بیت کوین یک روز بعد از اظهار نظر جیم کرامر نزولی شد

1402/10/15
بیت کوین یک روز بعد از اظهار نظر جیم کرامر نزولی شد

طبق بررسی های انجام شده، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) یک روز بعد از اینکه جیم کرامر گفت شما نمی توانید بیت کوین را بکشید، نزولی شد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید خبرهای مهم پیرامون ارز دیجیتال Bitcoin را زیر نظر بگیرید تا معامله پرسودی انجام دهید.
یک روز از زمانی که جیم کرامر، شخصیت رسانه ای که بیشتر به دلیل میزبانی برنامه Mad Money CNBC شناخته می شود، نگذشته است که در تاریخ 2 ژانویه زمانی که پیشروترین ارز دیجیتال دنیا به همراه بسیاری دیگر از شبکه های CNBC پخش شد، گفت که شما نمی توانید بیت کوین را نابود کنید. سکه ها و توکن ها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کردند.
ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42100 دلار معامله می شود. تقریبا تمامی ارزهای دیجیتال مانند اتریوم، ریپل، سولانا و بایننس کوین فقط به نام چند مورد در روز چهارشنبه 3 ژانویه افت قیمت مشابه، ناگهانی و قابل توجهی را تجربه کردند. به طور کلی، حدود 540 میلیون دلار در عرض چند ساعت از بازار کریپتو نقد شد.
امیدها و عدم قطعیت بیت کوین ETF
یکی از مهم ترین دلایلی که کرامر معمولا نسبت به ارزهای دیجیتال بسیار نزولی است، در ظاهر سه شنبه های خود نسبت به بیت کوین ملایم تر نشان داد، افزایش انتظارات ناشی از این انتظار است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را تایید کند.
توجه داشته باشید که در سال جدید میلادی، صحبت هایی در مورد این تصویب افزایش یافته است، به طوری که برخی از رسانه ها گزارش داده اند که احتمالا در روزهای اول سال 2024 اتفاق می افتد. با این حال، برخی از خبرنگاران مانند النور تارت از فاکس بیزینس، در مورد X هشدار دادند که بر اساس آن با توجه به اطلاعات و درک او از وضعیت، اخبار قبل از 4 یا 5 ژانویه منتشر نخواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بیت کوین یک روز بعد از اظهار نظر جیم کرامر نزولی شد
سوال امنیتی :5+61 = ?