علت ریزش ناگهانی قیمت بیت کوین چیست؟

نوشته شده در : 1403/05/22

جستجو

قیمت بیت کوین(BTC) به صورت ناگهانی ریزش کرد! قیمت بیت کوین و خرید بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و مدام بالا و پایین می شود. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش بیت کوین اقدام کرد تا سود زیادی از معاملات به دست آورد.
با افزایش سوددهی بازار رمز ارزها، افراد زیادی به سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال علاقه مند شده اند. بعضی از تریدرها و معامله گران نیز به دنبال پیش بینی قیمت رمز ارزها در آینده هستند تا بتوانند جهت سرمایه گذاری ها و معاملات خود را برای ورود به این بازار مشخص کنند. در این مطلب، توضیحاتی در مورد دلیل نوسانات قیمت بیت کوین ارائه شده و به بررسی افت ناگهانی قیمت بیت کوین(BTC) پرداخته شده است.

دلیل نوسانات بیت کوین(BTC)

نوسان به افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها اشاره دارد. زمانی که هیچ کاهش یا افزایش قیمتی وجود نداشته باشد، هیچ دلیلی برای معامله و خرید و فروش وجود نخواهد داشت. قیمت بیت کوین نوسانات شدیدی دارد و می توان از این نوسانات سود زیادی کسب کرد. ولی برای کسب سود از بازار ارز دیجیتال و صرافی ارز دیجیتال ابتدا باید روش های مدیریت ریسک در صرافی‌های ارز دیجیتال را بشناسیم
قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 62200 دلار معامله می شود. این ارز نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 3.23 درصد کاهش یافته است. از جمله دلایل نوسان قیمت بیت کوین می توان به مقدار عرضه و تقاضا، اندازه کوچک تر بازار رمز ارزها نسبت به سایر بازارهای مالی، سفته بازی ها، رسانه ها و.... اشاره کرد. می توان با تحلیل ارز بیت کوین، بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را پیدا کرد و معاملات پرسودی انجام داد.

تحلیل افت ناگهانی قیمت بیت کوین

نکته قابل توجه این است که قیمت بیت کوین(BTC) بعد از نزدیک شدن به 64500 دلار کاهش دیگری را شروع کرد. بیت کوین به زیر سطح حمایت 63500 دلار کاهش یافت و ممکن است به حرکت خود ادامه دهد. بیت کوین کاهش جدیدی را از سطح مقاومت 64500 دلار شروع کرد. بیت کوین اکنون زیر قیمت 63500 دلار معامله می شود و یک خط روند نزولی متصل با مقاومت 63600 دلار در نمودار ساعتی جفت بیت کوین شکل می گیرد.
در صورت حرکت واضح به زیر سطوح حمایتی 62700 و 62500 دلاری این جفت می تواند ضرر خودش را افزایش دهد. قیمت بیت کوین نتوانست بالاتر از سطح 65 هزار دلار بهبود یابد. بیت کوین نزدیک به 64500 دلار با مشکل روبرو شد و کاهش دیگری را شروع کرد. کاهش ثابتی در زیر سطوح 64 هزار دلار و 63500 دلار وجود داشت. حرکت واضح به بالای مقاومت 64500 دلاری ممکن است شروع یک افزایش ثابت و افزایش قیمت باشد. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند افزایش یابد و مقاومت 65500 دلاری را تست کند.
هرگونه سود بیشتر ممکن است بیت کوین را در کوتاه مدت به سمت مقاومت 66200 دلاری سوق دهد. اگر بیت کوین نتواند به بالای منطقه مقاومت 63500 دلاری صعود کند، ممکن است به حرکت نزولی خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 62700 دلار است. اولین پشتیبانی اصلی 62200 دلار است. حمایت بعدی اکنون نزدیک به 62 هزار دلار است. هر ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه مدت قیمت را به سمت منطقه حمایتی 61200 دلاری سوق دهد. در اینجا لاز مبه ذکر است که خرید بیت کوین در کنار استخراج بیت کوین همیشه دارای جذابیت خاصی بوده.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد دلیل نوسانات قیمت بیت کوین ارائه شده و به بررسی افت ناگهانی قیمت بیت کوین(BTC) پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. قیمت بیت کوین یک افت ناگهانی را تجربه کرد. بیت کوین اکنون با مقاومت های مهمی روبرو است که سعی می کند از این مقاومت ها عبور کند.

لینک مقاله: coincodex

 

نظرات کاربران در مورد علت ریزش ناگهانی قیمت بیت کوین چیست؟
سوال امنیتی :4+79 = ?