پیش بینی که نشان می دهد قیمت ریپل(XRP) از 10 دلار عبور می کند!

پیش بینی که نشان می دهد قیمت ریپل(XRP) از 10 دلار عبور می کند!

نوشته شده در : 1402/08/28

یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده است که قیمت ریپل(XRP) می تواند از 10 دلار عبور کند و به قیمت های بالاتری برسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، باید پیش بینی های ارائه شده را مطالعه کرده و بهترین تصمیم را برای انجام معامله بگیرید.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال ریپل یکی از بهترین رمز ارزهایی است که امسال رشد قیمت قابل توجهی داشته. این رمز ارز در چند ماه گذشته در معرض دید عموم افراد قرار گرفته است، چون تریدرها و معامله گران مشتاقانه منتظر ارز ریپل هستند تا در نهایت یک روند صعودی بزرگی را شروع کند. با این حال، ارز دیجیتال ریپل در چند روز گذشته در بحبوحه ادغام بازار کاهش یافته است.
اقدام قیمت نشان می دهد که ارز دیجیتال ریپل(XRP) در بازه زمانی 7 روزه 9 درصد کاهش یافته است و هم اکنون در زمان نوشتن این خبر با قیمت 0.59 دلار خرید و فروش می شود. پیش بینی قیمت اخیر توسط صرافی چنجلی نشان می دهد که قیمت ریپل می تواند به زودی افزایش پیدا کند. پیش بینی قیمت جدید آن می گوید که ریپل می تواند بیش از 1700 برابر ارزش فعلی خود در این دهه افزایش یابد. این امر باعث می شود که قیمت یک واحد توکن از سطح فعلی تقریبا 0.60 دلار به بیش از 11 دلار تا سال 2030 افزایش یابد.

پیش بینی قیمت صعودی Changely

جالب است بدانید، ریپل یکی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد است که صرافی چنجلی(Changely) قیمت آن را پیش بینی می کند. رشد قیمتی ریپل که از سال 2020 به دلیل شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با ریپل، شرکت فناوری مرتبط با دارایی ارزهای دیجیتال متوقف شده است. وضعیت اخیرا در ژوئیه 2023 تغییر کرد و ریپل اکنون در موقعیتی است که می تواند از سایه این شکایت خارج شود.
با اینکه نمودار قیمتی ارز دیجیتال ریپل در مقاومت در سطح 0.70 دلار برگشته است و به نظر می رسد امروز با یک شمع نزولی قرمز به پایان می رسد، احساسات عمومی همچنان در بلند مدت صعودی باقی می ماند. بر اساس پیش بینی قیمت ریپل توسط صرافی Changelly، این رمز ارز به طمع 63 در شاخص ترس و طمع اشاره می کند. 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی که نشان می دهد قیمت ریپل(XRP) از 10 دلار عبور می کند!
سوال امنیتی :6+80 = ?