Worldcoin با OpenAI و Paypal همکاری می کند

Worldcoin با OpenAI و Paypal همکاری می کند

نوشته شده در : 1403/02/08

ورلد کوین(Worldcoin) با OpenAI و PayPal ChatGPT همکاری می کند. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. ورلد کوین یکی از ارزهای دیجیتال مشهور در بازار کریپتو است که اخیرا با پروژه های مختلفی همکاری می کند.
توجه داشته باشید که تیم Worldcoin همکاری احتمالی با OpenAI و مکالمات مداوم با PayPal را اعلام کرد. سام آلتمن بنیانگذار و مغز پشت OpenAI Tools for ChatGPT و Humanity است. Tools for Humanity شرکت سازنده ورلد کوین به همکاری های بالقوه با شرکت های بزرگ فناوری و مالی اشاره کرده است. بلومبرگ این همکاری احتمالی را در 25 آوریل گزارش کرد. در این یادداشت، مدیر عامل الکس بلانیا به امکان همکاری با OpenAI اشاره کرد، اگرچه هنوز هیچ اعلام رسمی مشخص نشده است. علاوه بر این، بلنیا تایید کرد که این شرکت با پی پال مذاکره کرده است، ولی هیچ پیشرفت مشخصی ظاهر نشده است.
سال گذشته، Worldcoin با Okta یک شرکت امنیت سایبری، برای توسعه یک سرویس احراز هویت ورلد کوین همکاری کرد. این سرویس می تواند به عنوان جایگزین یا مکمل ابزارهای مشابه ارائه شده توسط اپل و گوگل باشد. این شرکت همچنین از سرمایه گذاران برجسته از جمله Three Arows و یکی از بنیانگذاران صرافی FTX بودجه دریافت کرده است.
Worldcoin می خواهد با اسکن عنبیه و تبدیل داده های بیومتریک به یک کد امن، انسان بودن افراد را تایید کند. این کد همراه با یک الگوریتم، شخص را به عنوان یک انسان منحصر به فرد تایید می کند و یک شناسه جهانی ارائه می دهد. کاربرانی که در اسکن شرکت می کنند، می توانند توکن های ورلد کوین را به عنوان پاداش به دست بیاورند که در حال حاضر حدود 5 دلار ارزش دارد. ورلد کوین یک فناوری ارز دیجیتال پرکاربرد است.
با توجه به شاخص کریپتو، ورلد کوین تا زمان نوشتن این مطلب با قیمت 4.77 دلار معامله می شد. جالب توجه است که نمودار روزانه ورلد کوین دارای دو منطقه مورد علاقه است که سرمایه گذاران و تریدرها باید از نزدیک دنبال این اخبار اخیر باشند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد Worldcoin با OpenAI و Paypal همکاری می کند
سوال امنیتی :5+39 = ?