پایین ترین سطح برای بیت کوین کجاست؟

نوشته شده در : 1403/04/04
پایین ترین سطح برای بیت کوین کجاست؟

جستجو

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به پایین ترین سطح خود نزدیک می شود. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرد. قیمت بیت کوین مدام بالا و پایین می شود و می توان از نوسانات قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورد.
به نظر می رسد با توجه به اینکه شاخص ها در روزهای آینده روند نزولی بیشتری را نشان می دهند، پیش بینی بازار برای بازگشت احتمالی بیت کوین کاهش یافته است. در همین راستا، آلن سانتانا، کارشناس معاملاتی در پست تریدینگ ویو در 23 ژوئن پیش بینی کرد که سرمایه گذاران باید قبل از تجربه هرگونه بازگشتی انتظار یک پایین ترین سطح برای بیت کوین را داشته باشند.
سانتانا با عطف به زمان کاهش عمده بعدی، حدس و گمان خود را بر اساس الگوهای تاریخی استوار کرد. این تحلیلگر مشاهده کرد که دقیقا 48 روز طول کشید تا بیت کوین بعد از بالاترین رکورد تاریخ به پایین ترین سطح خود برسد. با استفاده این الگو او دو تاریخ احتمالی را برای پایین ترین سطح بعدی پیش بینی کرد. مدیریت ریسک در صرافی های ارز دیجیتال خیلی مهم است.
این کارشناس به سمت هشتم ژوئیه متمایل شد، چون این روز ایده آلی است که بیت کوین آخرید قیمت پایین خود را چاپ کرده است. سانتانا از شاخص تریدینگ ویو استفاده کرد که نشان می دهد جهش بعد از پایین ترین سطح 1 می در 21 می به پایان رسید و منجر به پیش بینی 8 جولای شد. اگر آخرین حداکثر در 7 ژوئن 2024 در نظر گرفته شود، تاریخ به 25 جولای 2024 تغییر می کند.
این تحلیلگر همچنین درباره یک سقوط بزرگ بالقوه هشدار داد و خاطرنشان کرد که همه چیز در سمت بازار متعارف از جمله سهام و طلا  به شدت نزولی بسته شد. از طرف دیگر او خاطرنشان کرد که وقتی پایین آمدن آن پایین است، سرمایه گذاران باید انتظار یک فرصت خرید بزرگ را داشته باشند.
شایان ذکر است که سانتانا در ابتدا تحلیل خود را بر روی مانع روانشناختی که برخی از سرمایه گذاران در برابر قیمت های بالای بیت کوین با آن روبرو هستند، پایه گذاری کرد. او اشاره کرد که برخی از سرمایه گذاران ممکن است حاضر نباشند 70 هزار دلار برای یک بیت کوین بپردازند، چون معتقد هستند آن بسیار گران است. با این حال، او خاطرنشان کرد که اگرچه این به طور مستقیم بر تحلیل تکنیکال تاثیر نمی گذارد، عاملی است که باید در نظر گرفته شود.

لینک خبر: https://finbold.com/heres-when-bitcoin-will-hit-next-major-low-before-buy-opportunity-emerges/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد پایین ترین سطح برای بیت کوین کجاست؟
سوال امنیتی :2+31 = ?