تحلیلگر می گوید اتریوم به 8000 دلار خواهد رسید

نوشته شده در : 1403/05/03
تحلیلگر می گوید اتریوم به 8000 دلار خواهد رسید

جستجو

یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده است که اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان، به بالاترین سطح تاریخ در حدود قیمت ۸۰۰۰ دلار خواهد رسید. خرید بیت کوین نیز در این زمان رشد خواهد کرد. با این حال، برای اینکه اتریوم به این هدف بلندپروازانه قیمت برسد، این تحلیلگر تاکید کرد که ارز دیجیتال باید شرایط کلیدی خاصی را برآورده کند.
یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال با نام «بلانتز» در X (توئیتر سابق) با استفاده از استراتژی های سرمایه گذاری در بیت کوین نسبت به چشم‌انداز آینده اتریوم ابراز خوش‌بینی کرده است. این تحلیلگر پیش‌بینی کرد که اتریوم می‌تواند در این چرخه بازار شاهد یک رشد بزرگ تا 8000 دلار باشد.
بلانتز ویدیویی را در 8 ژوئن از طریق حساب رسمی X خود به اشتراک گذاشت و در آن شرایط کلیدی را که اتریوم باید پیش از رسیدن به بالاترین رکورد جدید در حدود 8000 دلار بر آن غلبه کند، برجسته کرد. این تحلیلگر ارزهای دیجیتال خاطرنشان کرد که ETH/USD در حال حاضر به پایین ترین حد اخیر نزدیک شده است، در نتیجه، اتریوم می تواند به پایین ترین نقطه خود در این روند نزولی فعلی نزدیک شود.
این تحلیلگر فاش کرد که بعید است که اتریوم فوراً از نقطه پایین فعلی خود شروع به صعود کند. او تاکید کرد که ارز دیجیتال قبل از اینکه شاهد افزایش قیمت به 8000 دلار باشیم، باید حرکت نزولی بیشتری داشته باشد.
برای اینکه اتریوم نقشه راه خود را به قیمت 8000 دلار آغاز کند، بلانتز معتقد است که این ارز دیجیتال «باید به 2800 دلار برسد، پایین بیاید و بازگردد». پس از این، تحلیلگر فاش کرد که یک الگوی اصلاحی سه موجی به نام "ABC" تکمیل خواهد شد که به طور بالقوه نشان دهنده پایان روند نزولی اتریوم و آغاز یک حرکت صعودی قابل توجه است.
بلانتز همچنین در ویدیوی خود خاطرنشان کرد که اصلاح موج ABC اتریوم، قیمت ارز دیجیتال را به 6000 دلار می‌رساند قبل از اینکه عقب‌نشینی کند و دوباره به بالای چرخه‌ای در حدود 8000 دلار برسد. او انتظار دارد که اتریوم برای مدتی به صورت جانبی معامله شود و قبل از ورود به مرحله بهبود، سطوح پایین‌تری را آزمایش کند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/ethereum/ethereum-will-reach-8000/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد تحلیلگر می گوید اتریوم به 8000 دلار خواهد رسید
سوال امنیتی :3+43 = ?