گاوهای بیت کوین آماده می شوند، روندهای فصلی به 50000 دلاری اشاره می کنند!

نوشته شده در : 1402/09/08
گاوهای بیت کوین آماده می شوند، روندهای فصلی به 50000 دلاری اشاره می کنند!

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، خریداران و گاوهای بیت کوین آماده می شوند. روندهای فصلی بیت کوین به هدف 50 هزار دلاری اشاره می کنند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید نمودار قیمت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که بیت کوین(Bitcoin) بزرگ ترین ارز دیجیتال در بازار، نتوانست تثبیت شود و برای سومین بار به سطح 38 هزار دلار برسد. چون در حال حاضر 3 درصد ریزش کرده است. این مسئله باعث شده است تا جامعه حدس بزند که ممکن است قبل از سرگیری جرکت صعودی و شروع روند صعودی بعدی، یک اصلاح قابل توجه رخ دهد. با این حال Adrian Zdunczyk تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال اخیرا هدف بعدی بالقوه 50 هزار دلاری بیت کوین را روشن کرده است.
تجزیه و تحلیل این شخص چندین عامل مهم را در نظر می گیرد، از جمله احساسات صعودی غالب بازار، روند صعودی مداوم، چشم انداز کوتاه مدت، احساسات ماینرها و روندهای فصلی. Zdunczyk خاطرنشان می کند که بازار ارزهای دیجیتال در روند صعودی قرار دارد و بیت کوین به بالاترین حد خود در 52 هفته گذشته رسیده و موج سوم چرخه صعودی را تجربه می کند. همبستگی بین بیت کوین و S&P 500 افزایش یافته است که نشان دهنده فضای مطلوب برای بیت کوین است. روندهای بازه زمانی بالا نیز در حال افزایش هستند.
Zdunczyk سطوح حمایت مهم بیت کوین را در 29 هزار دلار و 27 هزار دلار شناسایی می کند که بر تقاضای روی به رشد ناشی از پیش بینی تایید صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین ETF و رویداد نصف شدن آینده که در آوریل 2024 انتظار می رود، تاکید می کند. همچنین این شخص آینده بیت کوین را درخشان تصور می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد گاوهای بیت کوین آماده می شوند، روندهای فصلی به 50000 دلاری اشاره می کنند!
سوال امنیتی :3+88 = ?