کارشناس اقتصاد تاریخ فروپاشی CBDC را پیش بینی می کند!

کارشناس اقتصاد تاریخ فروپاشی CBDC را پیش بینی می کند!

نوشته شده در : 1402/08/29

طبق خبرهایی که اخیرا به دستمان رسیده است، کارشناس اقتصاد کلان تاریخ فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای CBDC یا ارز دیجیتال بانک مرکزی را پیش بینی می کند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، مطالعه این خبر را جدی بگیرید.
توجه داشته باشید که بخش مالی جهانی سعی می کند تا از بحران بانکی سال 2023 که تهدید اقتصادی بزرگی بود، عبور کند و از خطرات احتمالی در امان بماند. علیرغم نشانه هایی که نشان می دهد این بحران به دنبال مداخله نظارتی فروکش کرده است، کارشناسان مختلف هشدار می دهند که نگرانی های مجدد موجه است و احتمالا به سقوط جدید در این بخش اشاره می کنند.
در این باره، جورج گامون که کارشناس اقتصاد کلان است، در مصاحبه ای با کیتکو نیوز که در 17 نوامبر منتشر شد، اشاره کرد که اقدامات انجام شده برای مهار بحران 2023 می تواند نشان دهنده زمان وقوع بحران بعدی باشد و خود را برای این بحران آماده می کند. این کار باعث می شود تا کشور آمریکا برای بحران اقتصادی بعدی آماده باشد و بهترین عملکرد را در مواجه با این بحران انجام دهد.
چورج گامون با اشاره به بحران اقتصادی بعدی آمریکا اعلام کرد که فروپاشی بخش بانکی و پیوندهای ارز دیجیتال بانک مرکزی(CBDC) ممکن است در مارس 2023 رخ دهد. برای اینکه به راحتی این خبر را درک کنید، می توانید مطلب تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را مطالعه کنید. همچنین این شخص تاکید کرد که مداخله موقت فدرال رزرو قرار است در 11 مارس 2024 به پایان برسد و این ابتکار در مقایسه با اوج بحران در مارس 2023 شاهد افزایش استفاده است که نشان دهنده خطرات مداوم و افزایش یافته در سیستم است. این پیش بینی ممکن است رخ دهد و بخش بانکی و پیوندهای ارز دیجیتال بانک مرکزی دچار فروپاشی شوند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کارشناس اقتصاد تاریخ فروپاشی CBDC را پیش بینی می کند!
سوال امنیتی :8+48 = ?