چه چیز در انتظار آینده قیمت شیبا اینو است؟

نوشته شده در : 1403/05/09

جستجو

تصور کنید که 8000 دلار را در یک سرمایه گذاری سوداگرانه ریخته اید، تا چند ماه بعد برگردید و تعادل بیش از 5.7 میلیارد دلار را مشاهده کنید. اگرچه این امر ممکن است غیرممکن و غیر واقعی به نظر برسد، اما این یک داستان واقعی است که با ظهور نجومی شیبا اینو (SHIB) ممکن شد. با این حال، با کمک هوش مصنوعی (AI)، در اینجا پیش‌بینی ‌هایی وجود دارد که SHIB می‌تواند در سال ‌ها و دهه‌ های آینده کجا معامله کند. Shiba Inu یک میم سکه است که سال 2020 عرضه شد و در طول بازار صعودی 2021 به صحنه آمد. با ورود شیبا اینو، تقاضا برای خرید شیبا افزایش یافته است. سال 2021، توکن به ارزش بازار 32.84 میلیارد دلار رسید و علیرغم کاهش شدید از این ارزش، SHIB در اوایل سال 2024 در جدول بالا رفت. ارزش بازار بیش از 18 میلیارد دلار را دوباره به دست آورده است و اکنون در رتبه بندی CoinMarketCap در رده یازدهم قرار دارد.

شیبا اینو چیست؟

ارز دیجیتال شیبا اینو که سال 2020 آغاز شد، یک پروژه میم سکه است که امیدوار بود بتواند از هیاهوی پیشین اصلی خود، Dogecoin (DOGE) استفاده کند. با این حال، توکن به سرعت به شهرت رسید و سازندگان تصمیم گرفتند ببینند چگونه می توانند پروژه را به سطح بعدی برسانند. این افزایش به دلیل توجه آنلاین افرادی مانند ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم و ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا بود. این توکن روی زنجیره اتریوم و با استفاده از استاندارد توکن ERC-20 و استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین ساخته شده است. در ابتدا، توکن فقط به عنوان نوعی پرداخت مورد استفاده قرار می گرفت. کاربران می توانند توکن های SHIB را برای یکدیگر ارسال کنند یا آنها را به عنوان سرمایه گذاری نگه دارند. با این حال، محبوبیت عظیم توکن فرصت های جدیدی را برای رشد و گسترش به ارمغان آورد.

آیا شیبا اینو از بالاترین سطح تاریخ عبور خواهد کرد؟

در اوج خود، SHIB دارای قیمت 0.00008845 دلار بود، با ارزش بازار حدود 43 میلیارد دلار، که در اکتبر 2021 به دست آمد. برای اینکه قیمت به بالاترین حد تاریخ (ATH) برسد، باید بیش از 400 درصد افزایش یابد. در حالی که این غیرممکن نیست و قبلا انجام شده است، برای رسیدن به یک ATH جدید نیاز به مقدار زیادی فعالیت خرید دارد. در اینجا بررسی تفاوت های دوج کوین و شیبا اینو به عنوان دو رقیب برای سرمایه گذاری خالی از لطف نخواهد یود.

پیش بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) سال 2025

Changelly چشم انداز خوش بینانه ای در مورد Shiba Inu تا پایان سال 2025 دارد. حداقل قیمت SHIB در سال 2025 0.000041 دلار پیش بینی می شود، در حالی که حداکثر قیمت آن می تواند 0.000049 دلار باشد. Changely انتظار دارد که به طور متوسط در حدود $0.000042 معامله شود. از قیمت های فعلی، این تقریباً 113 درصد بازگشت سرمایه خواهد بود. پیش‌بینی قیمت SHIB 2025 CoinCodex نیز خوب به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود این سکه با حداکثر قیمت 0.00007593 دلار معامله شود. یکی از مسائل مهم اخیر در مورد ارز اتریوم بررسی تاثیر جریان ETF بر قیمت اتریوم است.

آیا SHIB ارزش خرید دارد؟

در ظاهر، SHIB ارزش زیادی خارج از تسهیل پرداخت ها ندارد. با این حال، یک جامعه قوی طی چندین سال گذشته این توکن را به ارتفاعات جدیدی سوق داده است. اگر مایل به تحمل خطرات مرتبط با چنین پروژه ای هستید، SHIB به طور بالقوه می تواند یک سرمایه گذاری سودآور باشد. با این حال، مهم است که قبل از سرمایه گذاری، میزان تحمل ریسک و اهداف مالی خود را درک کنید.

کلام آخر:
به طور کلی، Shiba Inu دارای یک جامعه قوی، توکنومیک عالی، و تیمی است که در حال انجام کار خارق‌العاده‌ ای برای توسعه پروژه برای برآورده کردن نیازهای اکوسیستم گسترده‌تر اتریوم است. با این حال، پروژه امضا شده آن، Shibarium، اخیرا راه اندازی شده است. با ارزش بازار تقریباً 19 میلیارد دلاری، فقط 57 درصد از رکورد تاریخی خود، SHIB ممکن است در صورت ورود بازار ارزهای دیجیتال به بازار واقعی صعودی، فضایی برای فعالیت داشته باشد - که برخی می گویند ما در حال حاضر در آن هستیم و ابزار مفید و استفاده از آن هستیم. -مورد سکه همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

منبع مقاله: coincheckup

 

نظرات کاربران در مورد چه چیز در انتظار آینده قیمت شیبا اینو است؟
سوال امنیتی :8+98 = ?