجزیه و تحلیل کنید. با این کار می توانید مهم ترین سطوح قیمتی بیت کوین را تشخیص دهید. اخیرا نرخ سرمایه بیت کوین کاهش یافته و گاوها به خرید بیشتر بیت کوین تمایل پیدا کرده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قیمت و تقاضای بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی تمایل گاوها نسبت به خرید بیت کوین بپردازیم.

قیمت و تقاضای بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) توجه تریدرها و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. افزایش تقاضا برای بیت کوین، ناشی از افزایش پوشش رسانه ای، سرمایه گذاری متخصصان و صاحبا مشاغل در ارز بیت کوین بود. بیت کوین همچنین در کشورهایی مانند ونزوئلا با تورم بالا و ارزهای کم ارزش محبوب شده است. یعنی کاهش عرضه در آینده با افزایش تقاضا روبرو شد تا به افزایش قیمت فعلی بیت کوین دامن بزند. با این حال، قیمت آن هنوز در دوره های متناوب صعود و رکود در نوسان است.
برای مثال، افزایش قیمت ارز بیت کوین در سال 2017 با کاهش بلند مدت و سپس دو افزایش و کاهش شدید تا سال 2021 روبرو شد. ارز بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 62900 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 2.33 درصد کاهش یافته است. بیت کوین سطح 64 هزار دلاری خودش را حفظ کرده بود، ولی نتوانست بالای این ناحیه باقی بماند و یک ریزش قابل توجهی را تجربه کرد.

آیا گاوها قصد خرید ارز بیت کوین را دارند؟

توجه داشته باشید که معاملات آتی دائمی بیت کوین به پایین ترین سطح خود در بیشاز 6 ماه گذشته رسیده است، روندی که برخی از تحلیلگران آن را بسیار صعودی می دانند. با این حال، همانطور که داده های تاریخی نشان می دهد، نرخ سرمایه گذاری آتی BTC که تقاضای بین خریدارها و فروشندگان را اندازه می گیرد، به شدت تحت تاثیر عملکرد گذشته است. نرخ تامین مالی بیت کوین معمولا یک متریک عقب مانده است. کارمزد نرخ تامین مالی بیت کوین توسط صرافی ها برای مدیریت استفاده از اهرم اعمال می شود، چون هر معامله ای که شامل قراردادهای دائمی است، به یک خریدار و یک فروشنده با اندازه یکسان نیاز دارد.
زمانی که خریداران تهاجمی تر باشند، نرخ سرمایه مثبت می شود و نشان می دهد که آنها برای استفاده از اهرم پول می پردازند. در واقع، یک طرف دیگر را جبران می کند و اطمینان حاصل می کند که مبادله با ریسک مواجه نیست. پست Inmortal در شبکه اجتماعی X سعی می کند تا دوره های نرخ منفی سرمایه گذاری را با بازارهای گاوی قبلی مرتبط کند. در حالی که هیچ مشکلی با انجام بک آزمایش و استفاده از داده های تاریخی وجود ندارد. یکی از مسائل مهم در بررسی ارزهای دیجیتال بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد قیمت و تقاضای بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی تمایل گاوها نسبت به خرید بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که نرخ سرمایه بیت کوین کاهش یافته و گاوها تمایل بیشتری برای خرید ارز بیت کوین دارند. این مسئله باعث می شود تا قیمت بیت کوین دوباره افزایش یابد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا گاوها قصد خرید بیت کوین(BTC) را دارند؟
سوال امنیتی :5+35 = ?