آیا احتمال دارد ارز دیجیتال بیت کوین به 85 هزار دلار برسد؟

نوشته شده در : 1402/09/08

جستجو

احتمال رسیدن بیت کوین به 85 هزار دلار؛ به نظر شما بیت کوین می تواند سیگنال نزولی خود را بشکند و به سمت بالا حرکت کند؟ آیا دوست دارید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟ بیت کوین تا چه زمانی به رشد قیمتی خود ادامه می دهد؟ چقدر ممکن است بیت کوین سیگنال نزولی خود را بشکند؟ آیا بیت کوین می تواند رکورد جدیدی را ثبت کند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص دهید. با این کار درصد موفقیت خودتان را در معاملات بالا می برید و سود زیادی از نوسانات قیمت بیت کوین کسب می کنید. اخیرا پیش بینی شده است که بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به 80 هزار دلار برسد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ادامه رشد قیمتی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن بیت کوین به 85 هزار دلار بپردازیم.

بیت کوین تا کجا می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟

ارز دیجیتال بیت کوین

همانطور که می دانید، ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که در یک روند صعودی قرار دارد و به نظر می رسد می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و در آینده به قیمت های بالاتری برسد. به طور کلی آینده بیت کوین درخشان است. بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 36500 دلار معامله می شود. بیت کوین در هفته گذشته توانست سطح 37 هزار دلار را رد کند، ولی زیاد نتوانست در بالای این ناحیه دوام بیاورد و یک اصلاح قیمتی انجام داد. بیت کوین می تواند با قدرت بالایی به سمت مقاومت های بعدی خود حمله کند.
جالب است بدانید روند صعودی بیت کوین می تواند همچنان ادامه پیدا کند. این روند صعودی ناشی از تایید ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. کمیسیون SEC هرچقدر زمان تایید ETF بیت کوین را به تاخیر بیندازد، بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. همچنین ما به جشن کریسمس نزدیک می شویم و انتظار می رود بیت کوین در این بازه زمانی رشد چشمگیری را تجربه کند. بنابراین، با توجه به رویدادهای مهمی که پیش رو داریم، می توان گفت که بیت کوین می تواند سیگنال نزولی خود را بشکند و به قیمت 85 هزار دلار برسد.

احتمال رسیدن بیت کوین به 85 هزار دلار

ارز دیجیتال بیت کوین

توجه داشته باشید، ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) یک سیگنال نزولی برای معامله گران و تریدرها داده بود که انتظار می رود این سیگنال نزولی را بشکند و به قیمت 85 هزار دلار برسد. در واقع، بیت کوین احتمالا بتواند رکورد جدیدی را ثبت کند و همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد. به همین دلیل تریدرها و معامله گران مشغول خرید بیت کوین های بیشتر هستند تا از افزایش قیمت بیت کوین سود زیادی کسب کنند.
با اینکه بیت کوین یک سیگنال نزولی صادر کرد، ولی قیمت آن عقب نشینی نکرد و بالای ناحیه 36 هزار دلار تثبیت داد. در چارت قیمتی بیت کوین یک الگوی صعودی دیده می شود که می توان آینده خوبی را برای بیت کوین تصور کرد. بیت کوین برای اینکه بتواند رکورد جدیدی را ثبت کند، به قدرت بالایی نیاز دارد. به عبارت دیگر، قدرت خریداران بیت کوین باید بیشتر از قدرت فروشندگان باشد.
اگر به نمودار قیمت بیت کوین(BTC) و دامیننس بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که باید بتواند با قدرت بالایی این مقاومت ها را به سمت بالا بشکند تا به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند. در غیر این صورت با برخورد به مقاومت ها ریزش می کند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ادامه رشد قیمتی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن بیت کوین به 85 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین اخیرا یک سیگنال نزولی صادر کرده بود که قیمت آن عقب نشینی معناداری نکرد و به رشد خود ادامه داد. انتظار می رود بیت کوین بتواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. اخیرا پیش بینی شده است که ارز دیجیتال بیت کوینمی تواند به قیمت 85 هزار دلار برسد و یک رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کند.

 

نظرات کاربران در مورد آیا احتمال دارد ارز دیجیتال بیت کوین به 85 هزار دلار برسد؟
سوال امنیتی :4+74 = ?