کرونوس بعد از از دست دادن 26 میلیون دلار عملیات خود را متوقف کرد!

کرونوس بعد از از دست دادن 26 میلیون دلار عملیات خود را متوقف کرد!

نوشته شده در : 1402/08/29

طبق خبرهای به دست آمده، کرونوس بعد از از دست دادن 26 میلیون دلار به عملیات خود خاتمه می دهد. بهتر است بدانید شرکت کرونوس به دلیل نقص ها و مشکلات امنیتی، 26 میلیون دلار ارز دیجیتال را از دست داد و نتوانست به تحقیقات و عملیات خود ادامه دهد. کرونوس خریدهای خودش را از طریق صرافی ارز دیجیتال بایننس انجام می داد.
توجه داشته باشید که شرکت تحقیقاتی کرونوس(Kronos Research) یک بازارساز، شرکت تجاری و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر مستقر در تایپه، شاهد خروج مقدار قابل توجهی از ارزهای دیجیتال به دلیل نقض سیستم امنیتی خود بود. این خبر باعث می شود تا بحث هایی درباره امنیت ارزهای دیجیتال به وجود آید.
در روز یکشنبه 19 نوامبر، شرکت تحقیقاتی کرونوس پستی در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) منتشر کرد و در آن پست به حادثه یا مشکل امنیتی اخیر خود که مرتبط با امنیت در ارزهای دیجیتال است، اشاره کرد. همچنین گفت که در این حادثه امنیتی بیش از 26 میلیون دلار ارز دیجیتال را از دست داده است و نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد. به نظر می رسد این شرکت در حال ورشکستگی است و سعی می کند ارزهای دیجیتال یا دارایی های از دست رفته خودش را برگرداند. این حادثه امنیتی چون اخیرا اتفاق افتاده است، جزئیات زیادی درباره آن وجود ندارد.
علاوه بر این، کرونوس توضیح داد که حادثه امنیتی که اتفاق افتاد، شامل دسترسی غیرمجاز به کلیدهای API آن بود. در نتیجه، این شرکت مقدار قابل توجهی از دارایی های خودش را از دست داد و تمام عملیات معاملاتی را در تلاش برای شروع تحقیقات کامل درباره این حادثه متوقف کرد. کرونوس در اطلاعیه اولیه خود فاش کرد که ضررهای احتمالی بخش زیادی از دارایی آن نیست. در همین حال، این شرکت تجاری در آخرین بروزرسانی خود اعلام کرد که تمام ضررها به صورت داخلی پوشش داده می شود و هیچ شریکی متضرر نمی شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کرونوس بعد از از دست دادن 26 میلیون دلار عملیات خود را متوقف کرد!
سوال امنیتی :1+35 = ?