ETF های بیت کوین پس از افت در ماه ژوئیه رکورد زد

نوشته شده در : 1403/04/18

جستجو

اصلاح قیمت اخیر بیت کوین فرصت جذابی را برای سرمایه گذاران ETF ارائه کرده است که به دنبال کاهش قیمت ارز دیجیتال و خرید ارز دیجیتال هستند. بر اساس گزارش Farside Monitoring، بیت کوین ETF نقدی در 6 ژوئیه جریان خالص 143.1 میلیون دلاری را ثبت کرد که بزرگترین جریان خروجی ماهانه است. در 6 جولای، بیت‌کوین ETF یک رکورد ورودی 143.1 میلیون دلاری را شاهد بود که بزرگترین خالص در یک ماه بود. این موج سرمایه گذاری پس از سقوط قیمت بیت کوین به زیر 54000 دلار در 4 جولای به وجود آمد. Fidelity ETF (FBTC) با 117 میلیون دلار ورودی بازار را رهبری کرد و پس از آن Bitwise (BITB) با 30.2 میلیون دلار قرار گرفت. ARK Invest (ARKB) و ProShares (HODL) نیز به ترتیب شاهد ورودی های قابل توجهی به میزان 11.3 میلیون دلار و 12.8 میلیون دلار بودند. با این حال، گرای اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) روند متفاوتی را با جریان خالص 28.6 میلیون دلار نشان داد، برخلاف قدرت سایرین. ETF های بیت کوین را مشاهده کنید.

افت ETF های بیت کوین در ماه ژوئیه

بیت کوین، اولین و محبوب ترین ارز دیجیتال، در دهه گذشته توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران مالی را به خود جلب کرده است. با رشد بازار ارزهای دیجیتال، محصولات مالی مختلفی برای تسهیل سرمایه گذاری در این بازار معرفی شده است که یکی از مهم ترین آنها صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) است. با این حال، ETF های بیت کوین پس از افت شدید در ماه جولای، به رکورد عملکرد جدیدی دست یافتند. آشنایی با اصول استفاده از سیگنال های کوتاه مدت نیز می تواند در جلوگیری از افت بیت کوین تاثیر می گذارد. ماه ژوئیه ماهی بسیار پرتلاطم برای بازار بیت کوین بود. قیمت بیت کوین در این ماه به دلایل متعددی از جمله تحولات نظارتی، افزایش نرخ بهره بانک مرکزی و نگرانی در مورد امنیت تراکنش های ارز دیجیتال کاهش یافته است. این کاهش باعث کاهش ارزش ETF های مرتبط با بیت کوین شد و مشکلاتی را برای سرمایه گذاران ایجاد کرد. یکی از مسائل مهم در خرید و فروش ارز دیجیتال این است که با مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال آشنا باشیم.

چرا بیت کوین پس از تایید ETF SEC سقوط می کنند؟

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال علی رغم تایید تایید یک کیف پول معاملاتی حاوی اتر فیزیکی، روز جمعه سقوط کردند. تاخیر طولانی در راه اندازی ETF و کاهش انتظارات کاهش نرخ بهره تاثیر منفی بر بخش ارزهای دیجیتال خواهد داشت. بیت کوین در 24 ساعت گذشته با 3.5 درصد کاهش به 67382 دلار رسید. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، با 6.9 درصد کاهش به 3698 دلار رسید، اگرچه در هفته گذشته 20 درصد رشد داشته است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) روز پنجشنبه یک تغییر قانون اساسی برای اجازه داد و ستد ETF های اتر را تصویب کرد. با این حال، وام دهندگان ممکن است هفته ها یا ماه ها قبل از دریافت تاییدیه نهایی برای عرضه محصولات خود، به مذاکره با آژانس های خود ادامه دهند.

چگونه ETF های جدید بیت کوین بر قیمت آن تأثیر می گذارد؟

زمانی که سرمایه گذاران بیت کوین را در صرافی هایی مانند کوین بیس یا بایننس می خرند یا می فروشند، هر تراکنش مستقیماً بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد. قیمت بیت کوین به عنوان میانگین مبلغی که خریداران حاضر به پرداخت آن هستند و مبلغی که خریداران آماده دریافت بیت کوین هستند بیان می شود. بنابراین چه یک سرمایه گذار 10 دلار یا 1000 دلار بیت کوین در صرافی بخرد، تأثیر مستقیمی بر قیمت آنی خواهد داشت. این نرخ‌ ها در صرافی ‌ها به طور میانگین محاسبه می ‌شوند تا قیمت کلی بیت‌کوین را به شما ارائه دهند. 

کلام آخر:
به طور خلاصه، شوک فعلی بازار به سرمایه گذاران نهادی فرصتی برای فروش داده است. این روندها نشان دهنده اعتماد مداوم به پتانسیل بلندمدت بیت کوین است. تایید ETF بیت کوین به بیت کوین اجازه می دهد تا به یک طبقه دارایی بزرگتر رشد کند. این می تواند به نفع بازار بیت کوین باشد، که برای سرمایه گذاران اهمیت بیشتری دارد زیرا آنها تمرکز و سرمایه بیشتری روی بازار بیت کوین خواهند داشت.

منبع مقاله: https://www.cointribune.com/en/bitcoin-etfs-defy-gravity-143m-in-inflows-amid-a-downturn/

 

نظرات کاربران در مورد ETF های بیت کوین پس از افت در ماه ژوئیه رکورد زد
سوال امنیتی :7+96 = ?