پیش بینی افزایش 1400 درصدی برای XRP

نوشته شده در : 1403/04/04
پیش بینی افزایش 1400 درصدی برای XRP

جستجو

روند 6 ساله ریپل(XRP) به پایان می رسد، تحلیلگر پیش بینی افزایش 1400 درصدی تا 7.5 دلار را دارد. ریپل یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش این دارایی اقدام کرد.
ارز دیجیتال ریپل(XRP) ممکن است اکنون در موقعیتی باشد که همه چیز برای مسیر قیمت آینده خود به خوبی پیش می رود. در حالی که علاقه مندان به XRP هنوز از پیروزی اخیر ریپل در دادگاه شگفت زده هستند، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش بینی صعودی قیمت ریپل را که سرمایه گذاران می توانند منتظر آن باشند، حذف کرده است. به گفته تحلیلگر معروف به XRP، Jaydee در حال نزدیک شدن به افزایش سرسام آور در مناطق قیمت جدید است.
با توجه به پیش بینی قیمت اخیر توسط Jaydee تحلیلگر ارزهای دیجیتال، روزهای XRP کمتر از 1 دلار ممکن است خیلی زود به پایان برسد. این تحلیلگر هنگام به اشتراک گذاشتن یک پیش بینی فوق العاده صعودی در پلتفرم رسانه اجتماعی X این را اعلام کرد. قبل از سرمایه گذاری در بازار کریپتو باید آینده ارزهای دیجیتال در ایران را بررسی کرد.
طبق نمودار قیمت دو هفته ای XRP/USD که توسط تحلیلگر به اشتراک گذاشته شده است، یک خط روند شش ساله در نهایت به پایان خود نزدیک می شود. این بسته شدن خط روند می تواند نشانه شروع یک روند صعودی بزرگ باشد. تحلیل فنی Jaydee بر اساس مقیاس قیمت غیر لگاریتمی برای ریپل و یک اتفاق قبلی است.
علیرغم نوسانات قیمت در شش سال گذشته، ریپل از زمان اوج رکورد 3.40 دلاری خود در سال 2017 به طور گسترده در یک کانال نزولی معامله شده است. خط مقاومت بالایی حدود 1.90 دلار افزایش یافته است، در حالی که خط حمایت پایین در طول بازار نزولی چند ساله بالای 0.14 دلار بوده است. با این حال، اقدام اخیر قیمت نشان می دهد که کل روند نزولی 6 ساله در حال حاضر به سمت اوج می رود. محدوده انقباض فضای کمتر و کمتری برای ریپل برای نوسان بین مقاومت و پشتیبانی باقی می گذارد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/xrp-6-year-trendline-draws-to-a-close-analyst-predicts-1500-rally-to-7-5/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد پیش بینی افزایش 1400 درصدی برای XRP
سوال امنیتی :3+44 = ?