آیا قیمت اتریوم و آلت کوین ها بعد از تحقیقات SEC بالا می رود؟

نوشته شده در : 1403/05/22

جستجو

قیمت اتریوم و آلت کوین بعد از تحقیقات SEC بالا می رود! کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تحقیقات خود درباره اتریوم و آلت کوین ها شروع کرد. می توان با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها و سایر دارایی های دیجیتال اقدام کرد.
اتریوم یکی از معروف ترین ارزهای دیجیتال بازار و دومین رمز ارز بزرگ دنیا بعد از بیت کوین است که با لقب ملکه ارزهای دیجیتال شناخته می شود. هر سرمایه گذار یا معامله گر قطعا یکبار اسم اتریوم را شنیده و یا نسبت به خرید آن اقدام کرده است. قیمت اتریوم همواره بالا و پایین می شود. در این مطلب، قیمت اتریوم پیش بینی شده و احتمال بالا رفتن قیمت اتر و آلت کوین ها و و علاقه برای خرید اتریوم بعد از تحقیقات SEC مورد بررسی  قرار گرفته است.

پیش بینی قیمت اتریوم(ETH)

قیمت ارز اتریوم مانند ارزهای دیجیتال دیگر تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. درک این عوامل به ما کمک می کند تا بتوانیم پیش بینی دقیق تری از آینده ارز دیجیتال اتریوم داشته باشیم. عرضه و تقاضا قیمت اتریوم را تحت تاثیر قرار می دهد. هرچقدر تقاضا برای اتریوم افزایش یابد، قیمت آن نیز بالا می رود. افزایش عرضه در بازار هم باعث ریزش قیمت اتریوم خواهد شد.
تحلیلگران نظرات متفاوتی درباره آینده اتریوم دارند. برخی از افراد معقتد هستند که اتریوم(ETH) با توجه به کاربردهای گسترده و پتانسیل بالا، در مسیر رشد بلند مدت قرار دارد. از طرف دیگر، برخی از افراد نیز بر این باور هستند که رقابت فزاینده و چالش های فنی پیش رو ممکن است جلوی رشد قیمت اتریوم را بگیرد. با این حال، بیشتر تحلیلگران بر این باور هستند که اتریوم جایگاه خودش را به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال حفظ خواهد کرد. به نظر می رسد اتریوم تا سال 2025 رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد. مدیریت ریسک در صرافی های ارز دیجیتال خیلی مهم است.

افزایش قیمت اتر و آلت کوین ها بعد از تحقیقات SEC

SEC پرونده را پس گرفت تا ثابت کند اتریوم امنیت بالایی دارد. تنظیم کننده ها از اتریوم عقب نشینی کرده اند که بسیاری از ناظران می گویند که می تواند به دارایی فضایی برای رشد بدهد. در 19 ژوئن 2024، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رسما تحقیقات خودش را در مورد اینکه آیا اتر باید به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی شود را شروع کرد. لورا بروکوور، وکیل Consensys گفت که بازار ارزهای دیجیتال دیگر اعتراضی از سوی SEC مبنی بر اینکه ETF یک امنیت است، نخواهد دید.
با این حال، کارول گوفورث، استاد دانشکده حقوق دانشگاه آرکانزاس و متخصص در انجمن های تجاری و مقررات اوراق بهادار، به کوین تلگراف توضیح داد که تمام تصمیم به این معنی است که در این زمان، SEC به تحقیقات خود ادامه نخواهد داد. Consensys بر این باور است که خروج SEC از تحقیقات خود در مورد اتریوم بار قابل توجهی را که بقای شبکه را تهدید می کرد، از بین برده است.
تحلیلگران بازار می گویند که قیمت اتریوم در حال افزایش است. قیمت اتر از زمانی که SEC تحقیقات خود را متوقف کرد، به دنبال یک الگوی افقی که از زمان انتشار اخبار تایید ETF اتر در 23 می ادامه داشت، نسبتا ثابت بوده است. در زمان انتشار، اتریوم 2 درصد کاهش یافته است. این امر باعث شده است که برخی از تریدرها به این فکر کنند که آیا ETH افزایش خواهد یافت و آیا بازار الت کوین دنبال خواهد شد یا خیر. یکی از مسائل مهم در مورد اتریوم شناخت بهترین شبکه برای انتقال اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، قیمت اتریوم پیش بینی شده و احتمال بالا رفتن قیمت اتر و آلت کوین ها بعد از تحقیقات SEC مورد بررسی قرار گرفته است. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. قیمت اتریوم و آلت کوین ها بعد از متوقف شدن تحقیقات SEC افزایش یافت و انتظار می رود قیمت اتریوم رشد قابل توجهی را تجربه کند.

لینک مقاله: techopedia

 

نظرات کاربران در مورد آیا قیمت اتریوم و آلت کوین ها بعد از تحقیقات SEC بالا می رود؟
سوال امنیتی :3+51 = ?