کلاهبرداری از طریق استیبل کوین تتر چگونه است؟

1402/05/16

کلاهبرداری از طریق استیبل کوین تتر؛ آیا دوست دارین اطلاعاتی در این زمینه قبل از خرید تتر به دست بیارین؟ کلاهبرداری تتر چجوریه؟ انواع روش های کلاهبرداری تتر کدامند؟ امنیت ارز دیجیتال تتر چجوریه؟ آیا میشه تتر رو کلاهبرداری در نظر گرفت؟ روش های شناسایی تتر تقلبی کدامند؟ بهترین روش نگهداری تتر چیست؟ چجوری می تونیم امنیت تترهای خودمون رو تامین کنیم؟

بازار رمز ارزها به بی ثباتی و نوسانات بالای ارزهای دیجیتال معروف هست. همونطور که این نوسانات و تغییرات قیمتی می تونن سودآور باشن، در بعضی از موارد هم ممکنه در صورت ریزش ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال، تریدرها محتمل ضررهای بزرگ و جبران نشدنی بشن. واسه برطرف کردن این مشکل، مفهوم به اسم استیبل کوین ها در بازار معرفی شد که تتر یکی از معروف ترین استیبل کوین هاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کلاهبرداری تتر(USDT) بهتون ارائه بدیم، به بررسی انواع روش های کلاهبرداری تتر بپردازیم و راه های شناسایی تتر تقلبی رو مورد بررسی قرار بدیم.

کلاهبرداری تتر چگونه است؟

کلاهبرداری تتر چگونه است؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که کلاهبرداری تتر چگونه است؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که استیبل کوین تتر که با نماد اختصاری USDT هم شناخته میشه، یکی از مشهورترین رمز ارزهای موجود در بازار ارزهای دیجیتال هست که در حال حاضر در این بازار خیلی مورد استقبال قرار گرفته و باعث شده تا فرصت طلبان سود جوی این بازار کلاهبرداری تتر و سایر ارزهای دیجیتال رو پیشه خودشون واسه کسب درآمد قرار بدن. به دلیل اهمیت بالای این مسئله و البته اینکه خیلی از کاربران سرمایه و دارایی های خودشون رو به صورت استیبل کوین تتر نگهداری می کنند، باید با انواع روش های کلاهبرداری از طریق تتر آشنا شد.

جالب اینجاست که بدونین تتر یکی از پرمعامله ترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی هاست و به این ترتیب، یکی از اهداف جذاب واسه کلاهبردارانی هست که به دنبال سرقت دارایی ها و رمز ارزهای کاربران هستن. ولی نگران نباشین، چون با افزایش آگاهی خودتون و رعایت نکات امنیتی شما خیلی آسون می تونین از دارایی ها و تترهای خودتون در مقابل انواع کلاهبرداری تتر محافظت کنین. تتر تقلبی یکی از روش های رایج برای کلاهبرداری هست که ممکنه خیلی از افراد از طریق این روش سرمایه خودشون رو از دست بدن.

مقاله پیشنهادی: امنیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال چقدر است

انواع روش های کلاهبرداری تتر

انواع روش های کلاهبرداری تتر

همونطور که گفتیم، کلاهبرداران همیشه سعی می کنند تا با استفاده از روش ها و ترفندهای مختلفی، کاربران بازار ارزهای دیجیتال رو فریب بدن و دارایی های اون ها رو به سرقت ببرن. چون می دونن که بیشتر افراد، دانش کافی در حوزه رمز ارزها رو ندارن. روش های مختلفی برای کلاهبرداری از طریق تتر وجود داره که باید با این روش ها آشنایی داشته باشین. در ادامه انواع روش های کلاهبرداری تتر رو بررسی می کنیم:

