ظهور شاخص تقاطع مرگ در نمودار بیت کوین، آیا سقوط در پیش است؟

نوشته شده در : 1403/05/21
ظهور شاخص تقاطع مرگ در نمودار بیت کوین، آیا سقوط در پیش است؟

جستجو

بنجامین کوون، تحلیلگر کریپتو، اخیراً درباره تأثیر شاخص متقاطع مرگ که دوباره در نمودار بیت کوین ظاهر شده است، صحبت کرده است. به لطف این شاخص، سطح قیمت 62000 دلار برای جلوگیری از سقوط مجدد قیمت بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال بسیار مهم شده است. کوئن در ویدئویی که در کانال یوتیوب خود منتشر کرد، خاطرنشان کرد که اگر بیت کوین نتواند بالای 62000 دلار در مسیر صلیب مرگ نگه داشته شود، در خطر سقوط است. بیت کوین پس از بهبودی پس از سقوط قیمت خود با تحلیل تکنیکال به زیر 50،000 دلار در 5 آگوست، تا 62000 دلار افزایش یافت.  افزایش به 62000 دلار باعث مرگ صلیب شد که اکنون قیمت های پایین تر برای پرچمدار ارز دیجیتال را تهدید می کند. شاخص متقاطع مرگ معمولاً نزولی در نظر گرفته می شود و نشان می دهد که ممکن است یک دوره طولانی کاهش قیمت برای دارایی مورد نظر در افق باشد. 

این تلاقی مرگ زمانی اتفاق می افتد که میانگین متحرک 50 روزه به زیر میانگین متحرک 200 روزه کاهش یابد. همانطور که Cowen فاش کرد، میانگین متحرک 50 روزه بیت کوین در حال حاضر حدود 62000 دلار است. به این ترتیب، بیت کوین باید به زودی به سطح قیمتی 62000 دلار بازگردد و بالاتر از سطح قیمت 62000 دلار باقی بماند، در غیر این صورت با افت قیمت به زیر سطح روانی 60000 دلار در حال حاضر، خطر کاهش بیشتر قیمت را تهدید می کند.  این تحلیلگر ارزهای دیجیتال به طور خاص با صلیب مرگ (Death Cross) که در سال 2019 اتفاق افتاد، مقایسه کرد تا بینشی در مورد حرکت بعدی بیت کوین ارائه دهد. او خاطرنشان کرد که Death Cross در سال 2019 یک رتبه برتر محلی برای ارزهای دیجیتال پرچمدار بود، زیرا پس از آن رکوردهای پایین تری را به ثبت رساند و قیمت آن حدود چهار ماه پس از آن نزولی بود. 
با این حال، کوئن اعتراف کرد که این بار همه چیز می‌تواند به شکل متفاوتی انجام شود، و خاطرنشان کرد که شاخص‌هایی مانند این تمایل دارند در مراحل مختلف چرخه به شیوه‌ای «کمی متفاوت» ظاهر شوند.

لینک خبر: newsbtc

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ظهور شاخص تقاطع مرگ در نمودار بیت کوین، آیا سقوط در پیش است؟
سوال امنیتی :6+32 = ?