بررسی تاثیر مایک فلود در پذیرش سیاست های کریپتویی

نوشته شده در : 1403/05/22

جستجو

طبق خبرهای منتشر شده، مایک فلود کنگره آمریکا را به سمت حرکت به سیاست های کریپتویی تشویق می کند! آمریکا یکی از کشورهای حامی ارزهای دیجیتال است که همواره قوانین و مقررات جدیدی در خصوص رمز ارزها منتشر می شود. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کرد.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که ارزش آنها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. ارزهای دیجیتال توسط کشورها و دولت های مختلفی مورد استقبال قرار گرفته اند. آمریکا یکی از کشورهایی است که اخیرا از دارایی های دیجیتال به خصوص بیت کوین حمایت می کند. در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی رمز ارزها در آمریکا ارائه شده و به بررسی تشویق کنگره آمریکا توسط مایک فلود پرداخته شده است.

وضعیت فعلی رمز ارزها در آمریکا

در خصوص قانون گذاری رمز ارزها در کشور آمریکا، هیچ قانونی در سطح فدرال وجود ندارد که به طور مستقیم درباره دارایی های دیجیتال تنظیم شده باشد. با این حال، هر ایالت در آمریکا می تواند قوانین و مقررات خود را در این زمینه مشخص کند. برای مثال، در چندین ایالت مجوزهای خاصی برای پلتفرم های معاملاتی وجود دارد که برای فعالیت در آن ایالت، باید از آن مجوزها دریافت شود. ایالت نیویورک بخشی به اسم دپارتمان مالی را برای نظارت بر صرافی های ارز دیجیتال ایجاد کرده است.
به طور کلی، ارزهای دیجیتال در ایالت متحده آمریکا به عنوان ارزهای مجازی، دارایی های دیجیتال یا کریپتو شناخته می شوند. این تنوع در نام گذاری ناشی از این است که هنوز تعریف مشخصی از رمز ارزها در قوانین و مقررات آمریکا وجود ندارد و هر کمیته و سازمانی ممکن است از اسم های مختلفی استفاده کند تا به آنها ارجاع دهد. علاوه بر این، برخی از لایحه ها و مقررات مربوط به رمز ارزها توسط کنگره آمریکا و ایالت ها تسلیم مراجع قانون گذار شده است. مدیریت ریسک در صرافی های ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مسائل مهم در مورد ارزهای دیجیتال بررسی تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال است.

تشویق کنگره آمریکا توسط مایک فلود در خصوص رمز ارزها

نکته قابل توجه این است که مایک فلود، قانونگذار دوره دوم از نبراسکا نقش اصلی را در تلاش برای حرکت کنگره به سمت سیاست کریپتو ایفا کرده است. همچنین مایک فلود، نماینده جمهوری خواه، قانون گذار دوره دوم از نبراسکا ممکن است نامزدی بعید به نظر برسد کهدرباره سیاست ارزهای دیجیتال در کنگره تلاش می کند. با این حال، او در ماه مه زمانی که همکارانش با رای دادن به اولین تصویب کننده دو معیار که قوانینی را برای صنعت وضع می کرد، اقدام تاریخی انجام دادند، بازیگر اصلی بود.
این اوج تلاش مایک فلود بود که هر دو قانون را همراه با گروه کوچکی از همکارانش حمایت کرد. آنها مقدار زیادی از حمایت دو حزبی را برای قانون نوآوری مالی و فناوری برای قرن بیست و یکم و پیشنهاد دیگری که قانون کمیسیون بورس و اوراق بهادار معروف به SAB-121 را لغو می کند، به دست آوردند. فلو در مصاحبه ای با کوین تلگراف با اشاره به رای گیری FIT21 گفت که اگر به من می گفتید که ما 71 رای از دموکرات های مجلس نمایندگان دریافت می کردیم، هیچ وقت باور نمی کردم. این اقدام به پروژه های ارز دیجیتال اجازه می دهد تا گواهی کنند که توکن هایشان کالا هستند. فلود بعد از پیروزی در انتخابات، در ژوئیه 2022 به کنگره پیوست. یعنی او فقط مقدار کمی از ارشدیت نسبت به همکاران سال اول خود دارد. یکی از سوالاتی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که چرا قیمت بیت کوین به صورت ناگهانی ریزش کرد؟ یکی دیگر از مسائل مهم در مورد ارزهای دیجیتال تاثیر ارزهای دیجیتال در حوزه مالی و مالیاتی است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی رمز ارزها در آمریکا ارائه شده و به بررسی تشویق کنگره آمریکا توسط مایک فلود پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، آمریکا یکی از کشورهای پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال است. هیچ قانونی در آمریکا در سطح فدرال نیست. مایک فلود یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کنگره آمریکا را به سمت حرکت به سیاست های کریپتویی تشویق می کند.
لینک مقاله: dowjones

 

نظرات کاربران در مورد بررسی تاثیر مایک فلود در پذیرش سیاست های کریپتویی
سوال امنیتی :5+56 = ?