بررسی محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

نوشته شده در : 1403/04/09

جستجو

از بیت کوین و اتریوم گرفته تا Dogecoin و Tether، هزاران نوع ارز دیجیتال مختلف وجود دارد؛ بنابراین زمانی که شما تازه در دنیای ارزهای دیجیتال شروع به کار کرده اید ممکن است گیج کننده باشد. زمانی که بیت کوین برای اولین بار راه اندازی شد، هیچکس نمی توانست پیش بینی کند که امروز بازار چگونه خواهد بود.  قبل از خرید ارز دیجیتال از صرافی ارز دیجیتال باید تجزیه و تحلیل هایی را انجام دهید. دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد است و تقریباً هر روز سکه ها و بلاک چین های جدیدی ظهور می کنند. به همین دلیل ما در این مقاله ارزهای دیجیتال برتری را که باید سال 2024 و پس از آن سرمایه‌گذاری کنید را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بررسی محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال

بیت کوین احتمالاً اولین ارز دیجیتال بزرگی بود که وارد بازار و سال 2009 راه اندازی شد، اما بسیاری از ارزهای رمزپایه دیگر حتی اگر به بزرگی نسخه اصلی نباشند، محبوب شده اند. فناوری ارز دیجیتال بسیار پیشرفت کرده است. در ادامه محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 را بررسی خواهیم کرد.

Bitcoin

شروع لیست ما بیت کوین کلاسیک است. بیت‌کوین به‌عنوان اصلی‌ترین و با ثبات‌ترین ارز دیجیتال، تا یک سال دیگر پادشاه بلاک چین باقی می‌ماند. بیت کوین ممکن است روند سرمایه گذاری جدیدی نباشد که مردم به اندازه چند سال پیش با آن تجارت می کنند، اما یک روند مهم است. بیت کوین ثبات و موارد واقعی را به عنوان وسیله ای مناسب برای ذخیره ارزش و انتقال آن ثابت کرده است.

Ethereum

محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

در حالی که بیت کوین بلاک چین را به عنوان یک ارز دیجیتال امن ایجاد کرد، اتریوم قابلیت های این فناوری را گسترش داد تا به عنوان یک پلت فرم محاسباتی برای مدیریت برنامه های غیرمتمرکز عمل کند. با استفاده از قراردادهای هوشمند و داده های توکن شده در شبکه اتریوم، توسعه دهندگان می توانند محصولات، خدمات و کسب و کارهای دیجیتالی جدید بدون مرزهای جغرافیایی یا حقوق انحصاری ایجاد کنند. کسب درامد از ارزهای دیجیتال این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. این اکوسیستم منبع باز سال 2023 شاهد انفجاری از نوآوری در پلتفرم های DeFi، NFT ها، بازی های رمزنگاری شده و موارد دیگر خواهد بود.

Tether

غلبه بر نوسانات مرتبط با ارزهای رمزپایه، تتر، یکی از بزرگ‌ترین و نقدشونده‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار است. همانطور که از نام آن پیداست، USDT  برای حفظ ارزش خود به دلار آمریکا متصل است. این امر به معامله‌گران، کارگزاران و سرمایه‌گذاران دارایی ایمن در بازار ارزهای دیجیتال می‌دهد که می‌توانند بدون مراجعه به یک بانک یا صرافی، از یک ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگر تبدیل شوند. USDT راه حلی برای تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال است.

Binance Coin

در حالی که بیت کوین و اتریوم به خودی خود ارزها و پلتفرم هایی هستند، ماموریت بایننس کوین این است که به عنوان توکن اصلی که قادر به تجارت بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان به همین نام است، عمل کند. BNB را می توان در صرافی بایننس برای پرداخت کارمزد معاملات، کارمزد معاملات، دسترسی به خریدهای توکن ویژه و دریافت پرداخت برای سایر محصولات و خدمات بایننس استفاده کرد. این ارز یکپارچه در اکوسیستم قدرتمند Binance است.

