ETF بیت کوین بلک راک رکورد روزانه ورودی را شکست

نوشته شده در : 1403/05/05
ETF بیت کوین بلک راک رکورد روزانه ورودی را شکست

جستجو

صندوق قابل معامله خرید بیت کوین در بورس بیت کوین (ETF) بلک راک با ورود بیش از 523 میلیون دلار در روز دوشنبه، بزرگترین روز ورودی خود را در بیش از 4 ماه گذشته به ثبت رسانده است. ورودی های 22 جولای کل دارایی های تحت مدیریت IBIT را به 333,000 BTC، به ارزش حدودا می رساند. 
این هفتمین روز ثبت IBIT برای دلار آمریکا است. IBIT در 18 مارس با استفاده از استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین، زمانی که 849 میلیون دلار بیت کوین به این صندوق اضافه شد، شاهد بزرگترین ورودی یک روزه خود بود. طبق اطلاعات FarSide Investors، دومین روز بزرگ ثبت شده در تاریخ 5 مارس رخ داد، زمانی که صندوق شاهد 788 میلیون دلار ورودی بود.
ورودی های بزرگ به صندوق بلک راک در همان روزی بود که فهرستی از ETF های نقطه ای اتر برای تجارت در ایالات متحده تایید شد. تحلیلگران صنعت انتظار دارند که ETF های نقطه ای اتر 10 تا 20 درصد جریان هایی را که ETF های بیت کوین از زمان راه اندازی در ژانویه ایجاد کرده اند، ایجاد کنند.
در همین حال، بسیاری از تحلیلگرانی که در 21 جولای با کوین تلگراف صحبت کردند، نسبت به بیت کوین در کوتاه مدت تا میان مدت خوش بین هستند. آنها به انصراف جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده از رقابت های ریاست جمهوری و افزایش انتخابات ترامپ به عنوان یک کاتالیزور قوی برای قیمت بیت کوین اشاره کردند.
مارکوس تیلن، بنیانگذار 10x Research حدس می‌زند که احتمال زیادی وجود دارد که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه، در کنفرانس آینده بیت‌کوین 2024 در نشویل، تنسی، در 25 ژوئیه اعلامیه غافلگیرکننده ‌ای مبنی بر تبدیل بیت کوین به یک دارایی ذخیره استراتژیک بدهد.
تیلن گفت که این می تواند منجر به حرکت "پارابولیک" در قیمت بیت کوین در هفته های آینده شود. برایان کورشن، موسس شرکت مدیریت دارایی های رمزنگاری شده DAIM در 22 ژوئیه این پیش بینی را تکرار کرد و گفت که احتمال خوبی وجود دارد که ترامپ بیت کوین را به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک در کنفرانس ثبت کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/blackrock-bitcoin-etf-inflows-biggest-since-march

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ETF بیت کوین بلک راک رکورد روزانه ورودی را شکست
سوال امنیتی :3+44 = ?