آیا بیت کوین می تواند بالای مقاومت 52 هزار دلار باقی بماند؟

1402/11/28

با توجه به تحلیل های انجام شده، ارز بیت کوین(BTC) اکنون در بالای ناحیه 52 هزار دلار قرار دارد و اگر بتواند همچنان بالای این ناحیه باقی بماند، می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بیت کوین می تواند همچنان رشد کند؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، باید به نمودار قیمتی BTC/USDT مراجعه کرده و وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید. عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که از جمله از این عوامل می توان به اخبار و رسانه ها، عرضه و تقاضا و..... اشاره کرد. اخیرا بیت کوین توانسته تا به سطح 52 هزار دلار برسد و تثبیت دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی باقی ماندن بیت کوین بالای ناحیه 52 هزار دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده در بازار شناخته می شود که دو روز پیش توانست در پی یک افزایش قیمت، به سطح 52 هزار دلار برسد. قیمت این ارز حتی به 52400 دلار نیز رسید. با این حال، بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت 51800 دلار خرید و فروش می شود. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که نسبت به این نواحی عکس العمل نشان می دهد.
همانطور که در جریان هستید، سقف قیمتی بیت کوین، ناحیه 69 هزار دلار است که بعد از رسیدن به سقف قیمتی، وارد یک روند نزولی شد و تا سطح 20 هزار دلار نیز سقوط کرد. این ارز توانست با شروع سال 2024، وارد یک روند صعودی قوی شود و قیمت آن به سطح 52400 دلار افزایش یافت. به نظر می رسد این روند صعودی می تواند بیت کوین را به سقف قیمتی خود برساند و حتی از آن عبور کند. ارز بیت کوین با مقاومت های مهمی روبرو است که برای ادامه روند صعودی، باید بتواند این مقاومت ها را به سمت بالا بشکند. مقاومت فعلی بیت کوین، سطح 52500 است که اگر از این مقاومت عبور کند، می تواند به مقاومت 55 هزار دلار حمله کند.

آیا بیت کوین می تواند بالای 52 هزار دلار باقی بماند؟

قیمت بیت کوین توانست در یک هفته گذشته بیش از 9 درصد افزایش یابد و به سطح 52 هزار دلار برسد. گاوهای بیت کوین هیچ کمکی از آخرین داده های کلان ایالات متحده دریافت نمی کنند. چون 52 هزار دلار مقاومتی مهم در برابر ارز بیت کوین است. داده های سایت Cointelegraph و تریدینگ ویو نشان می دهد که قیمت بیت کوین راکد در آخرین جلسه معاملاتی هفته TradFi رخ داده است. بعد از انتشار دو روز قبل از انتشار شاخص قیمت مصرف کننده، اعداد شاخص قیمت تولیدکننده در ماه ژانویه به سر درد تورمی ایالات متحده اضافی شد.
علاوه بر این، خود بیت کوین روز قبل از Bitstamp به 52800 دلار رسید که بالاترین سطح آن از اواخر نوامبر 2021 بود، ولی گاوها با فشار فروشندگان روبرو شدند. تریدر معروف Skew با تجزیه و تحلیل بازه های زمانی چهار ساعته به اهمیت میانگین متحرک نمایی 21 دوره ای اشاره کرد که در حال حاضر حدود 51 هزار دلار است. همچنین او تاکید کرد که اکشن قیمت ناپایدار در اینجا با تعداد زیادی نوار داخلی، اساسا در همان تعادل روزانه بسته می شود. این به یک هفته چشمگیر اضافی کرد که در آن محصولات ETF شاهد باد بوم بودند. با وجود حذف بیت کوین بسیار بیشتر از مقداری که در روز به عرضه اضافی می شود، ETFها برخی ناظران بازار را عصبی می کند. در اینجا این سوال پیش می آید که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی باقی ماندن بیت کوین بالای ناحیه 52 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای برتر در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 51800 دلار معامله می شود که معامله گران و تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند و پیش بینی کردند که قیمت این ارز می تواند به سطح 55 هزار دلار برسد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین می تواند بالای مقاومت 52 هزار دلار باقی بماند؟
سوال امنیتی :4+60 = ?