3 دلیل برای سرمایه گذاری روی ارز اتریوم(ETH)

نوشته شده در : 1403/05/23

جستجو

3 دلیل برای سرمایه گذاری روی ارز اتریوم(ETH)؛ اتریوم یکی از ارزهای مشهور در بازار است که به عنوان دومین بلاک چین بزرگ دنیا توجه بسیاری از افراد  را برای خرید اتریوم به خود جلب کرده است. در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران معتقد هستند که اتریوم یک سرمایه گذاری خوب است.
اتر یکی از ارزهای دیجیتال ارزشمند برای معامله گران و تریدرها به شمار می رود و قیمت اتریوم همیشه بازیگرهای زیادی را به بازار کشانده است. قیمت اتریوم تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. با زیر نظر گرفتن این عوامل می توان قیمت این ارز را پیش بینی کرد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد سودآوری سرمایه گذاری روی اتریوم ارائه شده و به بررسی 3 دلیل برای سرمایه گذاری روی اتریوم پرداخته شده است.

آیا سرمایه گذاری روی اتریوم سودآور است؟

سرمایه گذاری روی ارز اتریوم(ETH) یک فعالیت رایج در بازار کریپتو است. این ارز از نوسانات بالایی برخوردار می باشد. امروزه این دارایی های دیجیتال دارای بازارهایی به ارزش میلیاردها دلار هستند، ولی همچنان نمی توان به عنوان بازارهای با ثبات به آنها نگاه کرد. اتریوم پتانسیل زیادی برای رشد صعودی دارد که یکی از دلایل آن افزایش جذب ارزهای دیجیتال در سطح جهانی است. قبل از سرمایه گذاری در بازار کریپتو، باید آینده ارزهای دیجیتال در ایران را بررسی کرد
این روزها مردم ارزهای دیجیتال را به عنوان روش سرمایه گذاری جایگزین برای بازار سنتی مانند طلا، سهام، املاک می بینند. اتریوم طی سال های گذشته پذیرفته شده است و پذیرش هرچه بیشتر آن توسط سازمان ها و افراد دیگر تنها با گذشت زمان نمایان می شود. از آنجایی که قیمت اتریوم روز به روز افزایش می یابد، سرمایه گذاری روی اتریوم می تواند گزینه خوبی برای تریدرها باشد. اگر اتریوم بتواند تمام برنامه های خودش را اجرا کند، می تواند در بلند مدت رشد چشمگیری را تجربه کرده و سود زیادی به سرمایه گذاران خود هدیه دهد.

3 دلیل برای سرمایه گذاری روی اتریوم

نکته قابل توجه این است که مت هوگان مدیر ارشد سرمایه گذاری در Bitwise Asset Management که به عنوان بزرگ ترین ارائه دهنده صندوق های شاخص ارزهای دیجیتال در دنیا رتبه بندی می شود، در تفسیر اخیری که در X به اشتراک گذاشته شد، توضیح داد که چرا سرمایه گذاران باید تنوع سبد ارزهای دیجیتال خود را با افزودن اتریوم در کنار حفظ اتریوم در نظر بگیرند.
هوگان سه دلیل قانع کننده برای پذیرش ETH توسط سرمایه گذاران ارائه کرد، در حالی که دیدگاهی انتقادی برای باقی ماندن صرفا در بیت کوین سرمایه گذاری کرد. هوگان با تاکید بر اهمیت تنوع در سرمایه گذاری های کریپتو شروع کرد. او با تشبیهی با روزهای اولیه اینترنت اشاره کرد که پیش بینی اینکه کدام فناوری ها یا شرکت ها در بلندمدت تسلط خواهند داشت، چقدر دشوار است.
هوگان با بکارگیری این درس برای ارزهای دیجیتال، رویکردی متنوع را برای محافظت در برابر عدم قطعیت های مشابه توصیه کرد. ارزش بازار فعلی اتریوم تقریبا 420 میلیارد دلار است که قابل توجه است، ولی هنوز فقط یک سوم ارزش بازار 1.3 تریلیون دلاری بیت کوین است. با توجه به این ارقام، هوگان تخصیص اولیه 75 درصد بیت کوین و 25 درصد اتریوم را برای سرمایه گذارانی که به دنبال قرار گرفتن در معرض بازار گسترده هستند، پیشنهاد کرد.
علاوه بر این، هوگان به تفاوت های عملکردی بین بیت کوین و اتریوم می پردازد. او بیت کوین را در درجه اول به عنوان شکل جدیدی از پول توصیف کرد و بر انتخاب های طراحی آن با هدف افزایش کاربرد آن به عنوان یک سیستم پولی قوی تاکید کرد. در اینجا لازم به ذکر است که ساخت کیف پول اتریوم یکی از اولین قدم ها برای شروع معاملات اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد سودآوری سرمایه گذاری روی اتریوم ارائه شده و به بررسی 3 دلیل برای سرمایه گذاری روی اتریوم پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، اتریوم توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها را به خود جلب کرده است. از آنجایی که قیمت اتریوم مدام در حال افزایش است، سرمایه گذاری روی اتریوم گزینه مناسبی برای کاربران و تریدرها می باشد.

لینک مقاله: forbes

 

نظرات کاربران در مورد 3 دلیل برای سرمایه گذاری روی ارز اتریوم(ETH)
سوال امنیتی :1+84 = ?