قیمت بیت کوین از اینجا افزایش چشمگیری نخواهد داشت

نوشته شده در : 1403/04/10
قیمت بیت کوین از اینجا افزایش چشمگیری نخواهد داشت

جستجو

میلیاردر معروف می گوید که قیمت بیت کوین از اینجا به طور چشمگیری افزایش نخواهد یافت. پیتر تیل همچنین معقتد است که چشم انداز اصلی بیت کوین به عنوان یک ابزار آزادی ارز دیجیتال و آنارشستی سایفر پانک محقق نشده است. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرد.
نکته قابل توجه این است که پیتر تیل، مدیر عامل سابق پی پال نسبت به پتانسیل افزایش قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی نسبت به سطوح فعلی تردید دارد. میلیاردر که هنوز مقداری بیت کوین دارد، ولی نه به اندازه ای که باید داشته باشد، مطمئن نیست که دسته بعدی خریداران از کجا خواهند آمد که بیت کوین نسخه ETF خود را داشته باشد.
تیل قبلا گفته بود که در اکتبر 2021، زمانی که این ارز دیجیتال به سمت بالاترین رکورد قبلی خود یعنی 69 هزار دلار که حدود سه هفته بعد تعیین شد، در حال افزایش بود روی بیت کوین سرمایه گذاری نشده است. با این حال، Tiels Founders Fund سابقه نسبتا چشمگیری با بیت کوین دارد. اولین سرمایه گذاری بیت کوین خودش را در سال 2014 انجام داد و کمی قبل از سقوط بازار در سال 2022 به سود 1.8 میلیارد دلاری رسید. شما باید تاثیر نوسانات بازار ارز دیجیتال بر سرمایه گذاری را بررسی کنید تا بهترین تصمیم را برای خرید و فروش رمز ارزها بگیرید.
Founders Fund سپس در سال 2023 زمانی که زیر 30 هزار دلار معامله می شد، 100 میلیون دلار دیگر بیت کوین خرید. با این حال، بیت کوین طوری طراحی شده بود که یک دفتر کل عمومی، بدون مجوز و غیرمتمرکز باشد و تراکنش ها مانند مونرو و سایر شبکه های متمرکز بر حریم خصوصی کاملا غیرقابل ردیابی نبودند. بیت کوین در حال حاضر با 1.8 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 60450 دلار معامله می شود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-future-price-wont-dramatically-increase-says-peter-thiel

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد قیمت بیت کوین از اینجا افزایش چشمگیری نخواهد داشت
سوال امنیتی :7+40 = ?