قیمت اتریوم به بالاترین حد 52 هفته ای خود می رسد!

1402/08/20
قیمت اتریوم به بالاترین حد 52 هفته ای خود می رسد!

طبق پیش بینی ها و تحلیل های انجام شده، می توان انتظار داشت که قیمت اتریوم(ETH) به بالاترین حد 52 هفته ای خود می رسد. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، توصیه می کنیم تا قیمت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز ETH را تشخیص دهید.
اگر به چارت قیمتی اتریوم(ETH) نگاه کنید، متوجه می شوید که ارز اتریوم مدتی است وارد روند صعودی شده است و قیمت آن به صورت مداوم بالا می رود. افزایش قیمت اتریوم به قدری بوده است که قیمت اتریوم به بالاترین حد 52 هفته گذشته خود رسیده است و می تواند آن را نشانه ای برای شروع رالی صعودی جدید دانست. برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که اتریوم می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و دارندگان آن سود زیادی کسب کنند. البته بهتر است بدانید که اتریوم با مقاومت های مهمی روبرو است که شما باید این مقاومت ها را تشخیص دهید و در زمان رسیدن اتریوم به مقاومت ها، صبر کرده و در صورت نیاز از پوزیشن های معاملاتی خارج شوید.
توجه داشته باشید که قیمت اتریوم(ETH) توسط آخرین تحولات پشتیبانی می شود. افزایش قیمت اتریوم را می توان به عوامل متعددی ردیابی کرد که باعث رشد این رمز ارز شده است. همانطور که در نمودار اتریوم نیز دیده می شود، این رمز ارز در روز پنجشنبه 9 نوامبر به بالاترین حد خود در 52 هفته گذشته خود یعنی 2137 دلار رسیده است. به طور کلی اتریوم توانسته است سطح روانی یعنی سطح 2000 دلار را با موفقیت پشت سر بگذارد. قبلا نیز گفته شده بود که اگر اتریوم بتواند این سطح روانی را رد کند، می تواند رشد قیمتی خوبی را تجربه کند.
یکی از عواملی که در بالا رفتن قیمت اتریوم نقش زیادی داشته است، تعداد سهام ارز اتریوم است. بر اساس داده های گزارش شده توسط Beaconscan افزایش سهام اتریوم به بیش از 28 میلیون رسیده است. ارز اتریوم در زمان نوشتن این خبر با قیمت 2056 دلار معامله می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت اتریوم به بالاترین حد 52 هفته ای خود می رسد!
سوال امنیتی :4+33 = ?