کاهش قیمت بیت کوین با کاهش 42 درصدی تراکنش های نهنگ

نوشته شده در : 1403/04/06
کاهش قیمت بیت کوین با کاهش 42 درصدی تراکنش های نهنگ

جستجو

ارز بیت کوین(BTC) بعد از کاهش 42 درصدی تراکنش های نهنگ بیت کوین به زیر 63 هزار دلار سقوط کرد. تراکنش های بیت کوین به ارزش 100 هزار دلار یا بیشتر در دو روز گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در همین حال، بیت کوین به زیر 63 هزار دلار رسیده است. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرد.
نهنگ های بیت کوین در دو روز گذشته درست قبل از اینکه قیمت بیت کوین به زیر 63 هزار دلار سقوط کند، فعالیت تراکنش های خود را کاهش دادند. بر اساس داده های Santiment در 23 ژوئن، تعداد کل تراکنش های بیت کوین طی دو روز گذشته 9923 مورد بود که 42 درصد کاهش نسبت به 17091 تراکنش ثبت شده در دو روز قبل را نشان می دهد.
تغییر در رفتار نهنگ های بیت کوین
طبق داده های CoinMarketCap از 64600 دلار به 63400 دلار کاهش یافته و از آن زمان به بعد به 62500 دلار در زمان انتشار کاهش یافته است. در همین حال، به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant معامله گران نهنگی که روی قیمت بیت کوین شرط بندی می کنند نیز یک قدم به عقب برداشته اند. قبل از سرمایه گذاری در بازار کریپتو، باید آینده ارزهای دیجیتال در ایران بررسی شود.
کی یانگ جو به قرمز شدن جریان بین مبادله ای به عنوان دلیل کاهش اشاره کرد. IFP حرکات بیت کوین را بین مبادلات نقطه ای و مشتقه ردیابی می کند که منعکس کننده احساسات بازار است. قرمز شدن IFP نشان دهنده افزایش تریدرهایی است که بیت کوین خود را از مبادلات مشتقه خارج می کنند که پلتفرم هایی هستند که برای وارد کردن قراردادهای مالی بر اساس قیمت آتی بیت کوین استفاده می شوند. شاخص ترس و طمع کریپتو که احساسات بازار رمز ارزها را اندازه گیری می کند، به امتیاز 51 سقوط کرد که کمترین میزان در 51 روز گذشته از زمانی که بیت کوین به زیر سطح بحرانی 60 هزار دلار رسیده است و به 59100 دلار رسیده است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-price-critical-support-level-whale-transactions-btc

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کاهش قیمت بیت کوین با کاهش 42 درصدی تراکنش های نهنگ
سوال امنیتی :6+89 = ?