تحلیلگران می گویند قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار می رسد

نوشته شده در : 1403/04/06
تحلیلگران می گویند قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار می رسد

جستجو

تحلیلگران پیش بینی می کنند که قیمت بیت کوین(BTC) قبل از شروع سهموی به 50 هزار دلار کاهش می یابد. تعداد کمی از تحلیلگران بیت کوین اکنون معتقد هستند که قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار رسیده است. کوین تلگراف دلیل آن را بررسی می کند. می توان در صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش بیت کوین اقدام کرد.
به گفته یک تحلیلگر ارز دیجیتال، فرکانس شکست بیت کوین از سطوح مقاومت بالاتر باعث شکل گیری یک الگوی قیمت دوگانه شده است که به طور بالقوه می تواند باعث کاهش شدیدتر به 50 هزار دلار شود. مارکوس تیلن، بنیانگذار 10x Research در یادداشتی از تحلیلگران در 24 ژوئن توضیح داد که بیت کوین  به نظر می رسد از نظر فنی از الگوی دوتایی پیروی می کند و در حال حاضر آزمایش سطح پشتیبانی آن است.
زمانی که قیمت به دو قله مشابه با یک افت خفیف می رسد، یک الگوی رویه دوتایی شکل می گیرد و حمایت بالاتر از یک خط مشترک به اسم خط گردن حفظ می شود. این الگو معمولا زمانی برطرف می شود که قیمت به زیر خط گردن می شکند و به طور بالقوه به میزانی برابر با فاصله بین قله ها و خط گردن کاهش می یابد. مدیریت ریسک در صرافی های ارز دیجیتال خیلی مهم است.
این شکل گیری نمودار باید مورد اصلی ما باشد، مگر اینکه باطل شود. یکی از تحلیلگران مشهور بازار گفت که علاوه بر تاثیر مثبت انتخابات ایالات متحده و شاخص قیمت مصرف کننده در اواخر سال 2024 قیمت همچنان ممکن است اصلاح شدیدتری را تجربه کند.
تریدرها مشهور ارزهای دیجیتال از زمان هاوینگ در 20 آوریل در مورد قیمت بیت کوین گمانه کردند. این رویداد پاداش بلاک ماینر بیت کوین را 50 درصد کاهش داد. یکی از تریدرها نیز گفت که عملکرد قیمت بیت کوین بعد از چرخه نصف شدن سال 2016 همچنان به طور مشابه ادامه دارد و در حال کاهش در اوج های چرخه قبلی است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-analysts-forecast-btc-price-drop-to-50k-before-parabolic-run-begins

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگران می گویند قیمت بیت کوین به زیر 50 هزار دلار می رسد
سوال امنیتی :6+57 = ?