چرا موسس صرافی بایننس از ایالات متحده ممنوع الخروج شده است؟

نوشته شده در : 1402/09/18

ممنوع الخروج شدن موسس بایننس؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا چانگ پنگ ژائو از سمت مدیر عاملی خود استفعا داد؟ آیا بنیانگذار صرافی بایننس به جرم خود اعتراف کرده است؟ چرا این شخص مجرم شناخته شده است؟ چرا چانگ پنگ ژائو حق ندارد از ایالات متحده آمریکا خارج شود؟ بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال بایننس با چند ماه زندان روبرو است؟
بایننس(Binance) یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که شما می توانید خرید و فروش رمز ارزهای خودتان را در این صرافی انجام دهید. این صرافی اخیرا مرتکب جرم بزرگی شده است و قوانین ایالات متحده آمریکا را زیر پا گذاشته است. این مسئله باعث شد تا چانگ پنگ ژائو مجرم شناخته شود و از سمت مدیر عاملی خودش استعفا دهد و شخص دیگری جایگزین آن شود. این شخص اخیرا ممنوع الخروج شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره اعتراف چانگ پنگ ژائو به جرم خود برای شما ارائه کنیم و به بررسی ممنوع الخروج شدن موسس بایننس از ایالات متحده آمریکا بپردازیم.

اعتراف چانگ پنگ ژائو به جرم خود

چانگ پنگ ژائو

بایننس که یکی از انواع صرافی های رمزارز در دنیا است، اخیرا محکوم به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه شده است. چانگ پنگ ژائو یا CZ نیز که قبلا به عنوان مدیر عامل بایننس شناخته می شد، مرتکب جرم شده است و از سمت مدیر عاملی خود استعفا داده است. صرافی بایننس که زیر نظر چانگ پنگ ژائو فعالیت می کرد، اجازه نداشت قوانین ایالات متحده را زیر پا بگذارد و به کاربران کشورهای تحریم شده خدمات ارائه دهد. ولی اخیرا معلوم شد که این صرافی قوانین آمریکا را نقض کرده است و به کاربران کشورهای تحت تحریم نیز خدمات ارائه می داد. به همین دلیل سازمان SEC از صرافی بایننس شکایت کرده و مدیر عامل آن را مجرم شناخته است.
جالب است بدانید، مدیر عامل سابق بایننس یعنی چانگ پنگ ژائو اکنون بعد از اعتراف به جرم های خود با 18 ماه زندان روبرو است و باید مجازات خودش را بر عهده بگیرد. صرافی بایننس نیز به دلیل همکاری با چانگ پنگ ژائو باید 4.3 میلیارد دلار جریمه پرداخت کند. به نظر می رسد چانگ پنگ ژائو دیگر از بازار ارزهای دیجیتال کناره گیری کند، ولی برخی از افراد نیز می گویند که ممکن است چانگ پنگ ژائو یک صرافی ارز دیجیتال دیگر تاسیس کرده و آن را مدیریت کند.

ممنوع الخروج شدن موسس بایننس از ایالات متحده آمریکا

ممنوع الخروج شدن موسس بایننس

توجه داشته باشید، چانگ پنگ ژائو یا همان مدیر عامل سابق صرافی بایننس، در دادگاه تشکیل شده درباره پرونده صرافی بایننس(Binance) به جرم خود اعتراف کرده است و به 18 ماه زندان و پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه محکوم شده است. دادگاه اصلی چانگ پنگ ژائو یک سال دیگر برگزار خواهد شد و انتظار می رود این شخص نتواند تا سال بعد از ایالات متحده آمریکا خارج شود.
بهتر است بدانید، ریچارد جونز که یکی از بنیانگذاران صرافی ارز دیجیتال بایننس است، از طرف قاضی منطقه ای ایالات متحده در حکمی که روز پنجشنبه صادر شد، دستور ماندن در کشور را صارد کرد و چانگ پنگ ژائو را از ایالات متحده آمریکا ممنوع الخروج کرد. ژائو به دلیل اهمیت اعتراف اخیر خود به گناهکاری، دستور ماندن در ایالات متحده آمریکا را دریافت و آن را پذیرفته است.
ماه گذشته، مدیر عامل سابق بایننس به گناه خود اعتراف کرد و از صرافی ارزهای دیجیتال که حدود 6 سال پیش تاسیس کرده بود کناره گیری کرد. درخواست ژائو درباره یکی از موارد نقض قانون رازداری بانکی به طور رسمی توسط قاضی جونز پذیرفته شد. اگر شما هم به فکر فعالیت حرفه ای در بازار ارز دیجیتال هستید شناخت نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال یکی از پیش نیازهای شما خواهد بود.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره اعتراف چانگ پنگ ژائو به جرم خود برای شما ارائه کنیم و به بررسی ممنوع الخروج شدن موسس بایننس از ایالات متحده آمریکا بپردازیم. همانطور که گفته شد، چانگ پنگ ژائو یا همان مدیر عامل سابق صرافی بایننس، اخیرا به جرم خود اعتراف کرده است و دادگاه این شخص را از ایالات متحده آمریکا ممنوع الخروج کرده است. این شخص با 18 ماه زندان روبرو است و باید سزای اشتباهات خودش را بدهد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا موسس صرافی بایننس از ایالات متحده ممنوع الخروج شده است؟
سوال امنیتی :4+92 = ?