  • کلاهبرداری تتر از طریق استخراج

یکی از انواع روش های کلاهبرداری تتر، استخراج این رمز ارز هست. بهتره بدونین برخلاف سایر رمز ارزها، عرضه کل مشخصی واسه استیبل کوین هایی مثل تتر(USDT) مشخص نمیشه و عبارت دیگه، عرضه کل استیبل کوین ها نامحدود هست. به این ترتیب که در صورت بالا بودن تقاضا، استیبل کوین های جدید ایجاد و در صورت بازخرید، سوزونده میشن. بنابراین، تتر قابل استخراج نیست و هیچ ماینری هم نمی تونه این رمز ارز رو ماین کنه. به این ترتیب، اگه با سایتی روبرو شدین که استخراج تتر رو تبلیغ کرد، بدونین که با یه پروژه کلاهبرداری مواجه شدین.

  • کلاهبرداری تتر از طریق پیامک

یکی دیگه از انواع روش های کلاهبرداری تتر، ارسال پیامک های تقلبی هست. در این تکنیک که پلیس فتا هم بارها بهش اشاره کرده، کلاهبرداران در مرحله اول اطلاعات پروفایل کاربری یکی از صرافی ها رو هک کرده و بعدا اطلاعات کاربری بعضی از این پروفایل ها رو با اسم، نام کاربری و گذرواژه جدید آپدیت می کنند. بعد از اون، اسم مشخص و نام کاربری و رمز عبور اون به همراه موجودی فیک ارز دیجیتال تتر داخل اون حساب رو که طمع ایجاد می کنه، واسه شخص هدف ارسال می کنند. هکرها در این روش با داشتن آدرس قربانی، کیف پول ارز دیجیتال اون رو هک می کنند و دارایی ها یا رمز ارزهای اون رو به سرقت می برن. نمونه ای از این ترفند برای سرقت تترهای کاربران، پیامک سلام ریحان هست که در سال گذشته به تعداد زیادی از کاربران بازار فرستاده شد و شوک بزرگی رو به کاربران ایرانی در بازار کریپتوکارنسی ها وارد کرد و دارایی ها و رمز ارزهای خیلی از اون ها رو به سرقت برد.

مقاله پیشنهادی: 4 روش تشخیص تتر های اصلی از تقلبی

  • کلاهبرداری تتر از طریق سایت های جعلی

یکی دیگهاز انواع روش های کلاهبرداری تتر، از طریق سایت های جعلی هست. در این ترفند، کلاهبرداران و افراد سودجو تلاش می کنند تا با ایجاد سایت های تقلبی یا هک برخی از صرافی ها، با استفاده از رمز ارز تتر کلاهبرداری انجام بدن. این کلاهبرداران با ایجاد طمع در قربانی، تلاش می کنند تا شخص هدف رو به سایت های جعلی هدایت کرده و با ترغیب کاربران واسه وارد کردن اطلاعات مهم و حتی آدرس کیف پول ارز دیجیتال خودشون در نهایت به وجوه یا دارایی های موجود در کیف پول اون دسترسی پیدا کنند. بنابراین، توصیه میشه تا هیچ وقت اطلاعات مهمی مثل عبارت بازیابی خودتون رو که به معنی کلید دسترسی به دارایی هاتون هست رو در سایت های جعلی و تقبلی وارد نکنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کلاهبرداری تتر(USDT) بهتون ارائه بدیم، به بررسی انواع روش های کلاهبرداری تتر بپردازیم و راه های شناسایی تتر تقلبی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، تتر یکی از پرمعامله ترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی هاست و به این ترتیب، یکی از اهداف جذاب واسه کلاهبردارانی هست که به دنبال سرقت دارایی ها و رمز ارزهای کاربران هستن. امروزه کلاهبرداران زیادی سعی می کنند تا با استفاده از روش هایی اقدام به کلاهبرداری کرده و ارزهای دیجیتال کاربران رو به سرقت ببرن.


نظرات کاربران در مورد کلاهبرداری از طریق استیبل کوین تتر چگونه است؟
سوال امنیتی :6+54 = ?