کیف پول متعلق به دولت آلمان 54 میلیون دلار بیت کوین فروخت

نوشته شده در : 1403/04/08
کیف پول متعلق به دولت آلمان 54 میلیون دلار بیت کوین فروخت

جستجو

دولت آلمان 900 بیت کوین ارسال شده به کوین بیس و کراکن را تخلیه می کند. فشار فروش بیشتر از سوی دولت آلمان می تواند قیمت بیت کوین را به زیر مرز 60 هزار دلار کاهش دهد. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرد.
یک کیف پول ارز دیجیتال با برچسب دولت آلمان، بیش از 54 میلیون دلار بیت کوین فروخته است. اولین تراکنش 200 BTC به صرافی کوین بیس ارسال شد، در حالی که انتقال دوم 200 BTC به صرافی کراکن ارسال شد. با این حال، سومین تراکنش به ارزش 500 بیت کوین یا بیش از 30 میلیون دلار به کیف پول دیگری ارسال شد که طبق گفته ارائه دهنده اطلاعات روی زنجیره Arkham Intelligence ناشناخته باقی مانده است.
در حالی که این کیف پول ناشناخته باقی مانده است، این اولین بار نیست که دولت آلمان با آن تعامل می کند. دولت آلمان قبلا 800 بیت کوین را در 20 ژوئن و 500 بیت کوین دیگر را در 19 ژوئن تنها شش روز پیش به این آدرس ارسال کرده بود. به گفته Arkham Intelligence بعد از نقل و انتقالات امروز، این کیف پول همچنان دارای 46359 بیت کوین است. آینده ارزهای دیجیتال در ایران درخشان است.
این کیف پول با برچسب دولتی بیش از 2.8 میلیارد دلار بیت کوین دارد و می تواند فشار فروش قابل توجهی را ایجاد کند که می تواند قیمت بیت کوین را به زیر علامت روانی کلیدی 60 هزار دلار برساند. طبق داده های Bitstamps قیمت بیت کوین در یک روند نزولی بوده و 11 درصد در نمودار ماهانه و بیش از 7 درصد در هفتگی سقوط کرده است و طبق داده های Bitstamp کمی بالاتر از 61 هزار دلار معامله می شود.
به گفته تحلیلگر محبوب ویلی وو، الگوهای نمودار فنی نشان می دهد که بیت کوین ممکن است تا چهار هفته قبل از سرگیری افزایش قیمت خود اصلاحاتی را تجربه کند. این کیف پول با برچسب دولت آلمان برای اولین بار در 19 ژوئن زمانی که انتقال 6500 بیت کوین به ارزش بیش از 425 میلیون دلار را انجام داد، باعث ایجاد سوء ظن در مورد فروش احتمالی بیت کوین شد. در پایان اشاره به این موضوع ضروری است که یکی از روش های موفقیت در بازار ارز دیجیتال شناخت مدیریت ریسک در صرافی‌های ارز دیجیتال است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/german-gov-sells-900-bitcoin-400-btc-coinbase-kraken

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول متعلق به دولت آلمان 54 میلیون دلار بیت کوین فروخت
سوال امنیتی :6+89 = ?