بررسی عوامل تاثیر گذار بر رشد قیمتی اتریوم

نوشته شده در : 1403/05/22

جستجو

بازارهای آتی اتریوم نشان می دهند که افزایش قیمت اتریوم(ETH) تا 3.7 هزار دلار بعید است! اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن نوسانات شدیدی دارد و خرید اتریوم بسیار محبوب است. می توان در یک صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش اتریوم اقدام کرد و از بالا و پایین شدن قیمت آن سود زیادی به دست آورد.
اتریوم از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها بعد از بیت کوین قرار دارد. ارز دیجیتال اتریوم توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده است. از آنجایی که قیمت اتریوم پتانسیل رشد زیادی دارد، بهتر است آن را به پرتفوی سرمایه گذاری خود اضافی کرد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد بالا و پایین شدن قیمت اتریوم ارائه شده و به بررسی احتمال افزایش قیمت اتریوم تا 3.7 هزار دلار پرداخته شده است.

چرا قیمت اتریوم بالا و پایین می شود؟

ارز دیجیتال اتریوم(ETH) ممکن است در ماه های آتی دوباره به مرز 3500 دلار برگردد. یکی از تحلیلگران بازار کریپتو معقتد است که دلایلی وجود دارند که می توانند اتریوم را در رسیدن به این سطوح قیمتی حمایت کنند. پیش بینی می شود تا سال 2025، اتریوم به عنوان شکلی از قراردادها و پلتفرم های NFT توسط چند کسب و کار بزرگ دنیا پذیرفته شود. در این حالت اتریوم تا پایان سال 2025 رقم 6500 دلار را تجربه خواهد کرد.
در سال های اخیر اتریوم رشد قابل توجهی داشته و به همین دلیل تعجبی ندارد که روز به روز سرمایه گذاران و تریدرهای بیشتری به سمت آن جذب می شوند. عوامل مختلفی روی قیمت اتریوم و سایر رمز ارزها تاثیر می گذارند. از اقتصاد دنیا گرفته تا یک توییت ساده. احتمال اینکه اتریوم در کوتاه مدت نزولی باقی بماند وجود دارد. با این حال، اگر اتریوم بتواند مقاومت فعلی خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند وارد یک موج صعودی جدیدی شود. تریدرهایی که در بازار اتریوم فعالیت می کنند، باید مدیریت ریسک در صرافی های ارز دیجیتال را جدی بگیرند.

احتمال افزایش قیمت اتریوم تا 3.7 هزار دلار

قیمت اتریوم ممکن است در آستانه مهم ترین رویداد خود از نظر ETF اسپات باشد که آلت کوین را با بازارهای مالی سنتی ادغام می کند، ولی قیمت آن آنطور که انتظار می رود پاسخ نمی دهد. د واقع در 24 ژوئن اتریوم به پایین ترین سطح خود در بیش از یک ماه گذشته رسید و به سطح 3250 دلار سقوط کرد. اگرچه اتریوم در نهایت در 25 ژوئن حمایت 3400 دلاری را پس گرفت، هر دو معیار روی زنجیره و مشتقات پتانسیل صعودی محدودی را نشان می دهند.
بعضی از تحلیلگران بر این باور هستند که زمان راه اندازی صندوق قابل معامله در بورس اتریوم بعید است که در شرایط فعلی بازار باعث ورود خالص چشمگیری شود. حتی اگر تنظیم کننده تحقیقات خودش را در مورد Consensys یک شرکت برجسته اکوسیستم اتریوم کنار گذاشت و طبقه بندی احتمالی سهام اتریوم را به عنوان یک امنیت کنار گذاشت، محیط اقتصادی گسترده تر همچنان چالش برانگیز است.
نکته قابل توجه این است که اریک بالچوناس و جیمز سیفارت، تحلیلگران ETF بلومبرگ، پیش بینی می کنند که ETFهای اتریوم در هفته های اولیه بین 1 تا 2 میلیارد دلار جذب می کنند. به همین ترتیب، استفان ریچاردسون، مدیر عامل بازارهای مالی در Fireblocks به کوین تلگراف گفت که انتظار دارد جریان ورودی به میزان قابل توجهی در راه اندازی ETF اتریوم کاهش یابد. مارکوس تیلن نیز خاطرنشان کرد که درآمدی که اتریوم ایجاد می کند در مقایسه با ارزش بازار آن کم است که نشان می دهد این دارایی در حال حاضر سرمایه گذاران قابل دوام و تولید جریان نقدی کافی را نشان نمی دهد. سوالی که در اینجا در مورد ETFهای اتریوم مطرح است این است که آیا ETFهای اتریوم روی آلت کوین ها تاثیر می گذارند؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد بالا و پایین شدن قیمت اتریوم ارائه شده و به بررسی احتمال افزایش قیمت اتریوم تا 3.7 هزار دلار پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که بازارهای آتی اتریوم نشان می دهند که رسیدن قیمت این ارز به 3.7 هزار دلار بسیار بعید است. با این حال، اتریوم سعی می کند تا از مقاومت های خود عبور کند.

لینک مقاله: techopedia

 

نظرات کاربران در مورد بررسی عوامل تاثیر گذار بر رشد قیمتی اتریوم
سوال امنیتی :1+95 = ?