اتریوم چه زمانی به قیمت 6 هزار دلار خواهد رسید

نوشته شده در : 1403/04/07
اتریوم چه زمانی به قیمت 6 هزار دلار خواهد رسید

جستجو

به گفته تحلیلگران، ارز دیجیتال اتریوم(ETH) به 6 هزار دلار خواهد رسید. اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن نوسانات شدیدی دارد. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش اتریوم اقدام کرد و سود زیادی از نوسانات آن به دست آورد.
نکته قابل توجه این است که اتریوم از ابتدای سال 2024 عملکرد قوی نشان داده است و از اول ژانویه نزدیک به 50 درصد افزایش یافته در ماه مارس از مرز 4 هزار دلار عبور کرده است. با این حال، این ارز دیجیتال در 30 روز گذشته با چالش هایی روبرو شده است و تقریبا 11 درصد کاهش داشته است.
علیرغم این رکود اخیر، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال خوش بینانه باقی می ماند و پیش بینی می کند که اتریوم تا سپتامبر 2024 به 6 هزار دلار برسد. این پیش بینی در پاسخ به دیدگاه بدبینانه تر اندرو کانگ، بنیانگذار Mechanism Capital است. با وجود راه اندازی قریب الوقوع صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم در ایالات متحده، کانگ همچنان در مورد پتانسیل اتریوم تردید دارد. آینده ارزهای دیجیتال در ایران روشن است.
تحلیل او حاکی از یک روند نزولی برای نسبت ETHBTC است و پیش بینی می کند که در سال آینده بین 0.035 و 0.06 در نوسان باشد. احساسات صعودی و محرک های کلیدی برای اتریوم چشم انداز صعودی Degentrading بر چندین عامل کلیدی استوار است. یکی از جنله های مهم افزایش قابل توجه علاقه باز CME است که 5 میلیارد دلار از سطوح قبل از ETF افزایش یافته است. این کاهش محدودیت های معاملاتی می تواند جریان های سرمایه بزرگ را به بازار باز کند.
علاوه بر این، نقدینگی نسبی اتریوم در مقایسه با بیت کوین قابل توجه است. اتریوم از نظر ارزش بازار تقریبا یک سوم اندازه بیت کوین است، ولی تنها حدود 10 درصد از نقدینگی آن را تشکیل می دهد. بنابراین، هجوم 3 تا 4 میلیارد دلاری می تواند به طور قابل توجهی قیمت اتریوم را افزایش دهد.

لینک خبر: https://finbold.com/heres-when-ethereum-will-reach-6000-according-to-analysts/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد اتریوم چه زمانی به قیمت 6 هزار دلار خواهد رسید
سوال امنیتی :2+66 = ?