رئیس CFTC خواستار مقررات جامع برای دارایی های دیجیتال به دنبال تاییدیه ETF است

رئیس CFTC خواستار مقررات جامع برای دارایی های دیجیتال به دنبال تاییدیه ETF است

نوشته شده در : 1402/11/08

رئیس CFTC خواستار مقررات جامع برای دارایی های دیجیتال به دنبال تاییدیه های ETF است. رئیس CFTC روستین بنهام، نگرانی های قابل توجهی را در مورد وضعیت فعلی مقررات ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال در طی یک سخنرانی در ناپل در مورد Ja مطرح کرد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید خبرهای پیرامون این رمز ارز را مطالعه کنید و وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که در یک سخنرانی مفصل که در 26 ژانویه در ناپل ایراد شد، روستین بهنام، رئیس CFTC گفت که تنظیم کننده ها باید تلاش های خودشان را برای نظارت بر صنعت نوظهور ارزهای دیجیتال بعد از تصویب ETFهای بیت کوین افزایش دهند که به معنی تنظیم این بخش نیست. بهنام نگرانی های قابل توجهی را در مورد وضعیت فعلی مقررات ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتال ابراز کرد.
سخرانی این شخص چالش ها و شکاف های نظارتی را در چشم انداز دارایی های دیجیتال که خیلی سریع در حال تغییر و تحول هستند، برجسته کرد و بر نیاز به نظارت جامع فدرال تاکید کرد. مقررات جامع مورد نیاز است. موضوع اصلی سخنان بهنام عدم وجود یک چارچوب قانونی برای بازارهای نقدی دارایی های دیجیتال بود. علاوه بر این، او بر خطرات و عدم قطعیت های ناشی از این فقدان مقررات، به ویژه در زمینه های حیاتی برای یکپارچگی بازار، مانند حل و فصل تجاری، تضاد منافع، گزارش داده ها، امنیت سایبری و حمایت از مشتری تاکید کرد.
بهنام تاکید کرد که این خلا قانونی منجر به اقدامات غیرشفاف و ناسازگار در بازار ارزهای دیجیتال می شود. رئیس CFTC همچنین به تایید اخیر SEC در مورد درخواست ها برای فهرست کردن و معامله سهام محصولات قابل معامله در بورس بیت کوین پاسخ داد. این مقررات بر آینده بیت کوین نیز تاثیر می گذارند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رئیس CFTC خواستار مقررات جامع برای دارایی های دیجیتال به دنبال تاییدیه ETF است
سوال امنیتی :5+82 = ?