بعد از راه اندازی ETF اتریوم ممکن است قیمت آن 30 درصد کاهش یابد

نوشته شده در : 1403/04/07
بعد از راه اندازی ETF اتریوم ممکن است قیمت آن 30 درصد کاهش یابد

جستجو

اتریوم ممکن است بعد از راه اندازی ETF، بیش از 30 درصد سقوط کند. اندرو کانگ از Mechanism Capital معتقد است که ETF اتر سود محدودی برای دارایی ایجاد می کند، مگر اینکه اتریوم مسیری قانع کننده برای بهبود اقتصاد خود ایجاد کند. می توان در صرافی ارز دیجیتال اتریوم خرید و فروش کرد.
اندرو کانگ، موسس و شریک شرکت سرمایه گذاری مخاطره آمیز Mechanism Capital می گوید که اتریوم ممکن است بعد از راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم به کمتر از 2400 دلار برسد. اتریوم در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3410 دلار معامله می شود. کاهش قیمت به 2400 دلار تقریبا 30 درصد کاهش نسبت به قیمت فعلی آن خواهد بود.
در یک پست 23 ژوئن X، کانگ گفت که برخلاف بیت کوین اتریوم علاقه نهادی کمتری به خود جلب می کند، انگیزه های کمی برای تبدیل اتریوم به شکل ETF وجود دارد و جریان های نقدی شبکه چندان چشمگیر نبوده است. با توجه به اینکه اتریوم در ماه مارس زمانی که بیت کوین بیش از 4 هزار دلار رسیده بود، قیمت پیش بینی شده می تواند عقب گردی قابل توجه برای دارایی باشد. قبل از فعالیت در بازار کریپتو باید آینده ارزهای دیجیتال در ایران بررسی شود.
بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است. چند روز قبل از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ETFهای اتریوم را تایید کرد، تقریبا دوباره به همان سطح رسید. کانگ می بیند که ETFهای اسپات اتریوم 15 درصد از جریان هایی را که ETFهای بیت کوین مشاهده کرده اند، جذب می کنند که در محدوده 10 تا 20 درصد برآورد شده توسط تحلیلگران ETF بلومبرگ، اریک بالچوناس و جیمز سیفارت است.
کانگ اشاره کرد که تنها 5 میلیارد دلار از وجوه جدید به استثنای وجوه تبدیل شده به صورت نقدی، در شش ماه اول به ETF بیت کوین نقدی سرازیر شد. تعمیم این داده ها به اتریوم نشان می دهد که ETFهای اتریوم می توانند 840 میلیون دلار در همان بازه زمانی ورودی داشته باشند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/ether-price-could-fall-after-ethereum-etfs-launch

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد بعد از راه اندازی ETF اتریوم ممکن است قیمت آن 30 درصد کاهش یابد
سوال امنیتی :4+85 = ?