تاریخ مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

1402/05/17
تاریخ مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ

مشخص شدن تاریخ مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ؛ خبری داغ و جنجالی! طبق توییت منتشر شده توسط مدیر عامل متا یعنی مارک زاکربرگ، تاریخ 4 شهریور رو واسه برگزاری مبارزه در قفس به ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا پیشنهاد کرده.

بعد از گفتگوهای روز گذشته، ایلان ماسک با توجه به اینکه مبارزه اون با مارک زاکربرگ توسط پلتفرم X به صورت زنده پخش میشه، مدیر عامل متا در واکنش سریع اعلام کرد:

«همین امروز هم آماده مبارزه با ایلان ماسک در قفس هستم. وقتی اون واسه اولین بار من رو به این مبارزه دعوت کرد، تاریخ 24 آگوست رو واسه برگزاری این مبارزه پیشنهاد دادم. ولی ایلان ماسک هنوز این تاریخ رو واسه مبارزه در قفس تایید نکرده. در نهایت من فکر نمی کنیم که ایلان ماسک با من مبارزه کنه!»

نکته قابل توجه این هست که ایلان ماسک بعد از اینکه در مورد پخش زنده مبارزه خودش با مارک زاکربرگ گفتگو کرد، در پستی نهایی گفت که احتمالا به عمل جراحی نیاز داشته باشه. ایلان ماسک همچنی از انجام MRI روی گردن و قسمت بالایی کمر خودش خبر داده. مارک زاکربرگ هم در سوالی کنایه آمیز به قسمت دوم گفتگوهای ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا اشاره کرد که در اون کمک به کهنه سربازان توسط جمع آوری عواید به دست اومده از این مبارزه مطرح شده بود، اون پرسید:

آیا خوب نیست از پلتفرمی استفاده کنیم که در اون امکان کمک به خیریه وجود داشته باشه و مورد اعتماد باشه؟

بهتره بدونین جنگ لفظی مارک زاکربرگ و ایلان ماسک به همیت جا تموم نشد و مدیر عامل متا در جوابی به پست یه کاربر در Thrads که سوال کرده بود، آیا پخش مبارزه در پلتفرم اجتماعی X مورد توافق دو طرف بوده؟ گفت که این بیشتر تامین بودجه و سرمایه اولیه هست.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تاریخ مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ
سوال امنیتی :9+90 = ?