FBI برای دستگیری بنیانگذار OneCoin جایزه تعیین کرد

نوشته شده در : 1403/04/08
FBI برای دستگیری بنیانگذار OneCoin جایزه تعیین کرد

جستجو

ملکه ارز دیجیتال تحت تعقیب است. FBI جایزه 5 میلیون دلاری را برای دستگیری بنیانگذار OneCoin تعیین می کند. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرد. با معامله ارزهای دیجیتال می توان سود زیادی به دست آورد.
نکته قابل توجه این است که دولت ایالات متحده اخیرا برای هرگونه اطلاعاتی که باعث دستگیری روجا ایگناتوا، بنیانگذار OneCoin شود، جایزه قابل توجهی تا سقف 5 میلیون دلار اعلام کرده است. این تحول به عنوان بخشی از تحقیقات مشترک مقامات بلغارستانی و آمریکایی در مورد یک سطح کلاهبرداری مالی و پولشویی در مقیاس بزرگ انجام شده است.
بوریسلاو سارافوف، دادستان موقت بلغارستان بر تلاش های مشترک بین سازمان های مجری قانون بلغارستان و ایالات متحده در رسیدگی به این پرونده تاکید کرد. سارافوف بر تحقیقات در حال انجام در هر دو کشور علیه ایگناتوا که با اتهامات مربوط به طرح هرمی مالی بدنام OneCOin مواجه است، تاکید کرد.
علاوه بر این، سارافوف طرح هایی را برای شروع مراحل قانونی در بلغارستان، با هدف اتهام غیابی ایگناتوا و تسهیل توقیف دارایی های به دست آمده از راه های غیرقانونی فاش کرد. کنت مرتن، سفیر ایالات متحده بر سنگینی اتهامات علیه ایگناتوا تاکید کرد و طرح OneCoin را به عنوان یکی از بزرگترین کلاهبرداری های تاریخ نامید. مدیریت ریسک در صرافی های ارز دیجیتال خیلی مهم است.
گفته می شود قربانیان این طرح بیش از 4 میلیارد دلار کلاهبرداری کرده اند. پلامن تونچف، رئیس آژانس دولتی امنیت ملی بلغارستان نقش ایگناتوا را در طرح OneCoin روشن کرد و آن را به عنوان یک عملیات مالی متقلبانه توصیف کرد که بسیار شبیه یک طرح هرمی است.
داستان OneCoin به سال 2014 برمی گردد، زمانی که Ruja Ignatova این شرکت را تاسیس کرد و ادعا کرد که مانند هر ارز دیجیتال دیگری کار می کند. با این حال، مشخص شد که هیچ مدل یا سیستم پرداخت بلاک چین معتبر OneCoin وجود ندارد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/crypto-queen-wanted-fbi-puts-5-million-price-tag-on-onecoin-founders-arrest/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد FBI برای دستگیری بنیانگذار OneCoin جایزه تعیین کرد
سوال امنیتی :9+60 = ?