کارشناسان می گویند از دست دادن XRP یک اشتباه بزرگ است

نوشته شده در : 1403/04/10
کارشناسان می گویند از دست دادن XRP یک اشتباه بزرگ است

جستجو

کارشناسان می گویند از دست دادن ریپل(XRP) می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش ارز ریپل و سایر رمز ارزها اقدام کرد. ریپل نوسانات شدیدی دارد و می توان با خرید و فروش آن سود زیادی به دست آورد.
یک کارشناس ارز دیجیتال اعلام کرده است که از دست دادن ریپل، توکن بومی XRP به طور بالقوه می تواند بزرگترین اشتباه باشد که یک شخص می تواند مرتکب شود. این تحلیلگر به دنبال ادغام احتمالی آن در سیستم های بانکداری مالی، احساسات صعودی خود را در مورد تسلط و چشم انداز آینده ابراز کرده است.
در پست 27 ژوئن تحلیلگر ارزهای دیجیتال و حامی مشتاق XRP کینگ کاران با جسارت اعتماد خود را به چشم انداز قیمت دراز مدت کریپتو نشان داد. به گفته کاران، از دست دادن ادغام XRP در سیستم بانکداری مالی می تواند به یکی از عمیق تری اشتباهات سرمایه گذاران تبدیل شود. این تحلیلگر اشاره کرده است که ادغام کامل آن در سیستم بانکداری مالی می تواند منجر به دستاوردهای قابل توجهی شود و به طور بالقوه قیمت ارز دیجیتال را به بالاترین حد خود برساند. با شناخت محبوب ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 می توان معاملات پرسودی انجام داد.
او نسبت به چشم انداز صعودی ریپل ابراز اطمینان کامل کرده است و اظهار داشت که از جدول زمانی سرمایه گذاری خود راضی خواهد بود که آیا افزایش قیمت فردا یا در دو سال اینده اتفاق می افتد. تمایل کاربران به ریپل احتمالا از برنامه های ریپل برای گسترش عملیات دارایی دیجیتال خود به بازارهای مختلف تریلیون دلاری و هدف آلت کوین برای جایگزینی شبکه Swift یک شبکه پیام رسان گسترده که توسط بانک ها و موسسه های مالی جهانی استفاده می شود، ناشی می شود.
این ادغام بالقوه می تواند به طور قابل توجهی ریپل را در معرض بازارهای جدید قرار دهد، به پذیرش گسترده دامن بزند و به طور بالقوه باعث افزایش قیمت برای ارز دیجیتال شود. در اوایل سال جاری، گزارش ها دستاورد بزرگی را برای اکوسیستم ریپل فاش کردند که بر پتانسیل استفاده از این سکه برای پرداخت های بین المللی تاکید کرد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/xrp-dominance-pundit-says-missing-this-altcoin-could-be-a-big-mistake/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کارشناسان می گویند از دست دادن XRP یک اشتباه بزرگ است
سوال امنیتی :5+57 = ?