بایننس پس از شش سال فعالیت هنوز هم در اوج است:

1402/05/15
بایننس پس از شش سال فعالیت هنوز هم در اوج است:

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، به نقطه عطف مهم دیگری دست یافته است. این شرکت که اخیراً شش ساله شده است، به موفقیت های متعددی دست پیدا کرده است.

یک شاهکار ارزشمند برای بایننس:

بزرگترین صرافی رمزارز جهان اخیرا فاش کرده است که تعداد کاربران ثبت شده آن اکنون بالغ بر 150 میلیون نفر است.این موضوع در توییتی توسط مدیر عامل آن، Changpeng "CZ" Zhao، در روز پنجشنبه فاش شد. در این توییت، CZ به نقطه عطف شرکت خود در میان بررسی‌های نظارتی رو به رشد فعالیت‌های آن در سراسر جهان اشاره کرد. با این حال، بایننس علیرغم موفقیت در مسیر رو به جلو در میان چالش‌های مختلف، توانسته است توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را به خود جلب کند. بنابراین این گواهی بر ارائه خدمات با کیفیت و ویژگی های شگفت انگیز این پلتفرم است. بیش از یک سال پیش، در جولای 2022، تعداد کاربران صرافی حدود 120 میلیون نفر بود. رشد حیرت‌انگیز 30 میلیون کاربر در مدت تنها 12 ماه حاکی از تسلط غیرقابل انکار بایننس در اکوسیستم ارزهای دیجیتال در حال تکامل است. نگاهی گذرا به داده‌های ترافیک این پلتفرم در سه ماه گذشته نشان می‌دهد که پنج کشور بزرگی که در این افزایش سهم مشارکت دارند ویتنام، هند، روسیه، ترکیه و آرژانتین هستند. گسترش روزافزون در مناطق مختلف جغرافیایی نشان دهنده پذیرش و نفوذ بیشتر ارزهای دیجیتال است.

پشت سر گذاشتن چالش های نظارتی:

همانطور که انتظار می رفت، این صرافی در مسیررشد با چالش هایی هم رو به رو بوده است. این پلتفرم درگیر چالش‌های حقوقی مختلف در حوزه‌های قضایی مختلف بوده است. این صرافی اخیراً در ژوئن سال جاری توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به «فرار از اراده» و کلاهبرداری متهم شد. در اروپا هم که بایننس توسط رگولاتورهای فرانسوی که این پلتفرم را به دست داشتند به  پولشویی متهم شده است. همچنین دستور توقف ارائه خدمات رمزنگاری توسط ناظر مالی بلژیک صادر شده است. در چین، خدمات این پلتفرم برای میلیون ها کاربر در داخل کشور محدود و غیرقابل دسترسی است. بایننس همچنین درخواست های مجوز خود را پس گرفته و مناقصه ثبت نام خود را در چندین کشور لغو کرده است. با این حال، بایننس در چند وقت اخیر توانسته است دستاوردهایی داشته باشد. در اوایل این ماه، پس از خرید صرافی محلی Sakura Exchange BitCoin (SEBC) در نوامبر 2022، خدمات خود را در ژاپن از سر گرفت. همچنین مجوز ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در دبی را دریافت کرد. راه رسیدن به 150 میلیون کاربر ثبت نام شده با چالش های مختلفی همراه بوده است، اما بایننس تاکنون همیشه پیروز بوده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بایننس پس از شش سال فعالیت هنوز هم در اوج است:
سوال امنیتی :1+42 = ?