USD Coin

محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

تتر و کوین USD از بهترین استیبل کوین‌هایی هستند که به دلار آمریکا برای تامین نقدینگی و ثبات قیمت در بازارهای ارزهای دیجیتال و برنامه‌های DeFi متصل شده‌ اند. USDC که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، می تواند در انواع پروتکل های مالی و راه حل های پرداخت ارزهای دیجیتال ادغام شود و می تواند به عنوان پیوندی برای دسترسی به استخرها، وجوه و غیره استفاده شود.

Toncoin

از میان پلتفرم‌ های بلاک چین «قاتل اتریوم» که هدفشان توسعه اپلیکیشن ‌های کوچک ‌تر، سریع ‌تر و غیرمتمرکز است، Toncoin شبکه باز برخی از بزرگترین وعده‌ ها را برای سال جدید نشان می‌دهد. این پلتفرم به‌عنوان شبکه باز تلگرام برای برنامه پیام‌ رسانی رمزگذاری ‌شده تلگرام شروع به کار کرد. سیستم مبتنی بر توکن TON که بر اساس محاسبات موازی ساخته شده است، سرعت تراکنش های سریعی را امکان پذیر می کند که با افزایش پذیرش، سود زیادی ایجاد کند.

Dogecoin

آنچه در سال 2013 به عنوان یک میم خنده دار شروع شد، به یکی از محبوب ترین و پذیرفته ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. داستان Dogecoin یک مطالعه موردی در قدرت یک جامعه پویا و رشد ویروسی است. اگرچه هدف اصلی DOGE ایجاد درآمد بدون محدودیت برداشت سخت است که ممکن است به اندازه بیت کوین قوی نباشد، پایگاه بزرگ کاربران و مصرف کنندگان آن را راهی سرگرم کننده و راحت برای ورود به ارزهای دیجیتال می دانند.

XRP

هدف XRP این است که به عنوان یک "پل" ارز دیجیتال برای تسهیل تراکنش های فرامرزی بین انواع ارزها و دارایی ها عمل کند. هدف کاهش زمان انتقال کند و کارمزدهای بالای مورد نیاز سوئیفت و شرکای حساب بانکی آن است. پس از یک نبرد حقوقی چند ساله با SEC، ریپل سال 2023 برنده شد و آماده است تا پذیرش و ادغام با شرکای مالی سنتی را گسترش دهد. XRP نقش مهمی در پرداخت ها و تراکنش های جهانی پس از سال 2024 خواهد داشت.

ارزهای دیجیتال برای چه مواردی استفاده می شوند؟

محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

اگرچه بسیاری از مردم برای مقاصد سرمایه گذاری پول می خرند، اما اکنون می توان از بیشتر پول برای خرید کالا و خدمات استفاده کرد. برای مشتریان، این یک امتیاز بزرگ برای پذیرش سایر معاملات است. از آنجا که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال رمزنگاری خود را نگه می دارند، این تراکنش ها به صورت همتا به همتا هستند و انتقال مشتریان و همتایان به یکدیگر را آسان می کند.

کلام آخر:
در مقاله بررسی محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024با این ارزها آشنا شده اید. بازار ارزهای دیجیتال در سال ‌های اخیر کاملاً بی ‌ثبات بوده است. بازار صعودی در چند ماه گذشته تحت کنترل بوده است و سرمایه‌گذاری ‌ها و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را به آینده امیدوار کرده است. شناسایی بهترین ارز دیجیتال برای خرید امروز دشوارتر از همیشه به دلیل تعداد زیاد ارزهای دیجیتال موجود است. به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری های ارز دیجیتال خود را متنوع کنید و مقداری از پول خود را در پروژه های کوچکتر سرمایه گذاری کنید.

منبع مقاله: https://staxpayments.com/blog/most-popular-cryptocurrencies/

 

نظرات کاربران در مورد بررسی محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024
سوال امنیتی :1+60 = ?