بررسی دقیقت ناحیه 62 هزار دلار قیمت بیت کوین

نوشته شده در : 1403/05/23

جستجو

ارز دیجیتال بیت اکنون بالای 62 هزار دلار معامله می شود! بیت کوین در روز گذشته کاهش شدیدی را تجربه کرد، ولی خیلی زود توانست این ریزش خودش را جبران کند و دوباره به اعداد بالاتری برسد. بیت کوین(BTC) تلاش می کند تا خودش را بالای 62 هزار دلار نگه دارد.
پیگیری اخبار، تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین به عنوان محبوب ترین ارز دیجیتال به شما در خرید بیت کوین و فروش بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال و حتی سایر رمز ارزها کمک زیادی می کند. بیت کوین نوعی ارز رمزنگاری شده است که مبتنی بر فناوری بلاک چین می باشد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد زمان خرید بیت کوین ارائه شده و به بررسی رسیدن بیت کوین به 62 هزار دلار پرداخته شده است.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

در حالی که شاهد حرکت صعودی در بازار ارزهای دیجیتال هستیم، انتظارات برای رشدهای بیشتر در سال جدید افزایش یافته است. مواردی مانند چهارمین هاوینگ و ETF اسپات بیت کوین، قیمت این ارز را تحت تاثیر قرار دادند. افزایش علاقه موسسات به بازار رمز ارزها را می توان از مهم ترین عوامل نگاه خوشبینانه به آینده بیت کوین دانست. اکنون بیت کوین آماده است تا خودش را تا مرز 100 هزار دلار نیز برساند. قیمت بیت کوین به همین زودی بالا می رود و دارندگان آن سود زیادی به دست می آورند.
با افزایش تقاضا برای بیت کوین به ویژه در مواجهه با عرضه محدود، قیمت احتمالا افزایش می یابد. برعکس زمانی که تقاضا کاهش پیدا می کند یا راکد می شود، ارز دیجیتال با فشار نزولی روبرو می شود و ممکن است قیمت ها ریزش کند. بیت کوین اکنون با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر بیت کوین بتواند مقاومت های فعلی خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند به قیمت های بالاتری برسد. آینده ارزهای دیجیتال در ایران درخشان است.

آیا قیمت بیت کوین بالای 62 هزار دلار باقی می ماند؟

قیمت بیت کوین(BTC) به بالای 62 هزار دلار باز می گردد، ولی تریدرها مطمئن نیستند که آیا روند نزولی بیت کوین به پایان رسیده است یا خیر. قیمت بیت کوین در 24 ژوئن به پایین ترین حد خود در شش هفته گذشته رسید، قبل از اینکه خریداران وارد عمل شوند و کمتر از 24 ساعت بعد قیمت را به بالای 62 هزار دلار برگردانند.
تریدر محبوب Jelle اذعان کرد که برخی از علاقه خریدار به پایین ترین سطح بازگشته است و منطقه 60 هزار دلاری به عنوان حمایت عمل می کند. این تحلیلگر در پستی در 25 ژوئن در X نوشت که اگر بیت کوین امروز بتواند در بازه زمانی پایین تری قفل شود، فکر می کنم قبل از پایان هفته آن را به 63500 دلار برگردانیم. همچنین این تریدر به شرایط فروش بیش از حد قیمتبیت کوین بعد از کاهش آن به 58400 دلار در 14 ژوئن اشاره کرد و به شباهت های بین قیمت فعلی و زمانی که بیت کوین در اوت 2023 حدود 26 هزار دلار معامله شد، اشاره کرد.
در حالی که چرخه سال 2024 متفاوت است، با تولید بیت کوین قبل از هاوینگ یارانه های بلوک بالاترین رکورد جدیدی را تولید می کند، شواهد زیادی نشان می دهد که تندترین سود بیت کوین هنوز در پیش است. برای Jelle شاخص قدرت نسبی یک عامل مساعد اصلی است. RSI یک اندیکاتور نوسانی پیرو روند است که میزان خرید یا فروش بیش از حد دارایی در یک سطح مشخص را نشان می دهد. یکی از سوالات در مورد بیت کوین این است که اصلا هدف از پیدایش بیت کوین چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد زمان خرید بیت کوین ارائه شده و به بررسی رسیدن بیت کوین به 62 هزار دلار پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. بیت کوین اکنون در بالای سطح 62 هزار دلار قرار دارد. این ارزش تلاش می کند تا همچنان بالای 62 هزار دلار باقی بماند و خودش را به اعداد بالاتری برساند.

لینک مقاله: investopedia

 

 

نظرات کاربران در مورد بررسی دقیقت ناحیه 62 هزار دلار قیمت بیت کوین
سوال امنیتی :9+94 = ?